iets met beavers, ongeschoren poesjesquote:
Nu.quote:
Now that was unexpected!quote:
Whehe, been there, done that today.quote:Op maandag 18 september 2006 16:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu.
Of, in Pheno stijl:
Linker rij stoelen in de bus!.
quote:Op maandag 18 september 2006 16:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Whehe, been there, done that today.
mijn verwachtingen zijn overtroffen....quote:
Aangezien je vermoedelijk praktisch de enige autobezitter in dat deel van Nederland zult zijn maakt het ook niet veel uit of je links of rechts rijdt.quote:
Hoe is het met jou in je nieuwe studentenleventje?quote:
Omdat ik een slappeling ben.quote:Op maandag 18 september 2006 13:37 schreef Twisted_fok het volgende:
En waarom heb jij een hyves I.R.?
Druk?quote:Op maandag 18 september 2006 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:
druk maar goed
Dat gaat niet, ik heb geen hyves.quote:Op maandag 18 september 2006 18:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Omdat ik een slappeling ben.
Voeg me toe, voeg me toe!.
Je moet gewoon een studie vinden waarvan je legaal dit soort dingen mag doen.quote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik moet toch ooit iets aan mijn studie doen.
Jij bent raar, dan is het anders.quote:Op maandag 18 september 2006 18:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Druk?
Dan doe je toch iets fout, ik heb het zelden druk gehad tijdens mijn langdurige studententijd.![]()
Kutwijf.quote:Op maandag 18 september 2006 18:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent raar, dan is het anders.
ik heb ook een bijbaantje waar ik veel mee bezig ben en 200blz en de opdrachten per vak per week is uiteraard ook niks neequote:Op maandag 18 september 2006 18:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Druk?
Dan doe je toch iets fout, ik heb het zelden druk gehad tijdens mijn langdurige studententijd.![]()
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik niet met Nixxx verward wil worden.quote:Op maandag 18 september 2006 18:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
You think I'm sexy, you want to date me, you want to marry me.![]()
Ontkennen heeft geen zin beste Plato.quote:Op maandag 18 september 2006 19:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik niet met Nixxx verward wil worden.![]()
Dat doe ik wel en ik luister ook niet naar je. Je bent mijn baas niet.quote:Op maandag 18 september 2006 19:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin beste Plato.
Wellus!quote:Op maandag 18 september 2006 19:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel en ik luister ook niet naar je. Je bent mijn baas niet.![]()
Eerst iets met geld op mijn rekening enzo.quote:Op maandag 18 september 2006 19:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iets met kaartjes voor een mooie dag in mei. Ofzo.
Ja, ik ben ongeduldig.
Ik zie een verband.quote:Op maandag 18 september 2006 18:54 schreef Plato1980 het volgende:
zelden druk [...]langdurige studententijd.![]()
Whehehe.quote:Op maandag 18 september 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst iets met geld op mijn rekening enzo.![]()
Q. jij hoer!quote:Op maandag 18 september 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst iets met geld op mijn rekening enzo.![]()
Hey, lief doen tegen CL anders krijg je met mij te maken.quote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef nixxx het volgende:
teruglezen... CL doet me aan BTTD denken.. maar dan met tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |