Was ff lang geleden dat ik een start moest maken, dus maar ff zo gedaanquote:Op zondag 17 september 2006 23:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
Als jij hier verder wil, ik vind het prima
Alleen ik duik zo m'n bed weer in , morgen gaat die klote wekker te vroeg.
Dank je Ann en ... werk ze. Afkicken is wel goed, alleen niet teveel hee.quote:Op maandag 18 september 2006 08:01 schreef An24 het volgende:
Ziet er goed uit PDJ!
An gaan ook weer werken, helaas geen FOK! meer op het werk, dus moet ff afkicken tot vanavond of zo.
Tot later![]()
Dank je Kwiebus. Buiten de 300d sores om heb ik geprobeerd die vogels ook in de vlucht te pakken, iets wat ik duidelijk niet onder de knie heb.quote:Op maandag 18 september 2006 09:23 schreef kwiebuske het volgende:
P²U # 3![]()
werk se voor eenieder die dat moet gaan doen
ik geniet nog even van paar daagjes
ik heb 's ochtends naar mijn werk toe zelden filesquote:Op maandag 18 september 2006 08:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
Op het werk zit ,na een klote file op de A4 wat m'n humeur er niet beter op maakt. Slecht geslapen en net m'n eerste bakkie koffie hier . LD is dus een ouwe brompot op dit moment.
Koffie op heeft, stukie vriendelijker isquote:Op maandag 18 september 2006 09:31 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik heb 's ochtends naar mijn werk toe zelden files
leve de A15
oh ja, mogguh trouwens
daar zijn auto's ook niet voor bedoeldquote:Op maandag 18 september 2006 09:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Koffie op heeft, stukie vriendelijker is![]()
Normaal ook geen file of amper file heeft, maar een auto op z'n kop geeft problemenen dat leverde een Km of 10 op.
goei planquote:Op maandag 18 september 2006 09:28 schreef HMaster-II het volgende:
Aan allen die werken vandaag sterkte aan allen die vrij zijn vandaag GAAT FOTOGRAFEREN TUICH!!!!
[/b]
quote:Op maandag 18 september 2006 09:46 schreef freud het volgende:
Haha, iedereen wens An24 afkickze, maar ze heeft toch duidelijk aangegeven dat ze het niet kan lezen, en als ze het kan lezen hoeft ze niet meer af te kicken omdat ze erop kan! Lijkt me een duidelijk geval van kip en ei.
Tok!
Ach, heb haar net de SC gemaildquote:Op maandag 18 september 2006 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Je weet best dat het systeembeheer van haar werkgever voor haar lurkt op FOT![]()
![]()
Dus die geven haar het wel door wat we heir over haar bespreken..![]()
![]()
Die zijn ook gaaf om op de foto te zetten, eg wel!!! Alleen die koppen al...die blik ...prachtig.quote:Op maandag 18 september 2006 10:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mooie foto's trouwens PW . roofvogels zijn sowieso mooi
Ik denk toch Blijdorp als ze buiten zitten. Apenheul was nogal ver vond ik in ieder geval, en bij der est zit er al snel glas of gaas tussen. Ze zitten alleen niet vaak vooraan. Die foto's van mij waren dan ook redelijkz eldzaam, en ik kom toch vaak in Blijdorp...quote:Op maandag 18 september 2006 10:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Die zijn ook gaaf om op de foto te zetten, eg wel!!! Alleen die koppen al...die blik ...prachtig.
Maar dat vind ik ook van Gorilla's, die wil ik dus ook nog zo gaaf op de foto hebben.![]()
Vraag me trouwens af in welke zoo je het dichtste bij de Gorilla's kunt komen en dan gene gals of gaas er tussen.
Tips?
Ik ben nog maar 1 keer in Blijdorp geweest, dus moet er toch vaker heen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:30 schreef freud het volgende:
[..]
Ik denk toch Blijdorp als ze buiten zitten. Apenheul was nogal ver vond ik in ieder geval, en bij der est zit er al snel glas of gaas tussen. Ze zitten alleen niet vaak vooraan. Die foto's van mij waren dan ook redelijkz eldzaam, en ik kom toch vaak in Blijdorp...
Een Canon 20D met een 70-300 IS USM lens, volledig ingezoomd en dan gecropped. Dit zijn ook de enige paar goed gelukte gorilla foto's die ik heb. Heb een serie geschoten van misschien 20 foto's of zo, en that's it.quote:Op maandag 18 september 2006 10:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ben nog maar 1 keer in Blijdorp geweest, dus moet er toch vaker heen.![]()
Die van jou zijn echt wel gaaf om te zien. Met welke lens en cam zijn die gemaakt?
quote:Op maandag 18 september 2006 10:51 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zet iedereen een stuk versgebakken cake voor de neus..
Lekkerquote:Op maandag 18 september 2006 10:51 schreef Ynske het volgende:
Ook op 300mm stand dus, maar dan ben je er dan ook nog ver van af? Maar wat is ver...uiteraard. Zou het zin hebben met dieren als die Gorilla's (zijn toch niet zo adhd) om met een extender te werken? OK, je lichtsterkte gaat naar zijn moeren. Maar vraag me af als je een 2* extender hebt en dus dan op max 600mm zit, in hoeverre je dan nog duidelijke en scherpe foto's kunt maken. Natuurlijk is de ISO waarde aanpassen dan ook een must, maar op 400 ....quote:Op maandag 18 september 2006 10:51 schreef freud het volgende:
[..]
Een Canon 20D met een 70-300 IS USM lens, volledig ingezoomd en dan gecropped. Dit zijn ook de enige paar goed gelukte gorilla foto's die ik heb. Heb een serie geschoten van misschien 20 foto's of zo, en that's it.
Ondanks dat Pie ff zijn neus ophaalt, toch bedankt voor die leuke binnenkomerquote:Op maandag 18 september 2006 10:51 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2006 10:58 schreef Phoenixx het volgende:
* Phoenixx wenst iedereen een goede morgen.
gezelligquote:Op maandag 18 september 2006 10:58 schreef Phoenixx het volgende:
Verder heb ik een humeur om op te schieten, dus denk ik dat ik mijn agressie beter kan gebruiken om de keuken te poetsen dan jullie te vervelen / af te blaffen...
Vaak met zo'n humeur kan er iets goeds uit je handen komen, dus leef je uit in huisquote:Op maandag 18 september 2006 10:58 schreef Phoenixx het volgende:
Verder heb ik een humeur om op te schieten, dus denk ik dat ik mijn agressie beter kan gebruiken om de keuken te poetsen dan jullie te vervelen / af te blaffen...
quote:Op maandag 18 september 2006 10:51 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2006 11:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ondanks dat Pie ff zijn neus ophaalt, toch bedankt voor die leuke binnenkomer![]()
Ik denk dat je beter op 300mm kan croppen dan met extender werken, want met extender krijg je ook nog bewegingsonscherpte (tenzij je graag met statieven sleept). En de gorilla zat dichtbij hoor, meter og 5-6 denk ik, maar lekker zoomen voor portretjes =quote:Op maandag 18 september 2006 10:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ook op 300mm stand dus, maar dan ben je er dan ook nog ver van af? Maar wat is ver...uiteraard. Zou het zin hebben met dieren als die Gorilla's (zijn toch niet zo adhd) om met een extender te werken? OK, je lichtsterkte gaat naar zijn moeren. Maar vraag me af als je een 2* extender hebt en dus dan op max 600mm zit, in hoeverre je dan nog duidelijke en scherpe foto's kunt maken. Natuurlijk is de ISO waarde aanpassen dan ook een must, maar op 400 ....![]()
Dit is mijn beste uit het Safaripark van de Gorilla's ...na sharpen en croppen ..
[afbeelding]
Blaf maar hoor, ik schiet wel. En als je dan _echt_ kwaad bent hebt ik ook nog wel een keuken voor je hoorquote:Op maandag 18 september 2006 10:58 schreef Phoenixx het volgende:
quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 11:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hier niet, maar dus lekker BinnenZitWeer ... gewoon lekker relekzzzzzzzzzzz![]()
Rondje lopen in de regen dan maarquote:Op maandag 18 september 2006 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]niets lekker binnenzit weer als je niets kan, en de muren op je afkomen...
quote:Op maandag 18 september 2006 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rondje lopen in de regen dan maar
Ken het, dan maar keihard de muziek aan als je binnenblijft en anders ...ja gewoon naar buiten. Ook al regent het pijpestelenquote:Op maandag 18 september 2006 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]niets lekker binnenzit weer als je niets kan, en de muren op je afkomen...
Iddquote:Op maandag 18 september 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]ff wachten tot mam terug is van t sporten, ff laten helpen met shirt en jas aanheisen en gaan met de banaan
Aha, lekker vers nog, hoeft ook niet van ver te komenquote:Op maandag 18 september 2006 10:51 schreef Ynske het volgende:
Joh, gewoon naakt over straat rennen, heb je wel afleidingquote:Op maandag 18 september 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]ff wachten tot mam terug is van t sporten, ff laten helpen met shirt en jas aanheisen en gaan met de banaan
De andere mensen zijn dan ook sneller wakkerquote:Op maandag 18 september 2006 12:19 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, gewoon naakt over straat rennen, heb je wel afleiding.
yoni is niet boring hoorquote:Op maandag 18 september 2006 12:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsssssssssss ...boring yoni![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 12:19 schreef freud het volgende:
[..]
Joh, gewoon naakt over straat rennen, heb je wel afleiding.
Dat schoont wel op Ynskequote:Op maandag 18 september 2006 13:16 schreef Ynske het volgende:
[..]hier in t dorp... dat is vragen om hartinfarcten
dan is er geen dorp meer over, en dus ook geen brandbier meerquote:
Das wel erg hee, zou zonde zijn. Maar wel lekker rustig en geen geklep over de anderquote:Op maandag 18 september 2006 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is er geen dorp meer over, en dus ook geen brandbier meer
drinken we toch gulpener uit het buurdorp....quote:Op maandag 18 september 2006 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is er geen dorp meer over, en dus ook geen brandbier meer
Freud heeft nog een huis dat afgestoft moet worden..quote:Op maandag 18 september 2006 14:03 schreef Yoni het volgende:
Ik verveeeeeeel meeee
Dat heb ik ook. En als ik gewoon thuis was geweest nu, had ik me ook heus niet verveeldquote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Freud heeft nog een huis dat afgestoft moet worden..
Ik verveel me nooit als ik thuis ben, wel dat ik vaak ontzettend de kriebels krijg om er op uit te trekken met de camera.quote:Op maandag 18 september 2006 14:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. En als ik gewoon thuis was geweest nu, had ik me ook heus niet verveeld![]()
Als je thuis vaak de kriebels krijgt, zou ik toch overwegen om een keer schoon te maken ipv foto's te gaan makenquote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik verveel me nooit als ik thuis ben, wel dat ik vaak ontzettend de kriebels krijg om er op uit te trekken met de camera.![]()
Wrom? Dat doe ik soms ff bloedsnel tussen neus en lippen door... samen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:58 schreef freud het volgende:
[..]
Als je thuis vaak de kriebels krijgt, zou ik toch overwegen om een keer schoon te maken ipv foto's te gaan maken.
Pea ...Thnxxxxx!!!quote:Op maandag 18 september 2006 14:47 schreef pea4fun het volgende:
PDJ als je van roofvogelshows houdt moet je eens naar avifauna. Ik vond die show veel gevarieerder dan die van de beekse bergen
De gorilla's in de apenheul zijn goed te fotograferen als ze aan de goede kant zitten...niet persé tijden het voeren maar aan de andere kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |