ze moeten een tijd aan elkaar wennen, allereerst is het grommen en vechten dat de plukken haren alle kanten op vliegen en inderdaad wel wat bloed vloeit, maar echt ze kunnen aan elkaar wennen.
Ik heb het ook gehad met 2 katten, een poes en een kater. Ik de poes was nog jong ca. 2 maand. Toen nam ik een kater van 1 jaar in uit het asiel in huis. poeh, die waren niet zo blij met elkaar. eerst een tijdje apart gehouden. 1 in de schuur, en 1 in de keuken. Later bij elkaar gelaten en dat ging goed, ze stoeiden wat met elkaar, en later sliepen bij elkaar, en echt waar, pootje in pootje (hihih). Waren echt vrienden geworden,. Dat is nu 10 jaar geleden, en helaas is de poes 2 maanden geleden overleden, en hij mist haar volgens mij nog steeds,
Nu heb ik een tijdje terug een jong poesje er bij gehaald. En dat was voor de kater wel wennen. Maar ze stoeien gewoon met elkaar en rennen achter elkaar aan, maar echt grappig, en liggen ook bij elkaar te slapen. Dus volgens mij moet het wel goedkomen als ze een tijd aan elkaar gewend zijn. Succes.