dat was snot.quote:Op maandag 18 september 2006 09:23 schreef Herald het volgende:
ik zag gisteren zoeen filmpje over een vrouw die een cumshot in d'r waffel kreeg en het liep uit haar neus![]()
<insert geluidje van de drums die je altijd hoort in films als iemand een grap maakt in een comedy-club>quote:
klopt, maar aan de andere kant zouden ze dan nog meer praten en praten en praten, omdat ze tussendoor geen adem moeten halen.quote:Op maandag 18 september 2006 09:20 schreef Herald het volgende:
Als vrouwen kieuwen hadden waren ze veel beter in pijpen, omdat ze geen adem hoeven te halen
Soms ruikt het er wel naar vis ja.quote:Op maandag 18 september 2006 09:54 schreef FUFR het volgende:
ik dacht dat die lapjes daar onderaan de kieuwen waren?
Daar hebben we plastische chirurgie voor natuurlijk!quote:Op maandag 18 september 2006 09:20 schreef Herald het volgende:
Als vrouwen kieuwen hadden waren ze veel beter in pijpen, omdat ze geen adem hoeven te halen
Deze?quote:Op maandag 18 september 2006 09:26 schreef Herald het volgende:
ik zag gisteren trouwens ook zoeen filmpje met een vrouw die op d'r rug lag, in haar keeltje werd gepord met een piemel en toen kwam er op het einde een kotsfontein
Doe mij dat filmpje.quote:Op maandag 18 september 2006 09:23 schreef Herald het volgende:
ik zag gisteren zoeen filmpje over een vrouw die een cumshot in d'r waffel kreeg en het liep uit haar neus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |