Lidl in Nederland verkoopt alleen Freeway Cola. Maar dan zal ik c1000 eens met de Multi vergelijken. Bij de Multi 1,5L 85ct.quote:Op maandag 18 september 2006 09:45 schreef Lucille het volgende:
Een vergelijking met de prijs in de Lidl in Nederland zou iets beter zijn denk ik.
Bij de Lidl hebben ze wel hetzelfde type flessen als hier. Maar de andere supermarkten in Duitsland hebben hele hoge dunne flessen die nog slapper zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 09:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hebben ze daar ook al die geweldige nieuwe flessen die zo gaaf/mooi/geweldig zijn dat ze hier maar de prijs met 50 cent verhogode?
Jazeker schappen vol en dat gewoon in de supermarktquote:Op maandag 18 september 2006 09:52 schreef wobbel het volgende:
ach in duitsland is alles goedkoper, duitsland is tof![]()
Zeker de alcohol
Je beledigt me als je dat slootwater van de Lidl Coca Cola durft te noemenquote:Op maandag 18 september 2006 09:45 schreef Lucille het volgende:
Een vergelijking met de prijs in de Lidl in Nederland zou iets beter zijn denk ik.
Met het verschil dus dat je in DE Coca Cola krijgt, en in NL Freewayquote:Op maandag 18 september 2006 09:54 schreef bellerophon81 het volgende:
Volgens mij verkoopt de lidl niet de echte coca cola.
Dus je bent appels met peren aan het vergelijken...
Als je klijkt naar cola bij de lidl in NL en cola bij de lidl in DE dan zijn de prijzen ongeveer gelijk
De Lidl in Duitsland verkoopt de "echte" coca cola naast de freeway cola die ze in Nederland ook verkopen. Ook verkopen ze er Pepsi.quote:Op maandag 18 september 2006 09:54 schreef bellerophon81 het volgende:
Volgens mij verkoopt de lidl niet de echte coca cola.
Dus je bent appels met peren aan het vergelijken...
Als je klijkt naar cola bij de lidl in NL en cola bij de lidl in DE dan zijn de prijzen ongeveer gelijk
Coca Cola hebben ze ook, de Lidl in Bunde tenminste wel. Zit in net zo`n fles als in NL alleen er staat wel een heel klein Lidl Logo op het etiket. Maar kon de fles gewoon bij de AH hier in Hoogezand inleveren.quote:Op maandag 18 september 2006 09:54 schreef wobbel het volgende:
trouwens, de LIDL in duitslands heb ik alleen pepsi gezien (1,5 of 2 liter voor 89 cent)
Ik heb het over de echte coca cola, niet die gore freeway troep in die 2Liter flessen, dat is inderdaad niet te zuipen. Al vond ik het een jaar of 4 geleden nog wel lekker.quote:Op maandag 18 september 2006 09:54 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Je beledigt me als je dat slootwater van de Lidl Coca Cola durft te noemen
Heb geen problemen met die nieuwe flessen van Coca Cola. Die flessen van de Aldi en Lidl zijn slapper.quote:Op maandag 18 september 2006 10:00 schreef maertz het volgende:
Ik haal altijd pepsi, ik vind die harde flessen echt veel fijnerderderder...
Waarom? Coca-Cola is Coca-Cola of dat bij de AH in NL is of de Lidl in DL?quote:Op maandag 18 september 2006 09:45 schreef Lucille het volgende:
Niet allesquote:Op maandag 18 september 2006 09:52 schreef wobbel het volgende:
ach in duitsland is alles goedkoper, duitsland is tof![]()
Zeker de alcohol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |