Volgens mij wel. Ze schakelen tussen Ajax en Feyenoord op Talpaquote:Op woensdag 20 september 2006 14:37 schreef Tvduijn het volgende:
Gewoon op talpa (gratis) of op internet voor 2 euro ofzoiets toch?
PSV en ajaxquote:Op woensdag 20 september 2006 14:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ze schakelen tussen Ajax en Feyenoord op Talpa
Ben benieuwd of de voorstopper van Kozakken Boys het voor elkaar krijgt om Patrick Kluivert uit de wedstrijd te halen door middel van provocaties!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV en ajax
feyenoord speelt morgen pas.
Oh ja dat is waar.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV en ajax
feyenoord speelt morgen pas.
Die voorstopper is zelf een Neger dus dat is al 1 heikel punt minderquote:Op woensdag 20 september 2006 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de voorstopper van Kozakken Boys het voor elkaar krijgt om Patrick Kluivert uit de wedstrijd te halen door middel van provocaties!
Och, er zijn bij Patrick Kluivert genoeg andere gespreksonderwerpen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die voorstopper is zelf een Neger dus dat is al 1 heikel punt minder
Patrick zegt dan gewoon; "wat ik in een week verdien verdien jij in een jaar".quote:Op woensdag 20 september 2006 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de voorstopper van Kozakken Boys het voor elkaar krijgt om Patrick Kluivert uit de wedstrijd te halen door middel van provocaties!
goh, daar zou ik van wakker liggen. je voetbalt ten eerste voor je plezier.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:06 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Patrick zegt dan gewoon; "wat ik in een week verdien verdien jij in een jaar".
Ja het plezier is belangrijker dan geldquote:Op woensdag 20 september 2006 15:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
goh, daar zou ik van wakker liggen. je voetbalt ten eerste voor je plezier.
Relleennnnnnn Jaszaaaaaquote:Op woensdag 20 september 2006 15:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bouwvakkers die bang zijn voor iemand van 18, zie je het al voor je joh![]()
ik voetbal liever en verdien 30.000 Euro per jaar dan dat ik een of andere duffe kutbaan heb waar ik 60.000 mee verdien.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:37 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ja het plezier is belangrijker dan geld![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:30 schreef Jasza het volgende:
Voor iedereen die zin heeft, ik liep net ff bij de ArenA met een maat en ik had toevallig me Rosenberg shirt aan. Komen er ineens 3 bouwvakkers waarvan er 2 met feyenoord kleding aanlopen, dus ze zien mij zo. Roepen ze:
Vuile kk neus
Ik maar beetje terug kloten tegen ze, uiteindelijk vraag ik wat ze uberhaupt in Amsterdam doen. Zeggen ze:
Ja we komen jou verbouwen
Nou ik zeg:
Ik zie er nog helemaal niets van anders
Toen bleven ze maar stoer doen met hun kk neus.
Kansloze apen
Dan is jouw vriend homo.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Ik was in Lloret op vakantie en een vriend van me had zo'n lelijk ajaxshirt aan. Opeens riep er zo'n gast vanaf een balkon: "Alle joden hebben kanker"
Vriend van me heeft de hele vakantie zijn shirt niet meer aan gehad![]()
Is dit een oproep tot een Fok-knokploeg?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:30 schreef Jasza het volgende:
Voor iedereen die zin heeft,
Ze lopen bij Station Bijlmer, veel plezierquote:Op woensdag 20 september 2006 15:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is dit een oproep tot een Fok-knokploeg?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |