Dan moet-ie ze wel z'n haar cv hebben, ondanks dat hij zij al goed is in het laten rondslingeren van informatie...quote:Op maandag 18 september 2006 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
wanhoop niet. ondanks deze domme actie waarmee je je toekomst vergooid hebt, kun je nog altijd solliciteren bij Defensie
Nee, die info stond niet op mijn usb stick. Pieuw.quote:Op maandag 18 september 2006 13:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Nu gaan ze je bankrekening plunderen!!! Idioot!!!
Dat denk jij, maar als die usb stick in je pc is geweest (of laptop), dan zit alle log in informatie van je online bankieren op die stick!!!!quote:Op maandag 18 september 2006 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, die info stond niet op mijn usb stick. Pieuw.![]()
Ik gebruikte mijn usb alleen voor school dingen. Zoals ik al zei, er stond nog niet veel op. Zomaar enkele bestandjes. En indd. ik doe ook online bankieren (althans, ik bekijk mijn saldo, meer niet).quote:Op maandag 18 september 2006 13:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar als die usb stick in je pc is geweest (of laptop), dan zit alle log in informatie van je online bankieren op die stick!!!!
OH NO!!!!![]()
![]()
Geen idee. Niet naar gekeken verder. Was nog maar net in gebruik. Sinds 2 weken ofzo. Ben hm liever nu kwijt dan over een half jaar wanneer er wel veel opstaat.quote:Op maandag 18 september 2006 13:36 schreef Trance_X het volgende:
zo'n stick kan je toch wel van een password voorzien?
Misschien, maar denk niet dat TS daar aan gedacht heeft. Als je ziet hoeveel mobieltjes er nog gewoon te gebruiken zijn door 0000 in te voeren.quote:Op maandag 18 september 2006 13:36 schreef Trance_X het volgende:
zo'n stick kan je toch wel van een password voorzien?
Flauw. Maar ff serieus. Wat kan het écht kwaad? Er stond wel een cv op met telefoonnummer, adres, mail etc. Maar geen bankrekeningnummers etc. Dus kan niet echt wat kwaad toch? Toch? ....quote:Op maandag 18 september 2006 13:40 schreef Scorpie het volgende:
Meid ik zou je bankrekening gaan blocken want voor je het weet hebben ze die 80 euro van je rekening geplunderd!
Klopt. Nederlands is dit jaar vervallen.quote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef Scorpie het volgende:
oja in je fotoboek:
"je leerd nog wat ook"
Zeker geen spelling?![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
wanhoop niet. ondanks deze domme actie waarmee je je toekomst vergooid hebt, kun je nog altijd solliciteren bij Defensie
Ach welnee kan niet zoveel kwaad, gewoon in het vervolg opletten he! MIsschien ligtie straks wel in de bus en heeft iemand hem teruggebrachtquote:Op maandag 18 september 2006 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Flauw. Maar ff serieus. Wat kan het écht kwaad? Er stond wel een cv op met telefoonnummer, adres, mail etc. Maar geen bankrekeningnummers etc. Dus kan niet echt wat kwaad toch? Toch? ....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |