Niet zeiken, Lopen! Das goed voor jequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou dat stadion ligt bijna tegen Drunen aan Robbie, en is toch echt wel een stukkie van het centrum....
Moest je niet naar Brein toequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanaf de Marquis is het 4 minuten met de wagen. Dus kwartiertje lopen ofzo.
Nee, dit gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet ik ook nog een kaart van Waalwijk voor je maken Jawi?
Voeg me anders even toe op msn als je wiltquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan wel hoor.
Overigens ben ik morgen ook rond 18.30 in Waalwijk. Is er rond dat stadion nog wat te doen of ligt het ver van het 'centrum'? Heb geen idee eigenlijk.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:44 schreef PLAE@ het volgende:
Ik dacht ga lekker met ov. volle tank benzine aan jong waalwijk uit spenderen is ook weer zowat![]()
Bladieblaat.quote:19/9/2006 - Krohn-Dehli teleurgesteld om plaats op de tribune
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
De invalbeurt van Krohn-Dehli in het eerste elftal afgelopen zondag na lange tijd blessureleed smaakte naar meer. Ondanks dat Ten Cate tegen Jong RKC basisspelers aan de kant zal houden zit de middenvelder niet bij de wedstrijdselectie. Het lijkt erop dat de invalbeurt vooral een stimulans was voor zijn comeback. "Ik heb gisteravond met Jong Ajax tegen Jong Stormvogels Telstar gespeeld. Misschien heeft dat er mee te maken. Ik keer ook net terug van een blessure. Desondanks hoop je er opnieuw bij te zijn. Het is ook vreemd als ik niet teleurgesteld zou zijn. Ik zit liever op de bank in het RKC-stadion dan thuis op de bank. Wat ik de komende weken zelf kan doen, is duidelijk. Keihard knokken tijdens de trainingen en in de wedstrijden."
word een cultheldquote:
Hij heeft een te saaie uitstraling om ooit cultheld te worden.quote:
Idd, ik snap nog steeds niet dat hij is teruggehaald..quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft een te saaie uitstraling om ooit cultheld te worden.![]()
Daarom juistquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idd, ik snap nog steeds niet dat hij is teruggehaald..
Mooie statement.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, wat denkt die Kronh-deli wel niet. Een speler als Van der Vaart of Sneijder mag teleurgesteld zijn als ie d'r naast staat. Maar Kronh deli moet gewoon blij zijn dat hij bij Ajax speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |