Hier ben ik het ook mee eens.quote:Op maandag 18 september 2006 13:44 schreef Roönaän het volgende:
Hoe soft/naief/dom is het om te vragen wat jij het liefst zou zien als de rollen omgedraaid zouden zijn?
Kan jij het geld missen? Zij klaarblijkelijk niet echt.
Of neem een symbolisch bedrag aan.
Geen idee.quote:Op maandag 18 september 2006 13:49 schreef PsychoG het volgende:
Ik zat zelf ook al de helft te denken. Maar ik ben zo'n softy wat dat betreft en ook de verkopende makelaar hield al zo'n zielig verhaal over de verkopende partij dat helpt natuurlijk ook niet echt.
Trouwens mijn notaris is toch verplicht hierin te bemiddelen!?
Nouja directe schade heb ik niet aangezien ik gelukkig nog een verblijfplaats heb... indirecte schade eigenlijk wel. Ik kan namelijk op dit moment pas weer in december vakantie krijgen dat houd dus in dat ik de meeste klussen moet laten doen aangezien ik zelf niet de tijd heb om ze uit te voeren. Als ze de 4e gewoon opgeleverd hadden had ik 3 weken vakantie gehad.quote:Op maandag 18 september 2006 13:51 schreef online het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens.
Het wordt een ander verhaal als je schade hebt geleden. (afzeggen verhuizers e.d)
Dit gaat volgens mij niet alleen om geld.quote:Op maandag 18 september 2006 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Lastig...
Je kan ze nog tegemoet komen door de helft op te eisen...
Dat gevoel heb ik ook aan de ene akant en die schiet samen met de "ik heb er toch recht op en ze hebben me niet netjes behandeld" door m'n hoofd.quote:Op maandag 18 september 2006 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen idee.
Bij nader inzien zou ik wrsch zo blij zijn dat ik de sleutel zou krijgen dat ik het wel zou laten gaan.
Moet je wel heel zeker weten dat er niet een kansje is op heel naar achterstallig onderhoud dan wel verborgen gebreken. Dan zou het geld nog wel eens van pas kunnen komen.
Ja had meubels besteld, telefoonlijn geregeld, kabel geregeld. Telefoon en kabel heb ik kunnen cancelen en het bedrijf waar ik de bank heb besteld slaat de bank gratis op dus dat is geen probleem. Precies het feit dat ze helemaal niets van zich hebben laten horen zit mij ook dwars.quote:Op maandag 18 september 2006 14:00 schreef Aventura het volgende:
Heb jij al kosten gemaakt voor het tekenen van die akte? Dus bv. al meubels besteld, de huur opgezegd, vorige woning verkocht etc? Dan zou ik de schade die daaruit is ontstaan zeker opeisen. Maar eigenlijk zou ik gewoon het hele boetebedrag eisen. Zeker omdat ze niks van zich hebben laten horen. Als ze nu op dag 1 hadden opgebeld met hun excuses en een duidelijke uitleg. Nu heb jij overal moeten aangaan, rechtsbijstand moeten bellen..Heeft je al veel tijd en moeite gekost, toch?
quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef PsychoG het volgende:
Nouja directe schade heb ik niet aangezien ik gelukkig nog een verblijfplaats heb... indirecte schade eigenlijk wel. Ik kan namelijk op dit moment pas weer in december vakantie krijgen dat houd dus in dat ik de meeste klussen moet laten doen aangezien ik zelf niet de tijd heb om ze uit te voeren. Als ze de 4e gewoon opgeleverd hadden had ik 3 weken vakantie gehad.
Dan heb je er dus wel degelijk ongemak van. Eisen die hap!quote:Op maandag 18 september 2006 14:02 schreef PsychoG het volgende:
[..]
Ja had meubels besteld, telefoonlijn geregeld, kabel geregeld. Telefoon en kabel heb ik kunnen cancelen en het bedrijf waar ik de bank heb besteld slaat de bank gratis op dus dat is geen probleem. Precies het feit dat ze helemaal niets van zich hebben laten horen zit mij ook dwars.
Je wil niet weten hoeveel tijd mij dit gekost heeft.. en vooral moeite!
quote:Op maandag 18 september 2006 14:01 schreef JanJanJan het volgende:
Eisen natuurlijk.
Niet van hun probleem jouw probleem laten maken.
Ik moest ze wel in gebreke stellen anders had ik nergens recht op gehad bij ontbinding en dan had ik echt een probleem gehad want dan had ik nergens m'n nieuwe meubels kwijt gekund. Daarom heb ik dus de rechtsbijstand ingeschakeld en natuurlijk met de hoop dat het dan allemaal een beetje sneller geregeld zou worden.quote:Op maandag 18 september 2006 14:01 schreef Vodka_Lime het volgende:
je gaat wel stappen ondernemen via je bijstandsverzekering maar als je wint, en dus nu geld krijgt wil je dit niet? waarom heb je dan uberhaubt geklaagt..
jij heb je rechtsbijstandverzekering moeten aanspreken, lijkt mij fair om gewoon te eisen.
tenzij je er geen goed gevoel over hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |