Neen, ik heb er voor gekozen om donderdag met de FSV bus te gaan, bier voor een euroquote:Op zondag 17 september 2006 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor de terugweg...heb je al antwoord van de NS?![]()
Kneus.quote:Op zondag 17 september 2006 22:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
Inderdaad, Heracles Almelo. De club waar jullie niet tegen konden scoren en de club die eigenlijk had moeten winnen in een dode Kuip. De club die vér boven jouw cluppie staat. Dat Heracles ja. Er is wel één Feyenoord supporter met verstand, val hem niet lastig met jouw domme gezever joh![]()
Sterk weerwoord jongen. Betekent dit dat je bent uitgeluld?quote:
Ik.quote:Op zondag 17 september 2006 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie gaat er donderdag ?
Weet niet hoorquote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef koningdavid het volgende:
Veendam, kunnen jullie eindelijk weer eens winnen
Het is niet echt een weerwoord, aangezien de quote niet aan mij gericht was.quote:Op zondag 17 september 2006 22:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Sterk weerwoord jongen. Betekent dit dat je bent uitgeluld?
club 2-3 gewonnen, soort nec uit met die late goalsquote:Op zondag 17 september 2006 22:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het is niet echt een weerwoord, aangezien de quote niet aan mij gericht was.
Het is alleen een samenvatting van m'n gedachtengang terwijl ik dacht wat voor een persoon die post zou plaatsen.
Al die dingetjes die jij opsomde heeft er namelijk geen barst mee te maken.
Waarmee dan niet?
Nou, met de reden waarom het persoon die club in zijn sign heeft geplaatst.
Nou, ook nog met de reden waarom het andere persoon erop reageerde (waarop jij dus die, kneuzige, reactie gaf).
Enneuh.. Nee, ik ben dus niet uitgeluld.
Keltie, laat die kneus johquote:Op zondag 17 september 2006 22:43 schreef Keltie het volgende:
-knip-
Vorige week nog gewonnen.. Niet te vaak doen, dan gaan we dingen verwachtenquote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef koningdavid het volgende:
Late goals tellen ook.quote:Op zondag 17 september 2006 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
club 2-3 gewonnen, soort nec uit met die late goals
Hoe kom je daar bij dan?quote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef koningdavid het volgende:
zo'n pisnicht kan je toch niet meer serieus nemenquote:Pieter Vink heeft vanmiddag toegegeven een fout te hebben gemaakt tijdens de topper tussen PSV en Feyenoord. De scheidsrechter liet aan de pers weten dat PSV een strafschop verdiende, terwijl dat voor Feyenoord niet het geval was.
Alex zou in de slotseconden van de wedstrijd Ali Boussaboun hebben neergetrokken, maar daar is volgens Vink niets van waar. "Gelijktijdig maakten Alex en Boussabon de overtreding. Daarom besluit ik niets te doen. Achteraf blijf ik daarbij", aldus Vink na het bekijken van de beelden.
Een overtreding van Bahia op Aissati zou echter wel bestraft hadden kunnen worden. "Als ik heel eerlijk ben zou het een strafschop kunnen zijn na het zien van de beelden. Maar als ik mijn positie terugzie, dan is vanuit die positie de keuze een logische", zo zegt de leidsman.
Ook het afgekeurde doelpunt van Feyenoord in de laatste minuut zorgde voor opschudding. Supporters dachten dat er een overtreding op Gomes was gemaakt, maar volgens Vink ging het om shirtjetrekken van Kolkka.
Gaat nog lastig worden ook ben ik bang. Die gasten hebben niks te verliezen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef koningdavid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |