Vincent Bijlo en wat ie van de wedstrijd vond.quote:Op zondag 17 september 2006 23:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
als ze volgende week maar een betere gast hebben.
quote:Op maandag 18 september 2006 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vincent Bijlo en wat ie van de wedstrijd vond.
+ tvpquote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef RijstNatie het volgende:
wat een saaie uitzending, damn
Stephen Hawkins is ook superintelligent, maar ik zie hem liever niet bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 18 september 2006 02:27 schreef golfer het volgende:
Een superintelligente gast, die Joop Alberda, die meer verstand heeft dan de vragenstellers en de betweters verder aan tafel.
Lijkt mij en prima gast.quote:Op maandag 18 september 2006 02:48 schreef APK het volgende:
Stephen Hawkins is ook superintelligent, maar ik zie hem liever niet bij Studio Voetbal.![]()
Oh das heel dsimpel als het over Ajax gaat heet het Studio Ajaxquote:Op maandag 18 september 2006 09:29 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik snap al dat gezeur van de users hier ook niet zo goed. Het was een hartstikke interessante aflevering.
Inderdaad en dat kan mij echt niet boeien. En het gebrek aan beelden is ook verschrikkelijkquote:Op maandag 18 september 2006 09:44 schreef maril het volgende:
[..]
Oh das heel dsimpel als het over Ajax gaat heet het Studio Ajax
als het over psv gaat Studio PSV en Fyenoord, studio Feynoord ect ect ,het zal dus nooit echt goed zijn gister was het hw studio voleybal.![]()
Die beelden zijn een hinderlijke onderbreking van de discussie. Voor de beelden moet je gewoon om 19:00 of 23:00 op Talpa kijken. Verder ging het helemaal niet over volleybal, gelukkig. Alberda is de status van volleybalcoach allang ontgroeid.quote:Op maandag 18 september 2006 10:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad en dat kan mij echt niet boeien. En het gebrek aan beelden is ook verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |