Het gaf rotzooi. Ik kon een broek weggooien.quote:Op maandag 18 september 2006 14:17 schreef melismay het volgende:
Crabsalade, Babies, what's the difference
Op de Groest, voor de MacStorequote:Op maandag 18 september 2006 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon eentje pakken uit een willekeurige kinderwagen, er zijn er toch genoeg.
En zeg dat ff dat zn mn MacBook fixen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de Groest, voor de MacStore. En dan die baby door het raam keilen en roepen dat ik de Wireless Mighty Mouse wil!
Is goed. Ze kennen je ook als Q.?quote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
En zeg dat ff dat zn mn MacBook fixen.
Neen, ik heb een Nec.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Viper_74 het volgende:
heeft apple de wereld overgenomen ofzo
Ben je uit je winterslaap gekomen?quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Viper_74 het volgende:
heeft apple de wereld overgenomen ofzo
De warme sferen hier omtrent mijn gemis hebben mij vroegtijdig gewekt.quote:Op maandag 18 september 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je uit je winterslaap gekomen?
Ohw? Was je weg?quote:Op maandag 18 september 2006 14:38 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
De warme sferen hier omtrent mijn gemis hebben mij vroegtijdig gewekt.
Ik ook. Ook 2x afsluiten en daarna geheugen gereset.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is goed. Ze kennen je ook als Q.?
Ik heb gisteren (nadat _Arual_ miepte) het boekje van ons gereset, na 2x een spontane reboot
*molensteen gevonden heeftquote:Op maandag 18 september 2006 14:44 schreef _Arual_ het volgende:
Heb net een nekmassage gekregen van mijn baas.
Nu nog even bedenken wat ik daar precies van moet denken.
je kijkt te lang naar haar avatarquote:Op maandag 18 september 2006 14:44 schreef _Arual_ het volgende:
Heb net een nekmassage gekregen van mijn baas.
Nu nog even bedenken wat ik daar precies van moet denken.
Wat moet een IT bedrijf met molenstenenquote:
Wie niet, wie nietquote:
Veldhoven?quote:Op maandag 18 september 2006 15:20 schreef Aarti het volgende:
hoi.
quote:
Jezus beste nutteloze post tot nu toequote:Op maandag 18 september 2006 15:31 schreef muhammad_ali het volgende:
* muhammad_ali komt ook nog maar eens terug in een van zijn oude slowchat topics.
Jezus wat verveel ik mij zeg![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 15:31 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
ik deed er 4 min over, totdat ik erachter was dat die kutmario expres rondjes loopt om mij van me werk te houden
het is een gavequote:Op maandag 18 september 2006 15:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jezus beste nutteloze post tot nu toe
Nee hoor ik vind een hyperactieve mario die non-stop marathons loopt terwijl die een staartje heeft, elke mario debiel weet dat hij ook kan vliegen, erg intrigerend om naar te starenquote:Op maandag 18 september 2006 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
ik wist niet dat mijn avatar zo'n uitwerking had. Zal ik maar een andere zoeken?
je onderschat jezelfquote:Op maandag 18 september 2006 15:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jezus beste nutteloze post tot nu toe
Tis symbolisch voor mijn eigen leven.quote:Op maandag 18 september 2006 15:36 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind een hyperactieve mario die non-stop marathons loopt terwijl die een staartje heeft, elke mario debiel weet dat hij ook kan vliegen, erg intrigerend om naar te staren
of zal hij proberen om snelheid te maken
Klonenquote:Op maandag 18 september 2006 15:39 schreef muhammad_ali het volgende:
waar zijn brunette en die andere....
quote:Op maandag 18 september 2006 15:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Tis symbolisch voor mijn eigen leven.
Helemaal uitgerust om een vliegende start te maken, maar t komt neit echt van de grond.
dat heeft hij eerder gehad merken wequote:
Weet ik veel, Danny of zoquote:
't Was een grapje.quote:Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
laat ik nou net hetzelfde denken![]()
wel snoezig
Lolligquote:Op maandag 18 september 2006 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat heeft hij eerder gehad merken we
ohquote:
awwwquote:Op maandag 18 september 2006 15:45 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Lollig
is het weer Vipert bash dag ofzo ffs
Je begint zelfquote:Op maandag 18 september 2006 15:45 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Lollig
is het weer Vipert bash dag ofzo ffs
scaryquote:Op maandag 18 september 2006 15:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
serieus? volgens mij is het bullshit Pheno![]()
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow. Village after village. Army after armyquote:Op maandag 18 september 2006 15:49 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
scary
I fear the day they're able to clone people such as Pheno
Apocalypse now
Gezeveromeenbever,quote:Op maandag 18 september 2006 15:49 schreef Viper_74 het volgende:
I fear the day they're able to clone people such as Pheno
Ik kan het niet bewijzenquote:Op maandag 18 september 2006 15:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
serieus? volgens mij is het bullshit Pheno![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |