Was ff lang geleden dat ik een start moest maken, dus maar ff zo gedaanquote:Op zondag 17 september 2006 23:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
Als jij hier verder wil, ik vind het prima
Alleen ik duik zo m'n bed weer in , morgen gaat die klote wekker te vroeg.
Dank je Ann en ... werk ze. Afkicken is wel goed, alleen niet teveel hee.quote:Op maandag 18 september 2006 08:01 schreef An24 het volgende:
Ziet er goed uit PDJ!
An gaan ook weer werken, helaas geen FOK! meer op het werk, dus moet ff afkicken tot vanavond of zo.
Tot later![]()
Dank je Kwiebus. Buiten de 300d sores om heb ik geprobeerd die vogels ook in de vlucht te pakken, iets wat ik duidelijk niet onder de knie heb.quote:Op maandag 18 september 2006 09:23 schreef kwiebuske het volgende:
P²U # 3![]()
werk se voor eenieder die dat moet gaan doen
ik geniet nog even van paar daagjes
ik heb 's ochtends naar mijn werk toe zelden filesquote:Op maandag 18 september 2006 08:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
Op het werk zit ,na een klote file op de A4 wat m'n humeur er niet beter op maakt. Slecht geslapen en net m'n eerste bakkie koffie hier . LD is dus een ouwe brompot op dit moment.
Koffie op heeft, stukie vriendelijker isquote:Op maandag 18 september 2006 09:31 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik heb 's ochtends naar mijn werk toe zelden files
leve de A15
oh ja, mogguh trouwens
daar zijn auto's ook niet voor bedoeldquote:Op maandag 18 september 2006 09:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Koffie op heeft, stukie vriendelijker is![]()
Normaal ook geen file of amper file heeft, maar een auto op z'n kop geeft problemenen dat leverde een Km of 10 op.
goei planquote:Op maandag 18 september 2006 09:28 schreef HMaster-II het volgende:
Aan allen die werken vandaag sterkte aan allen die vrij zijn vandaag GAAT FOTOGRAFEREN TUICH!!!!
[/b]
quote:Op maandag 18 september 2006 09:46 schreef freud het volgende:
Haha, iedereen wens An24 afkickze, maar ze heeft toch duidelijk aangegeven dat ze het niet kan lezen, en als ze het kan lezen hoeft ze niet meer af te kicken omdat ze erop kan! Lijkt me een duidelijk geval van kip en ei.
Tok!
Ach, heb haar net de SC gemaildquote:Op maandag 18 september 2006 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Je weet best dat het systeembeheer van haar werkgever voor haar lurkt op FOT![]()
![]()
Dus die geven haar het wel door wat we heir over haar bespreken..![]()
![]()
Die zijn ook gaaf om op de foto te zetten, eg wel!!! Alleen die koppen al...die blik ...prachtig.quote:Op maandag 18 september 2006 10:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mooie foto's trouwens PW . roofvogels zijn sowieso mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |