In nederland niet meer, zie Feyenoord op het momentquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is dat niet overal zo met de topclubs?
Standard bengelt nochtans helemaal onderaan. Da's net zo "opvallend" als die koploperspositie van Anderlecht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is dat niet overal zo met de topclubs?
Je hebt Belgacom tv weer aan zekerquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef Heero87 het volgende:
En na tien minuten op Charleroi is het alweer prijs. Een donkerrode fout van Vanderhaeghe, maar de arbiter geeft geel.![]()
Jups.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je hebt Belgacom tv weer aan zeker
Er zijn zelfs ploegen die nog onterechter in nog slottere seconden ook een 1-2 scoren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:24 schreef Heero87 het volgende:
Charleroi paar minuten voor het einde nog de zeer terechte 1-0, maar Goor in de slotseconden nog 1-1. Jammer, want dit had een heel sterk Charleroi niet verdiend.
of een 2-3quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn zelfs ploegen die nog onterechter in nog slottere seconden ook een 1-2 scoren.
Als je op Club doelt, dan was het wel 2-3 en dat was zeer terecht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn zelfs ploegen die nog onterechter in nog slottere seconden ook een 1-2 scoren.
U is hilarisch.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:02 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als je op Club doelt, dan was het wel 2-3 en dat was zeer terecht.
Sporza Radio en Belgacom TV waren het nochtans met mee eens.quote:
Dat is dan ook het verschil tussen topclubs en gewone clubs.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Brugge en Anderlecht "pikken" de laatste jaren even vaak en even veel punten met mottig kutvoetbal. Maar er wordt altijd maar over één van de twee gezeurd.
Bedoelde op Feyenoord gister, heb je dat nog meegekregenquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:02 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als je op Club doelt, dan was het wel 2-3 en dat was zeer terecht.
Zo Belgische lijkend vind ik dat stadion anders niet...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bedoelde op Feyenoord gister, heb je dat nog meegekregenIn een belgisch lijkend stadion
![]()
niet ? lijkt beetje op staaienquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo Belgische lijkend vind ik dat stadion anders niet...
Ja, maar ik quote SaintofKillers.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bedoelde op Feyenoord gister, heb je dat nog meegekregenIn een belgisch lijkend stadion
![]()
De tering idd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef Heero87 het volgende:
En na tien minuten op Charleroi is het alweer prijs. Een donkerrode fout van Vanderhaeghe, maar de arbiter geeft geel.![]()
Ben vrij lang geleden op Staaien geweest. Maar wat mij bijstaat vind ik dat niet... Meningen kunnen verschillen hequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet ? lijkt beetje op staaien
Nu zwijg ik.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En hetzelfde gaat op voor die overtreding van Goor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De tering idd.Hoe kan die pannekoek daar nou géén rood voor geven.
Hij had zijn koffer al vrijgemaakt om er een goed vatje Kriek Bellevue na afloop in te slaan ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De tering idd.Hoe kan die pannekoek daar nou géén rood voor geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |