ik zeg toch net al dat het langs me heen gegaan is, het gaat erom dat ik niet kan bellen op het moment dat ik moet beginnen met werkquote:Op maandag 18 september 2006 08:15 schreef Lod het volgende:
Wanneer wist je van die afspraak? Vanaf dat moment tot aan vrijdagmiddag kon het allemaal eerder
Wat denk je van afgelopen vrijdag, donderdag, woensdag....vanaf het moment dat je van die afspraak wist?quote:Op maandag 18 september 2006 08:10 schreef kanovinnie het volgende:
het kan toch niet eerder ?!?!?!?!?!?!?!![]()
Zo te lezen wel hoor. Vorige week?quote:Op maandag 18 september 2006 08:10 schreef kanovinnie het volgende:
het kan toch niet eerder ?!?!?!?!?!?!?!![]()
Dat wordt nog een flinke overgang voor hem. Als hij het al volhoudt, met zo'n instelling zie ik het somber in.quote:Op maandag 18 september 2006 08:17 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Welkom in de wereld van de grote mensen!
zijn ze op kantoor pas vanaf 8 uur aanwezigquote:Op maandag 18 september 2006 08:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat denk je van afgelopen vrijdag, donderdag, woensdag....vanaf het moment dat je van die afspraak wist?
Als ik je baas was had ik nu sowieso je tandarts opgebeld om te vragen of je wel echt een afspraak had....
natuurlijk is hij er niet blij mee, hij is toch niet vergeten te bellen vorige week!quote:Op maandag 18 september 2006 08:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zijn ze op kantoor pas vanaf 8 uur aanwezig
heb ik net gebeld, krijg ik men baas aan de lijn en is ie er niet blij mee dat ik zo laat gebelt heb
dat bedoel ik dus met eerder man, LEZEN![]()
dat kan ik totaal begrijpen, maar mijn klacht is dus dat ik niet kan bellen als ik moet beginnen, want stel dat ik plots ziek geworden was had ik ook niet kunnen bellen toch?quote:Op maandag 18 september 2006 08:29 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk is hij er niet blij mee, hij is toch niet vergeten te bellen vorige week!![]()
mijn stage komt er vooral op neer dat ik gemeten over de hele dag hetzelfde doe als iemand anders in een halve dag, doordat hij wilt dat ik niet zomaar uit mezelf dingen ga doen, en aangezien het specailistisch werk is, en wij nogal grote/duure machines maken zijn 8 uur meer of minder op 1 project als een druppel in een rivierquote:Op maandag 18 september 2006 08:31 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Is toch logisch, dat ie er niet blij mee is? Hij moet toch rekening houden met de planning, die nu weer veranderd kan gaan worden?
idiote instelling? waar heb je het over?quote:Op maandag 18 september 2006 08:36 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Waarschijnlijk was hij al pissig op je door je idiote instelling en was dit de druppel. En ik hoop dat jij nooit geen brieven hoeft te schrijven.
Deze instelling bedoel ik.quote:idiote instelling? waar heb je het over?
en altijd maar in de KLB gaan zeiken over taalfouten, man flikker toch op
Succes in je verdere loopbaan hè? Alhoewel die met zo'n instelling nooit lang kan duren.quote:Op maandag 18 september 2006 08:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
idiote instelling? waar heb je het over?
Hij zij toch al dat ie dat vergeten was?quote:Op maandag 18 september 2006 08:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat denk je van afgelopen vrijdag, donderdag, woensdag....vanaf het moment dat je van die afspraak wist?
En jij als zijn baas weet wie zijn tandarts is?quote:Als ik je baas was had ik nu sowieso je tandarts opgebeld om te vragen of je wel echt een afspraak had....![]()
Vergeten heeft die baas natuurlijk geen boodschap aan, dus hoewel de klacht van TS (over dat hij niet op het moment van beginnen zijn kantoor kan bereiken) misschien wel gegrond is, is de klacht van de baas (te laat gezegd) zeker ook gegrond!quote:Op maandag 18 september 2006 08:43 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Hij zij toch al dat ie dat vergeten was?
[..]
En jij als zijn baas weet wie zijn tandarts is?![]()
Als ik zijn baas was, had ik het zo geweten ja. Dan had hij mij fijn aan de telefoon het nummer van zijn tandarts kunnen geven, zodat ik direct even een controlletje ging uitvoerenquote:Op maandag 18 september 2006 08:43 schreef Vhiper het volgende:
En jij als zijn baas weet wie zijn tandarts is?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |