fotoooooquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik had net een koninginnewesp in mijn kamer.
Heb ik niet gemaakt, maar zo'n ding is twee keer zo groot als een werksterwesp.quote:
had ie zo'n raar kapsel dan?quote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik had net een koninginnewesp in mijn kamer.
Ja.quote:
kan best kloppen bij jou hoor. Hoe meer beten je krijgt hoe erger de reactiequote:Op zondag 17 september 2006 23:44 schreef Sorella het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de bulten die je van ze krijgt groter dan een paar jaar geleden ?
Dat vind ik dan weer niet zo tofquote:Op zondag 17 september 2006 23:45 schreef JohanTop het volgende:
[..]
kan best kloppen bij jou hoor. Hoe meer beten je krijgt hoe erger de reactie
(net als bij mensen die allergisch zijn voor wespensteken) elke steek wordt het een klein beetje erger
Bofkont bij mij jeuken ze als de hel, zijn zo groot als een 2 euro munt en er valt niet tegen op te azaronnenquote:Op maandag 18 september 2006 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet zo tof![]()
Bij mij worden die bulten ook steeds groter, maar trekt het gelukkig wel de volgende dag weg
n00bquote:Op zondag 17 september 2006 23:40 schreef zarGon het volgende:
wtf...
opeens zie je zo een grote kutmug in je huiskamer...
[afbeelding]
hoe groot kunnen die beesten worden
ik schrok wel, want als dat ding beweegt, is dat best eng
Wanneer zal de azaron-fabrikant eens Azaron Forte/Extra op de markt brengen..quote:Op maandag 18 september 2006 08:01 schreef Sorella het volgende:
[..]
Bofkont bij mij jeuken ze als de hel, zijn zo groot als een 2 euro munt en er valt niet tegen op te azaronnen.
NOU EN ! ! !quote:Op zondag 17 september 2006 23:40 schreef zarGon het volgende:
wtf...
opeens zie je zo een grote kutmug in je huiskamer...
[afbeelding]
hoe groot kunnen die beesten worden
ik schrok wel, want als dat ding beweegt, is dat best eng
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |