Utrecht is OK wat mij betreft.quote:Op maandag 25 september 2006 23:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
is 11 of 12 november een idee?
en wat gaan we doen? mensjes? straten? gebouwen? natuur?
Die dag kan ik wel, ik blokkeer 'm in m'n agendaquote:Op woensdag 27 september 2006 20:48 schreef PKfotografie het volgende:
datumpje prik
12-11-2006
Ik schreeuw!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:48 schreef PKfotografie het volgende:
datumpje prik
12-11-2006
(wie het er niet mee eens is even schreeuwen, als dat er veel zijn dan prikken we de volgende datum.)
ieder het naar de zin maken kan niet maar kunnen het wel proberen natuurlijk
Ik schreeuw mee. Nouja, schreeuwen... hard praten. 12-11, ik weet eerlijk nog niet of ik kan. Ik noteer het en hoop dat het niet doorgestreept moet worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik schreeuw!
Grote kans dat ik de enige maar dan ga ik de volgende keer wel mee. (Als ik dan wel kan)
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:48 schreef PKfotografie het volgende:
datumpje prik
12-11-2006
(wie het er niet mee eens is even schreeuwen, als dat er veel zijn dan prikken we de volgende datum.)
Sherpa meenemen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:42 schreef PoseidonVS het volgende:
met aan zekerheid grenzende waarscheinlijkheid kn ik wel.
Nog even een karretje regelen om alles mee te kunnen slepen/
nog steeds stuk ?quote:
Tja.quote:
Anders kun je misschien nog wel een Lubitel 2 op de kop tikken voor 15 euro, leuk om mee te spelen en best aardige foto's mee te maken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tja.
Niets aan te doen. Ga nog wel weer eens op zoek naar iets leuks. Ik prefereer iig 6x6 boven 6x4,5.
En misschien kom ik ook nog wel langs bij deze meet. Even kijken hoe de sport zit gaat opeisen dat weekend. Heb immers ook een analoge Nikon, zet ik die wel op MF
laten maken geen optie ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:12 schreef Xilantof het volgende:
Tja.
Niets aan te doen. Ga nog wel weer eens op zoek naar iets leuks. Ik prefereer iig 6x6 boven 6x4,5.
En misschien kom ik ook nog wel langs bij deze meet. Even kijken hoe de sport zit gaat opeisen dat weekend. Heb immers ook een analoge Nikon, zet ik die wel op MF
nee hij ligt hier nog wel ergens.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
laten maken geen optie ?
of heb je m al getrashed ! !
Ik heb nog een Voïgtlaender Vitoret Dr te koop.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef Xilantof het volgende:
Misschien probeer ik voor deze meet wel ergens een leuke meetzoeker op de kop te tikken.
Ik struin nog wel eens het internet af.
Zo'n handig klein Nepalees mannetje...quote:
Ha ja, zo'n zakjapper zou ik nog wel willen hebben jah!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Zo'n handig klein Nepalees mannetje...
Die zeulen met de bagage als er weer een stel fanatiekelingen de Himalaya gaan beklimmen
Ik heb nog meerdere Canonets liggen. Sommige met werkende lichtmeter, sommige met brakke lichtmeter.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:32 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik heb nog een Voïgtlaender Vitoret Dr te koop.
Als je interessen hebt?
zullen we deze datum dan maar vast stellen?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:48 schreef PKfotografie het volgende:
datumpje prik
12-11-2006
Kom je ook?quote:
Het is dat ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:12 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kom je ook?
Dan heb ik nog een cadeautje voor je![]()
Ga jezelf maar slaanquote:
auw!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef PKfotografie het volgende:
* PKfotografie een aanloop neemt en ......... KICK
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |