abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42011418
quote:
Barcelona wil Van Bronckhorst niet kwijt

21/9/2006 11:10

Barcelona heeft zijn pogingen gestaakt om Eric Abidal los te weken bij Olympique Lyon. De Franse international is te duur. De Blaugranas willen nu hun huidige linksbacks behouden.
Giovanni van Bronckhorst kan zijn verblijf verlengen. Ook voor zijn concurrent Silvinho ligt er een nieuwe verbintenis klaar. Volgens de Spaanse pers kan het tweetal tot medio 2008 bijtekenen.

'Ik ben blij dat de club me heeft voorgesteld om langer door te gaan', liet Van Bronckhorst weten aan Catalunya Rádio. 'Volgende week praat mijn zaakwaarnemer met Begiristain. Als je het zo goed naar je zin als ik bij Barcelona, is het altijd mooi om te verlengen.'

Silvinho's situatie is iets anders. De Braziliaanse linksback heeft een clausule in zijn contract dat de Catalanen hem sowieso moeten behouden als hij tenminste in zestig procent van de wedstrijden van Barça in actie komt.

Frank Rijkaard doet afwisselend een beroep op Van Bronckhorst en Silvinho. De Nederlander speelt altijd in de Champions League en krijgt vaak de voorkeur in de toppers in de Primera División. Voor Silvinho geldt dat zijn samenwerking met landgenoot en linksbuiten Ronaldinho wat vlotter verloopt.

bron vi.nl
Nou lekker is dat, ik dacht dat hij ze carriere bij Feijenoord zou afsluiten
I'd rather die like a man than live like a coward
  donderdag 21 september 2006 @ 12:14:04 #227
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42011442
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:12 schreef ViVe het volgende:

[..]

Nou lekker is dat, ik dacht dat hij ze carriere bij Feijenoord zou afsluiten
Begrijpelijke keuze...
A.M.A.B
pi_42011749
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:07 schreef Nellid het volgende:
Dat t-shirt
En óók nog eens een optreden van Lucas & Gea! Echt jammer dat ik niet ga
pi_42011981
Boeie, Gio lijkt mij op dit moment geen toegevoegde waarde voor Feyenoord
  donderdag 21 september 2006 @ 12:39:34 #230
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42012086
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Boeie, Gio lijkt mij op dit moment geen toegevoegde waarde voor Feyenoord
Jij ziet liever Leonard of Drenthe?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 21 september 2006 @ 12:48:11 #231
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42012302
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:39 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Jij ziet liever Leonard of Drenthe?
Als Gio al komt, dan heb ik liever dat hij voor het middenveld komt...

Ik ben weg. Veendam here I come.
A.M.A.B
  donderdag 21 september 2006 @ 12:53:47 #232
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42012426
Jongens kop op. In de beker maken mindere teams ook een kans, dus jullie kunnen nog een prijs winnen dit seizoen. Wel eerst van Veendam winnen vanavond!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42012433
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:48 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik ben weg. Veendam here I come.
vergeet niet dat mooie shirtje te kopen hé. je bent er tenslotte bij!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42015398
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:53 schreef DarkShine het volgende:
Jongens kop op. In de beker maken mindere teams ook een kans, dus jullie kunnen nog een prijs winnen dit seizoen. Wel eerst van Veendam winnen vanavond!
Ja dat moet ik ook nog maar zien

tvp
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_42017357
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:48 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Als Gio al komt, dan heb ik liever dat hij voor het middenveld komt...
Dat lijkt mij ook. Volgens mij heeft ie dat zelf ook gezegd.
pi_42018651
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja dat moet ik ook nog maar zien
Triest dat je zo denkt, vanavond gewoon winst.

[ Bericht 4% gewijzigd door PsychoDominator op 21-09-2006 16:44:33 ]
pi_42018788
Luigi Bruins, is die van ons? Zo snel mogelijk halen, anders kaapt PSV of AZ hem voor onze neus weg deze zomer.
pi_42019194
Is er nog verkoop van kaarten voor Veendam vanavond bij de ticketbox?
pi_42020334
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er nog verkoop van kaarten voor Veendam vanavond bij de ticketbox?
Gewoon aan het stadion nog, geloof ik.

Ik reis in ieder geval nu ook af. Kijken hoe druk de bus naar Veendam is
pi_42020364
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:36 schreef FLR het volgende:

[..]

Gewoon aan het stadion nog, geloof ik.

Ik reis in ieder geval nu ook af. Kijken hoe druk de bus naar Veendam is
Ik durf het er niet op te wagen. Ik moet 2,5 uur rijden om er te komen. Dan vind ik het niet bepaalt leuk als ik dan bij het stadion ben en het is uitverkocht
  donderdag 21 september 2006 @ 17:54:10 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_42020864
http://stream.nxs.nl/asx/flexdot/vdmfeijsjaal

Een interview met de ontwerper van [De Sjaal en een plaatselijk sfeerverslag.
Die Veendammers hebben het toch wel een beetje in hun bol gekregen zeg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_42021181
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:54 schreef Silenus het volgende:
http://stream.nxs.nl/asx/flexdot/vdmfeijsjaal

Een interview met de ontwerper van [De Sjaal en een plaatselijk sfeerverslag.
Die Veendammers hebben het toch wel een beetje in hun bol gekregen zeg.
Kan aan mij liggen, maar ik krijg alleen een intro
pi_42021271
Hehe. Dat liedje is alleen niet te verstaan
pi_42022350
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:44 schreef PsychoDominator het volgende:
Luigi Bruins, is die van ons? Zo snel mogelijk halen, anders kaapt PSV of AZ hem voor onze neus weg deze zomer.
van Excelsior
maar Feyenoord kennende zullen ze wel weer te laat zijn
pi_42022413
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:41 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

van Excelsior
Misschien dat het nu met Bosz anders is.
pi_42022686
quote:
Het gaat niet goed met Feyenoord. Al te lang. Al jaren. En al die tijd was Het Legioen trouwer dan trouw. Nu andermaal een matig seizoen dreigt en de ooit rijke club er financieel slecht voor staat, hebben de supporters ten langen leste hun kont tegen de krib gegooid.
Zij dienden op 29 augustus een motie van wantrouwen in tegen alleenheerser Jorien van den Herik, kregen geen enkele reactie en publiceerden maandag ten einde raad de brief. Tijd om Eric van Dorp, de voorzitter van de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) aan het woord te laten.

Jullie voeren actie met een bloedend clubhart? “Een beetje erg bloedend hart. Wij willen allemaal het beste voor de club. De mogelijkheden zijn zo groot.”

Op de man spelen willen jullie niet. “Nee, het gaat ons niet om personen. Maar om de structuur.”

Je hoort altijd dat er geen geld is. “Er komt genoeg geld binnen. Maar de leiding stelt verkeerde mensen aan, dus het geld gaat er met bakken uit aan verkeerde spelers.”

Dachten jullie ook dat het met Wim Jansen als adviseur beter zou gaan? “Wim is een clubicoon. Maar van zijn aankopen snappen we niet alles.”

En jullie willen nu niet meer de trainer of de technisch directeur afrekenen, maar de leider, Jorien van den Herik. “Bosjes mensen zijn aangesteld en alweer vertrokken. Maar het punt is dat Jorien alleen zichzelf kan afrekenen. Wij willen dat hij verantwoording aflegt. Niet aan ons, maar vanaf de middenstip aan de fans.”

Hoe verder? “We zien het wel. We hopen dat de zaak niet hoeft te escaleren. Raar is het wel, een voorzitter die niet meer in zijn eigen stadion komt.”

Luister naar deze oprecht bezorgde voorzitter, die uitlegt waarom Jorien van den Herik uit de malaise en neergang van de club onherroepelijk zijn conclusies moet trekken.
Het hele interview is in videovorm hier te vinden.

bron planet.nl
pi_42023160
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:41 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

van Excelsior
Ja, je zou nu al actie moeten ondernemen, maar ik verwacht eigenlijk niet dat hij naar Feyenoord zal gaan. Eerst een subtopper en dan naar een topclub is geloof ik zijn planning. (Dus een contract met de belofte dat hij een jaar uitgeleend wordt zou dan de oplossing zijn)
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_42023312
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:09 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Ja, je zou nu al actie moeten ondernemen, maar ik verwacht eigenlijk niet dat hij naar Feyenoord zal gaan. Eerst een subtopper en dan naar een topclub is geloof ik zijn planning[quote]Nou dan kan ie toch eerst naar Fe (Dus een contract met de belofte dat hij een jaar uitgeleend wordt zou dan de oplossing zijn)
Hij hoeft niet eens uitgeleend te worden, het niveau bij Feyenoord is even hoog als dat bij Heerenveen etc. (als het niet lager is).
pi_42024658
Ben vandaag begonnen met het lezen van het boek "Handboek Hooligan" (trieste naam ) van Paul van Gageldonk. Dat is een bundel van de boeken: Hand in Hand, Geen woorden maar daden en Eurohooligans. Echt super mooi om al die verhalen te lezen over de hooligans van een jaar of 15 terug. Die lui die zich op dit moment hooligan noemen zijn echt sissies vergeleken met de hooligans van toen
pi_42024802
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:55 schreef Ender_Wiggin het volgende:

[..]

Het hele interview is in videovorm hier te vinden.

bron planet.nl
Goed interview
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')