Dat schijnen een helehoop mensen niet te doen dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:46 schreef kepler het volgende:
[..]
wat heb je er allemaal op staan dan? Arcade-games zijn max 50 MB groot en die content kan ook nooit zoveel zijn.
demo's en filmpjes kan je gewoon weg gooien nadat je het gezien hebt natuurlijk
Ik heb prima ervaringen ermeequote:Op dinsdag 19 september 2006 08:48 schreef Tain het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die er problemen heeft gehad...
Daarbij zou ik dit niet eens erg vinden. Iedereen krijgt hetzelfde, alleen als je HD gebruikt krijg je een wat hogere resolutie. (heb je plots een tv nodig die 1080p ondersteunt?)quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:44 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me erg sterk, waarom zou MS er dan niet gewoon 2 DVD's instoppen![]()
quote:A bunch of us Xboxes held a candlelight vigil last night called 'Bring Back the Gaming' to protest the blatent ignoring of Xbox 360s everywhere. Check the blogs... we had lots of consoles participate... It really is too bad NotoriousRoy didn't play. He had quite a streak going.
Whahaha netjes hoor Gijsquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister voor het eerst een 360-loze dag gehadNu heb ik geen 20 day streak gehaald
[..]
Er is altijd wel wat leuks te doen met dat ding inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja manTof ding hoor
Kameo, Saints Row en strax Tomb Raider zijn stuk voor stuk games die ik cool vind. Daarnaast zijn Geom Wars en ook Hexic gewoon cool
100 kidnapingen en je bent negotiatorquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga die activities niet doen, ik doe ze alleen om respect te krijgen als ik een missie wil doen, maar ik ga liever mensen kidnappen voor respect
Ohw, daar zit ik nog lang niet aan denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:39 schreef koentje.k het volgende:
[..]
100 kidnapingen en je bent negotiator
Die activities zijn wel handig hoor..quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga die activities niet doen, ik doe ze alleen om respect te krijgen als ik een missie wil doen, maar ik ga liever mensen kidnappen voor respect
Dat heb ik gehoord ja, maar zo leuk vind ik de activities nou ook weer niet, er zijn er teveel met teveel levels.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die activities zijn wel handig hoor..
Als je bv destruction derby hebt gehaald, krijg je 2 auto's.. en die kan je heel goed gebruiken bij de race activiteiten. (snel, bijna niet kanpot te krijgen en de tegenstand is minimaal)
Of de Mayhem dingen, krijg je vaste wapens voor in huis.. zoals een RPG of Pipeboms
Ik probeer van alles wat te doen eigenlijk.
Oh zie ik het niet eigenlijk... meer in de trant van "Er is altijd wat te beleven in Still Waters" en dan nog de missiesquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord ja, maar zo leuk vind ik de activities nou ook weer niet, er zijn er teveel met teveel levels.
Die hadden anders ook de primeur van de PES6 en Forza 2 demo hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:34 schreef MMaRsu het volgende:
Zozo gamed.nl komt met de primeur..lijkt me sterk
Ik heb nou niet echt het idee dat spellen alsmaar korter worden. Vroeger waren naar mijn idee de spellen veel korter. De consument eist gewoon steeds meer van een game. Ik vind tegenwoordig de meeste spellen nog vrij lang, maar dat zal wel komen doordat ik geen uren per dag zit te gamenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het bespaart dan wel schijfruimte maar het is wel weer meer werk om te ontwikkelen. En daar ging het om, het is tegenwoordig veel meer werk om een spel te maken. Als je bij mario 1 level werkend had waren de volgende levels simpel. Nou is elk leven een hele berg werk. Vandaar dat spellen vaak korter worden.
Iest wat ook de houdbaarheid beperkt is de mogelijkheid tot het opslaan. Als je nou een uurtje speeld ben je eigenlijk altijd wel verder dan dat je was. En vroeger kon je niet verder komen. Je kon het spel uitspelen of niet. En meestal was het dat laatste.
Haha, dan ga je dus even met zn 2en een game kopen en dan neemt de ene de HD-DVD versie en de andere de DVD versiequote:Op dinsdag 19 september 2006 01:43 schreef Legendkiller het volgende:
Haha, geeft Microsoft bij hoog en laag aan dat ze de HD-DVD speler enkel zullen gebruiken voor films, daar lijkt het erop dat ze hem ook voor games willen gebruiken. Collega van me sprak met een medewerker van Microsoft en die gaf gewoon aan dat je over enige tijd twee discs in een hoesje krijgt (voor dezelfde prijs), de ene is de normale disc zoals we die nu kennen, de tweede disc de HD disc met extra content, mooiere filmpjes, etc. Deze extra content is overigens ook te downloaden voor mensen die géén HD-DVD speler kopen.
Bron
Lekker goedkoop gamenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:55 schreef SToRM81 het volgende:
Haha, dan ga je dus even met zn 2en een game kopen en dan neemt de ene de HD-DVD versie en de andere de DVD versie![]()
Ik geloof hier echt niks van...
Er is niet bekend wie de medewerker is, logisch ook, want lekker wordt nooit gewaardeerd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:24 schreef Legendkiller het volgende:
We wachten het wel af, als het geheel niet blijkt te kloppen gaat die medewerker aardig op zijn bek ^_^
Aan het verhaal te zien werkt iemand zijn duim bij Microsoftquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is niet bekend wie de medewerker is, logisch ook, want lekker wordt nooit gewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |