Nee ik mag niet slapen... gelukkig is het éénmalig. Thanx!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:13 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je mag slapen? en anders![]()
OT: pfffffffffffffffff
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:19 schreef Dizer het volgende:
Kut. Ik heb denk ik misschien een van de leukste avonden in mijn leven gehad, ik heb me er zo op verheugd en nou is het afgelopen. Ik wou dat mijn hele leven 1 zo een hele avond was. Waar ik me perfect voel. Heb ik normaal nooit.
Een gelukkig moment gehad zonder na te denken over hoe kut mijn leven eigenlijk is. Dit is de tweede keer dat ik dit mag meemaken in mijn leven. En met dezelfde twee personen als eerder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?![]()
OT: verveeld, erg verveeld
Te herkenbaar, niet dat ik me nu zo voel maar heb 't enkele keren mee mogen maken. Vanavond was voor mij gewoon gezellig, niet meer en zeker niet minder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een gelukkig moment gehad zonder na te denken over hoe kut mijn leven eigenlijk is. Dit is de tweede keer dat ik dit mag meemaken in mijn leven. En met dezelfde twee personen als eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |