abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 21:56:11 #1
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41902903
Hebben de moslims wel door hoe belachelijjk ze zichzelf maken?

Als je het diplomatieke sausje afgiet, vindt de volgende dialoog plaats.
quote:
Paus: Moslims zijn agressief.
Moslims: Houd je bek kk mongool, we maken je helemaal dood smerige ongelove hond. Sterf!
Ben ik de enige die het lichtelijk komisch vind?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 17 september 2006 @ 21:57:46 #2
131603 Afwazig
Serious business
pi_41902964
Hans Teeuwen had daar ook eens iets moois over:

"Dat is hetzelfde als dat je tegen een loodgieter zegt dat het een loodgieter is, en dan hij dan bij je thuiskomt en je verwarming repareert, en dan zegt -ALS JE DAT NOG EEN KEER ZEGT KOM IK TERUG EN MAAK IK JE KRAAN OOK JA!-"
  zondag 17 september 2006 @ 21:58:56 #3
53267 TC03
pi_41903014
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef Afwazig het volgende:
Hans Teeuwen had daar ook eens iets moois over:

"Dat is hetzelfde als dat je tegen een loodgieter zegt dat het een loodgieter is, en dan hij dan bij je thuiskomt en je verwarming repareert, en dan zegt -ALS JE DAT NOG EEN KEER ZEGT KOM IK TERUG EN MAAK IK JE KRAAN OOK JA!-"
Inderdaad ja. Moest ik ook meteen aan denken.
  zondag 17 september 2006 @ 22:23:05 #4
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_41903842
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Moest ik ook meteen aan denken.
Wij zijn het geloof van de vrede, als je nog een keer zoiets schrijft maak ik je af!
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_41904147
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:56 schreef TC03 het volgende:

[Paus: Moslims zijn agressief.
Moslims: Houd je bek kk mongool, we zijn vreedzaam en als je ooit zoiets weer zegt maken we je helemaal dood smerige ongelove hond. Sterf!]

zoiets?
pi_41904214
ohw en ja het is donders komisch want die moslims staan weer es voor lul.
pi_41904620
lol vanwaar dat pleonasme in je TT ?
underground forever baby
pi_41904689
Gelukkig zijn er ook goede moslims .

Wat diegene met wie ik aan het praten was in het bovenstaande topic trouwens voor verklaring gaf (voor de grap..), was dat de paus het expres deed om de moslims in een kwaad daglicht te stellen .
pi_41904787
En maar volhouden dat ze heel vredig zijn.
  zondag 17 september 2006 @ 22:56:36 #10
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_41905114
Te scheef ja, mij viel het ook meteen alweer op bij die eerste reacties.

Het leukste voorbeeld van Islamitische tolerantie was nog wel met die spotprenten; een paar lui zetten Mo en zijn religie neer als geweldadig, en meteen breekt overal ter wereld de pleuris uit. Tja, dat kun je als een bevestiging zien.

[ Bericht 46% gewijzigd door De_Postbode op 17-09-2006 23:01:37 ]
Ta mère bien.
pi_41905416
Hans Teeuwen

Dat stukje inderdaad
  maandag 18 september 2006 @ 00:01:01 #12
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41907529
dé moslims
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_41911262
Wat zeik je nou. Denk je nou echt dat alle moslims zo zijn. Steek die hoofd van jou eens uit je gat? (En dat bedoel ik op een non-geweldadige manier)
pi_41911524
Moslims zijn achterlijk. Dat wisten wij al, dat bevestigen ze nu weer. Net als met die cartoons. Alles wat je over ze zegt is verkeerd, maar vrouwen stenigen, afslaan etc etc vinden ze normaal.

Tijd dat we eens wat doen aan de uitspraken van de president van Iran.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 18 september 2006 @ 08:48:36 #15
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_41912243
quote:
Op maandag 18 september 2006 07:08 schreef Camplo het volgende:
We?? nahh ga je gang dappere strijder
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_41912354
quote:
Op maandag 18 september 2006 07:08 schreef Camplo het volgende:
Waarschijnlijk zeker net zo veel als we met de uitspraken van Bush doen. Helemaal niks, ondanks dat we allang doorhebben dat ie vaak uit zijn nek lult
  maandag 18 september 2006 @ 09:02:05 #17
53267 TC03
pi_41912458
quote:
Op maandag 18 september 2006 05:13 schreef xman het volgende:
Wat zeik je nou. Denk je nou echt dat alle moslims zo zijn. Steek die hoofd van jou eens uit je gat? (En dat bedoel ik op een non-geweldadige manier)
Ik geloof dat ik de groep moslims specifeer tot 'hypocriete moslims', zie ook de TT.
pi_41912984
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik de groep moslims specifeer tot 'hypocriete moslims', zie ook de TT.
quote:
Misschien in je titel wel, in je openingspost toch duidelijk niet
pi_41912986
Slimmer
Slim
Minder Slim
moslim

pi_41916432
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:36 schreef SharQueDo het volgende:
Slimmer
Slim
Minder Slim
dom
achterlijk
moslim

I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
pi_41919961
Ach, soms weet je niet wat die mensen willen zeggen. De paus bracht de islam en geweld met elkaar in verband, en dat pikten ze niet. Wat doe je dan? Twee kerken platgooien en dreigen met nieuwe aanslagen. Inderdaad, veel hypocrieter kan het niet worden.
pi_41920079
quote:
Op maandag 18 september 2006 05:13 schreef xman het volgende:
Beetje jammer dat je nauwelijks moslims hoort die zeggen dat ze de opmerking niet zo serieus nemen of misschien zelfs niet beledigd zijn.. telkens staan er weer een hele zooi moslimsleiders op hun kop als ze iets horen wat ze niet bevalt.. te triest, ga toch wat nuttigs doen.
Niks mis mee!
pi_41920180
*kuch* Madonna *kuch* laten we het aub niet over hypocricy hebben.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  maandag 18 september 2006 @ 14:40:06 #24
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41920226
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef Frits het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je nauwelijks moslims hoort die zeggen dat ze de opmerking niet zo serieus nemen of misschien zelfs niet beledigd zijn.. telkens staan er weer een hele zooi moslimsleiders op hun kop als ze iets horen wat ze niet bevalt.. te triest, ga toch wat nuttigs doen.
laten we het dan daar over hebben..
pi_41920270
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:38 schreef Megalomaniac het volgende:
die achterlijke gristenhonden mogen van mij ook met een molensteen om hun nek zwemles krijgen.
gristenhonden zijn gelukkig niet zo vredelievend zoals de gemiddelde moslim betaamd.
pi_41920343
quote:

[..]

Ik geloof dat de vele honderden miljoenen moslims die gewoon lekker thuis op de bank blijven zitten ipv. dat ze fikkie gaan stoken dat dan wel vinden. Moeten die dan ook de straat op en gaan gillen dat alles wat die ouwe paus zegt ze aan hun reet zal roesten?

Ga jij de straat op om te verkondigen dat je het onzin vindt dat de kerk condooms verbied? Ga jij de straat op als er weer eens een neger om het neger zijn in elkaar is getrapt door een kaalkopje?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41920397
trouwens ik weet wel waarom de moslims zo gefrustreerd zijn:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geit
quote:
Als huisdier is de geit door de mens in alle werelddelen ingevoerd, behalve op de poolgebieden. Wereldwijd zouden er ongeveer 450 miljoen geiten zijn, verdeeld over een tweehonderdtal verschillende rassen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam
quote:
Het aantal moslims wordt wereldwijd geschat op ruim 1,2 miljard mensen oftewel 20 procent van de wereldbevolking.
ik zou ook gefrustreerd worden als ik mijn vrouw met 2 andere mannen moest delen
  maandag 18 september 2006 @ 14:46:34 #28
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41920423
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik geloof dat de vele honderden miljoenen moslims die gewoon lekker thuis op de bank blijven zitten ipv. dat ze fikkie gaan stoken dat dan wel vinden. Moeten die dan ook de straat op en gaan gillen dat alles wat die ouwe paus zegt ze aan hun reet zal roesten?

Ga jij de straat op om te verkondigen dat je het onzin vindt dat de kerk condooms verbied? Ga jij de straat op als er weer eens een neger om het neger zijn in elkaar is getrapt door een kaalkopje?
he hebt natuurlijk gelijk, maar ik geloof niet dat hij het zo bedoelde correct me if i'm wrong
pi_41920469
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee, maar het is juist gevaarlijk dat er geen een leider op staat om te zeggen dat die andere figuren niet zo moeten zeiken. Als die geestelijke leiders elke keer weer zo'n ruzie gaan zoeken met het 'westen' dan vind ik het niet vreemd dat het 'volk' er dan ook langzaam zo over gaat denken.
Niks mis mee!
  maandag 18 september 2006 @ 14:50:20 #30
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41920529
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:45 schreef verliefdekloon het volgende:
trouwens ik weet wel waarom de moslims zo gefrustreerd zijn:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geit
[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam
[..]

ik zou ook gefrustreerd worden als ik mijn vrouw met 2 andere mannen moest delen
dit is echt zulke domme humor dat ik uit mededogen moest lachen
pi_41920601
Christenen waren/zijn ook geen lieverdjes hoor....
  maandag 18 september 2006 @ 14:53:01 #32
53267 TC03
pi_41920622
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:38 schreef Megalomaniac het volgende:
  maandag 18 september 2006 @ 14:53:50 #33
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41920649
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Arena...
pi_41920744
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:48 schreef Frits het volgende:

[..]

Nee, maar het is juist gevaarlijk dat er geen een leider op staat om te zeggen dat die andere figuren niet zo moeten zeiken. Als die geestelijke leiders elke keer weer zo'n ruzie gaan zoeken met het 'westen' dan vind ik het niet vreemd dat het 'volk' er dan ook langzaam zo over gaat denken.
Ik geloof dat er maar weinig Moslimlanden zijn waar er niet wordt opgetreden tegen dit soort dingen. Dat betekend dus in feite dat de leiders zich uitspreken tegen dit soort gedrag. Bovendien zie ik hier op straat ook nog geen Moslims ritueel kruizen verbranden. Dus mijn buurman zal het ook wel geen normaal gedrag vinden.

Komop. Waarom moeten andere Moslims zich expliciet uitspreken tegen dit soort gedrag? Het feit dat honderden miljoenen Moslims dit soort gedrag niet vertonen is toch teken genoeg dat ze het ook geen normaal gedrag vinden?

Moet Balkenende, jouw burgemeester of een hoge pief van jouw kerk zich elke keer, in jouw naam, expliciet tegen raar gedrag van elke westerling, blanke of christen uitspreken? Ik geloof dat ze daar dan wel 24/7 mee bezig zullen zijn.

Bovendien moeten wij, als westerlingen, eigenlijk helemaal niets zeggen over leiders die zich moeten uitspreken tegen achterlijk gedrag van hun 'peers'. Kijk eens hoe schaapachtig wij (onze leiders) niets hards durven te zeggen over het barbaarse gedrag van Bush en zijn geheime diensten. Hoe bedoel je er staat geen leider op om er iets over te zeggen
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41920753
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:52 schreef cerreur het volgende:
Christenen waren/zijn ook geen lieverdjes hoor....
gaan we zo weer beginnen. Alsof, als dit waar is, het een of ander goed praat ofzo? Ten eerste waren christenen inderdaad gaan lieverdjes, maar ik weet niet of je de kerk de laatste tijd hebt gevolgd, maar vooral mensen zoals de Paus zetten zich in voor vrede in de wereld. Dat ze af en toe ouderwets zijn bv met condooms ok, maar de kerk zal je niet meer om oorlog horen roepen.

Als je zo gaat beginnen vergeet je zeker dat de Islam ook is verspreid door een gewelddadige expansie in het midden oosten? En dat mensen die zich niet bekeerden werden behandeld als tweederangs burgers? En laten we het maar niet hebben over het geweld uit naam van de Islam in deze tijd. Of de Islam nou misbruikt wordt of niet, veel religieuze leiders doen er met veel plezier aan mee helaas.
Niks mis mee!
pi_41920762
quote:

[..]

Maar diezelfde moslims hoor je ook nooit juichen bij aanslagen, protesteren tegen cartoons, verdedigen van hun imam, etc.
Oftewel: volgens velen hier de ideale buitenlander......aangezien we ook nooit gezeik met chinezen/polen/bulgaren etc. hebben, omdat die zich zo zogenaamd stil houden.

Maar ja, we moeten toch altijd wat te zeiken hebben tegen ze tocH?
pi_41920988
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik geloof dat er maar weinig Moslimlanden zijn waar er niet wordt opgetreden tegen dit soort dingen. Dat betekend dus in feite dat de leiders zich uitspreken tegen dit soort gedrag. Bovendien zie ik hier op straat ook nog geen Moslims ritueel kruizen verbranden. Dus mijn buurman zal het ook wel geen normaal gedrag vinden.

Komop. Waarom moeten andere Moslims zich expliciet uitspreken tegen dit soort gedrag? Het feit dat honderden miljoenen Moslims dit soort gedrag niet vertonen is toch teken genoeg dat ze het ook geen normaal gedrag vinden?

Moet Balkenende, jouw burgemeester of een hoge pief van jouw kerk zich elke keer, in jouw naam, expliciet tegen raar gedrag van elke westerling, blanke of christen uitspreken? Ik geloof dat ze daar dan wel 24/7 mee bezig zullen zijn.

Bovendien moeten wij, als westerlingen, eigenlijk helemaal niets zeggen over leiders die zich moeten uitspreken tegen achterlijk gedrag van hun 'peers'. Kijk eens hoe schaapachtig wij (onze leiders) niets hards durven te zeggen over het barbaarse gedrag van Bush en zijn geheime diensten. Hoe bedoel je er staat geen leider op om er iets over te zeggen
Oh nee Ozzy, dat zie je verkeerd. Zelfs gematigde Islamitische groepen zoals de OIC roept de Paus op dat hij zjin excuses moet aanbieden. Zulke groeperingen, er zijn er dus nog een dozijn of wat meer die dit eisen, vertegenwoordigen zover dat mogelijk is de gedachte van vele moslims. En nogmaals: als er in iemand in Indonesië zou zeggen dat Nederland geweld gebruikte tijdens de VOC tijd, dit stelselmatig wordt ontkent hier in Nederland door alle autoriteiten en daar ook nog eens enorme problemen over gemaakt zouden worden dan zou ook half Nederland pissig zijn (gelukkig weten wij beter). Dit is nu ook wat er in die regio's gebeurd. Alle excuses om het Westen zwart te maken worden met beide handen aangegrepen, zie de cartoonrellen. Ik vind het dan niet vreemd dat er een gematigd iemand zou zien die de boel een beetje kan relativeren, maar dat zie je gewoon niet.

Dat vergelijken met excuus voor elke situatie die je maar kan bedenken is een beetje matig vind je niet? Of je Bush zijn gedrag barbaars vind mag je zelf weten, maar zover ik weet is de EU laatst nog gaan zeiken over die gevangenissen... dus ja de EU en daarbij Nederland doet dat wel.
Niks mis mee!
  maandag 18 september 2006 @ 15:07:58 #38
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_41921098
Tja, iets minder lange tenen zou wel mogen, inderdaad....
Nu doe je het weer!
  maandag 18 september 2006 @ 15:08:55 #39
53267 TC03
pi_41921131
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Arena...
Ik ken het verhaal, wat heeft het in godsnaam te maken met mijn verhaal?

• SGP vindt heidense act van Madonna niet leuk.
  • Moslims willen paus dood.

Zeer vergelijkbaar.
  • Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_41921137
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:07 schreef Crush65 het volgende:
    Tja, iets minder lange tenen zou wel mogen, inderdaad....
    Er is een verschil tussen lange tenen en voordurend provocaties naar je kop krijgen. Als je maar een tikkeltje negatief reageert heb je lange tenen of ben je agressief. Moet gewoon een keer afgelopen te zijn.
    pi_41921184
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zeer vergelijkbaar.
  • Ik had het over hypocricy, goed lezen dus.
    Maarre...ALLE moslims willen Paus dood??
    Ga maar gauw koppen tellen jij relnicht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Megalomaniac op 18-09-2006 15:18:18 ]
    pi_41921187
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:09 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen lange tenen en voordurend provocaties naar je kop krijgen. Als je maar een tikkeltje negatief reageert heb je lange tenen of ben je agressief. Moet gewoon een keer afgelopen te zijn.
    Er is ook een verschil met voordurend provocaties naar je kop krijgen en alles een provocatie vinden. De Paus was met een academische discussie bezig.. moeten mijn docenten dan ook maar hun mond houden als ze misschien iets slechts hebben over de Islam?
    Niks mis mee!
    pi_41921214
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef Frits het volgende:

[..]

Er is ook een verschil met voordurend provocaties naar je kop krijgen en alles een provocatie vinden. De Paus was met een academische discussie bezig.. moeten mijn docenten dan ook maar hun mond houden als ze misschien iets slechts hebben over de Islam?
    Academisch my ass. Als iemand maar een klein beetje kritiek uit op het Christendom zijn ook de rapen gaar.
    Als je iets te zeggen hebt, moet je wel zeker zijn dat je ook iets zegt dat klopt. En ik heb het idee dat mensen met wat natte vingerwerk aan het rondblaten zijn op dit moment.
      maandag 18 september 2006 @ 15:11:39 #44
    155663 Crush65
    Nu nog nieuwer
    pi_41921219
    Oh dus zodra iemand iets zegt over een geloof word het meteen een provocatie? En tikkeltje negatief? Als een Moslim de Paus aanduid met 'De hond van Rome?' En dat is dan niet beledigend?
    Nu doe je het weer!
      maandag 18 september 2006 @ 15:15:22 #45
    53267 TC03
    pi_41921315
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ik had het over hypocricy, goed lezen dus.
    Maarre...ALLES moslims willen Paus dood??
    Ga maar gauw koppen tellen jij relnicht.
    Praat gewoon Nederlands. En ik heb niet gezegd dat alle moslims de paus dood willen, dat ik het nou over 'de moslims' heb à la, iedereen begrijpt dat ik alleen de groep bedoelt waar ik het in mijn OP over hebt (= de maffe moslims).
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ik had het over hypocricy, goed lezen dus.
    Maak je punt eens wat duidelijker. Aan gebrabbel als 'Blabhablabhadf SGP Madonna hypocricy blablabla zie je wel blabla" heb ik niks. Maak je punt duidelijk zoals je waarschijnlijk al in de brugklas hebt geleerd en wees duidelijk.
    pi_41921333
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:11 schreef Crush65 het volgende:
    Oh dus zodra iemand iets zegt over een geloof word het meteen een provocatie? En tikkeltje negatief? Als een Moslim de Paus aanduid met 'De hond van Rome?' En dat is dan niet beledigend?
    Zeg ik dat?
    Maar wie blijven hier steeds maar weer olie op het vuur gooien dan, terwijl het zelf ook geen lieverdjes zijn.
    Wil je mijn punt begrijpen of heb je overal een excuus voor?
    Beide partijen moeten gewoon respect tonen voor elkaar, als er steeds maar voor de moslims wordt gesproken dat ze iets niet vinden kunnen en als de Westerlingen maar steeds blijven geloven dat ALLE moslims op een bepaalde manier over iets denken en reageren dan zie ik de toekomst heel somber in.
      maandag 18 september 2006 @ 15:16:36 #47
    53267 TC03
    pi_41921369
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:11 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Academisch my ass. Als iemand maar een klein beetje kritiek uit op het Christendom zijn ook de rapen gaar.
    Voorbeeld? En dan nog, net alsof alleen christenen kritiek hebben op de Islamitische wereld, het zijn grotendeels atheïsten.
    pi_41921376
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Praat gewoon Nederlands. En ik heb niet gezegd dat alle moslims de paus dood willen, dat ik het nou over 'de moslims' heb à la, iedereen begrijpt dat ik alleen de groep bedoelt waar ik het in mijn OP over hebt (= de maffe moslims).
    [..]

Maak je punt eens wat duidelijker. Aan gebrabbel als 'Blabhablabhadf SGP Madonna hypocricy blablabla zie je wel blabla" heb ik niks. Maak je punt duidelijk zoals je waarschijnlijk al in de brugklas hebt geleerd en wees duidelijk.
    Laat maar ik ga niet met iemand in discussie die maar éénzijdig blijft denken.
      maandag 18 september 2006 @ 15:19:29 #49
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_41921464
    quote:
    whatever, maar daar gaan de christenen hier ook echt wel tegen protesteren hoor
    pi_41921487
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:04 schreef Frits het volgende:

[..]

Oh nee Ozzy, dat zie je verkeerd. Zelfs gematigde Islamitische groepen zoals de OIC roept de Paus op dat hij zjin excuses moet aanbieden. Zulke groeperingen, er zijn er dus nog een dozijn of wat meer die dit eisen, vertegenwoordigen zover dat mogelijk is de gedachte van vele moslims.
    Dus? Als er een mafketel uit Iran roept dat er geen Holocaust is geweest dan willen allerhande gematigde groeperingen toch ook dat ie sorry zegt? Het leeuwendeel zonder iets in de fik te steken? Ik vind er persoonlijk niets mis mee om beledigd te zijn en excuses te vragen als een hoge pief een ongelukkige uitspraak doet. Fikkie stoken, stenen gooien en mensen om zeep helpen vindt ik wel onacceptabel. Dat doen de meeste Moslims dan ook niet, behalve wat Moslims in landen waar duidelijk meer aan de hand is. Getuige ook het verbranden van Amerikaanse vlaggen als de paus iets fouts zegt

Mijn buurman voelt zich ook beledigt door de paus. Maar goed, dat neemt ie ter kennisgeving aan en hij gaat weer door. Door de cartoons voelde hij zich destijds wel erg aangevallen. Het kwam niet in hem op om stenen te gaan gooien. Wel wou hij vreedzaam de straat op om te laten zien dat hij het respectloos vond en dat het hem zich ongewenst liet voelen in zijn eigen omgeving. Vind ik persoonlijk heel legitiem. Dus wat is er mis met excuses vragen/eisen? Leg eens uit....
    quote:
    En nogmaals: als er in iemand in Indonesië zou zeggen dat Nederland geweld gebruikte tijdens de VOC tijd, dit stelselmatig wordt ontkent hier in Nederland door alle autoriteiten en daar ook nog eens enorme problemen over gemaakt zouden worden dan zou ook half Nederland pissig zijn (gelukkig weten wij beter).
    Moet je er eens over beginnen dat de meeste Nederlanders gewoon fout waren in de oorlog of zich gewoon in hun lot (en dat van hun Joodse buurman) beruste. Over gevoeligheden gesproken. Maar goed, jouw opa zat uiteraard samen met die miljoenen andere opa's in het verzet

En zou kun je er duizend wel en niet voorbeelden kunnen bijslepen.......lijkt me niet constructief
    quote:
    Dit is nu ook wat er in die regio's gebeurd. Alle excuses om het Westen zwart te maken worden met beide handen aangegrepen, zie de cartoonrellen. Ik vind het dan niet vreemd dat er een gematigd iemand zou zien die de boel een beetje kan relativeren, maar dat zie je gewoon niet.
    Dat zie ik eigenlijk in het leeuwendeel van de Moslimlanden. Daar zie ik niemand of hooguit een handje vol de straat op gaan. De landen waar het wel uit de hand loopt zijn de bekende voorbeelden waarover iedereen het wel eens is dat er een ondeugzaam regime zit of landen waar het begrijpelijk is dat ze niet zo blij zijn met het Westen (Palestina, Afghanistan, etc.)
    quote:
    Dat vergelijken met excuus voor elke situatie die je maar kan bedenken is een beetje matig vind je niet?
    Dat doe je zelf net zo hard, zelfs nog in deze post.
    quote:
    Of je Bush zijn gedrag barbaars vind mag je zelf weten, maar zover ik weet is de EU laatst nog gaan zeiken over die gevangenissen... dus ja de EU en daarbij Nederland doet dat wel.
    Ach, wat wij barbaars vinden van de Moslims doet de VS momenteel net zo hard. Echt de kont tegen de krib gooien doet Balkenende namens jou en mij nou ook niet echt heel erg. Vind je wel?
    pi_41921535
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:11 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Als je iets te zeggen hebt, moet je wel zeker zijn dat je ook iets zegt dat klopt. En ik heb het idee dat mensen met wat natte vingerwerk aan het rondblaten zijn op dit moment.
    Is dat zo? In deze maatschappij is het normaal om kritiek te leveren op het Christendom op enkele dorpjes in de bible belt na dan misschien. Wordt de katholieke kerk niet bekritiseerd over hun AIDS beleid? Ik weet trouwens niet hoe vaak jij spotprenten ziet, maar de kerk ben ik al vaak zat tegengekomen. Wat gebeurde er toen? Niets, terwijl ik me nog wel wat ophef kan herinneren toen een zekere profeet werd gebruikt in een spotprent.

De discussie van de Paus was zeker academisch. Ik heb trouwens wel een positief geluid uit moslim land gevonden
    http://www.planet.nl/plan(...)tid=757333/sc=cc31c9

Alleen dit is dan weer jammer:
    De islam wordt te vaak in verband gebracht met cliche's als geweld en vrouwenonderdrukking, maar sinds de middeleeuwen heeft deze godsdienst juist opengestaan voor andere culturen. In veel landen met een moslimmeerderheid zijn kerken en synagogen te vinden, dat wijst op godsdienstvrijheid. Daarentegen is er in Noordeuropese landen geen moskee te vinden die voor 1960 is gebouwd."
    Hij vergeet alleen te zeggen dat die mensen wel onderdrukt werden en dat er hier voor 1960 geen tot nauwelijks moslims woonden.... waarom zou je moskees bouwen voor moslims die er niet zijn? Snuggere...
    Niks mis mee!
    pi_41921610
    quote:
    Een belediging naar een persoon is wat anders dat het beledigen van een compleet geloof. De paus is bij mijn weten een persoon. Geen geloof, god of profeet. Dat maakt het beledigen van de paus nog steeds niet netjes, maar wel van een hele andere categorie.

Je zult een (echte) Moslim nooit een kwaad woord horen zeggen over de Bijbel, Jezus of het Christendom (als geloofsovertuiging). ook niet over het Jodendom als geloof zijnde trouwens Als je niet weet waarom zou je eigenlijk je mond moeten houden in deze discussie verder trouwens
      maandag 18 september 2006 @ 15:25:27 #53
    53267 TC03
    pi_41921643
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:16 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Laat maar ik ga niet met iemand in discussie die maar éénzijdig blijft denken.
    Zwaktebod. Reageer gewoon niet als je de Nederlandse taal niet goed genoeg beheerst. Ik ben juist géén eenzijdige denker en sta open voor andere perspectieven. Maargoed.
    pi_41921673
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zwaktebod. Reageer gewoon niet als je de Nederlandse niet goed genoeg beheerst. Ik ben juist géén eenzijdige denker en sta open voor andere perspectieven. Maargoed.
    Nederlandse...?
    Wat een taalwonder ben jij!
      maandag 18 september 2006 @ 15:28:47 #55
    53267 TC03
    pi_41921731
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:26 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Nederlandse...?
    Wat een taalwonder ben jij!
    In tegenstelling tot jou kan ik mijn standpunt en argumenten wel helder formuleren.
      maandag 18 september 2006 @ 15:30:18 #56
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_41921773
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jou kan ik mijn standpunt en argumenten wel helder formuleren.
    he?
    pi_41921825
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:30 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

he?
    Ja blijkbaar spreek ik een andere taal.
    pi_41921992
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dus? Als er een mafketel uit Iran roept dat er geen Holocaust is geweest dan willen allerhande gematigde groeperingen toch ook dat ie sorry zegt? Het leeuwendeel zonder iets in de fik te steken? Ik vind er persoonlijk niets mis mee om beledigd te zijn en excuses te vragen als een hoge pief een ongelukkige uitspraak doet. Fikkie stoken, stenen gooien en mensen om zeep helpen vindt ik wel onacceptabel. Dat doen de meeste Moslims dan ook niet, behalve wat Moslims in landen waar duidelijk meer aan de hand is. Getuige ook het verbranden van Amerikaanse vlaggen als de paus iets fouts zegt

Mijn buurman voelt zich ook beledigt door de paus. Maar goed, dat neemt ie ter kennisgeving aan en hij gaat weer door. Door de cartoons voelde hij zich destijds wel erg aangevallen. Het kwam niet in hem op om stenen te gaan gooien. Wel wou hij vreedzaam de straat op om te laten zien dat hij het respectloos vond en dat het hem zich ongewenst liet voelen in zijn eigen omgeving. Vind ik persoonlijk heel legitiem. Dus wat is er mis met excuses vragen/eisen? Leg eens uit....
    [..]
    Van mij mag je excuses eisen, maar excuses geven voor een vrije discussie zou nooit mogen, behalve als hij aantoonbaar heeft gelogen natuurlijk. Ik heb trouwens even snel gezocht op excuses die geeist worden van Iran, maar tot nu tot 0 hits. Kan aan mijn zoekskills liggen natuurlijk, maar het enige wat ik vind zijn eisen van moslims over uitspraken paus/cartoonrellen.

Het leuke van veel eisen is in dit geval dat het gepaard gaat met een dreiging van geweld, nu weet ik dat dat de minderheid is, maar dat zal je niet snel meemaken als je wat naars over de Paus zegt. Hoe meer wij hier rekening gaan houden met lange tenen, hoe meer wij onze vrijheid van meningsuiting weggeven.
    quote:
    Moet je er eens over beginnen dat de meeste Nederlanders gewoon fout waren in de oorlog of zich gewoon in hun lot (en dat van hun Joodse buurman) beruste. Over gevoeligheden gesproken. Maar goed, jouw opa zat uiteraard samen met die miljoenen andere opa's in het verzet

En zou kun je er duizend wel en niet voorbeelden kunnen bijslepen.......lijkt me niet constructief
    [..]
    Is verder leven in oorlogstijd fout dan? Zover ik weet was het maar een klein gedeelte van de Nederlanders die samenwerkte met de Duitsers, de rest probeerde hun leven op te pakken zover dat mogelijk was. Best knap trouwens dat je het sarcasme in mijn voorbeeld over de VOC hebt gemist.
    quote:
    Dat zie ik eigenlijk in het leeuwendeel van de Moslimlanden. Daar zie ik niemand of hooguit een handje vol de straat op gaan. De landen waar het wel uit de hand loopt zijn de bekende voorbeelden waarover iedereen het wel eens is dat er een ondeugzaam regime zit of landen waar het begrijpelijk is dat ze niet zo blij zijn met het Westen (Palestina, Afghanistan, etc.)
    Waarom wordt volgens jou onvrede alleen geuit door te gaan protesteren? Angst is al genoeg zoals je ziet, de Paus is voor een gedeelte al terug gekomen op zijn uitspraken. Nogmaals je hoort mij niet zeggen dat alle moslims dit vinden, wel dat er nauwelijks iemand te vinden is die de boel een beetje kan relativeren.
    quote:
    Dat doe je zelf net zo hard, zelfs nog in deze post.
    Sarcasme
    quote:
    Ach, wat wij barbaars vinden van de Moslims doet de VS momenteel net zo hard. Echt de kont tegen de krib gooien doet Balkenende namens jou en mij nou ook niet echt heel erg. Vind je wel?
    En wat kan Balkenende doen dan ipv eisen dat er gevangenissen worden dichtgegooit?
    Niks mis mee!
    pi_41922050
    moslims...
      maandag 18 september 2006 @ 15:40:29 #60
    53267 TC03
    pi_41922074
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:32 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ja blijkbaar spreek ik een andere taal.
    Geef dan eens aan wat dat concert van Madonna heirmee te maken heeft.
    pi_41922135
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Geef dan eens aan wat dat concert van Madonna heirmee te maken heeft.
    Als je dat al niet begrijpt.
      maandag 18 september 2006 @ 15:49:55 #62
    53267 TC03
    pi_41922366
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:42 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Als je dat al niet begrijpt.
    Wilde de SGP Madonna doodmaken dan? Ik mag voor je hopen dat je niet bedoelt dat ze beide een probleem hadden met een anstootgevend iets voor hun geloof, want dan sla je de plank volledig mis.
    pi_41922660
    Laat het christendom hier gvd buiten, de meeste mensen die hier over de Moslims zeiken zijn atheïsten!
    Het christendom stelt zich tenminste niet zo gevaarlijk op, als ze ook maar denken dat ze beledigd worden! De moslims die je in de nieuwsberichten ziet, zijn gewoon triest.
    pi_41922731
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wilde de SGP Madonna doodmaken dan? Ik mag voor je hopen dat je niet bedoelt dat ze beide een probleem hadden met een anstootgevend iets voor hun geloof, want dan sla je de plank volledig mis.
    OMG. Je hebt het eindelijk door, maar toch volhouden dat ik ongelijk heb? Best erg als je niet kan toegeven dat je ongelijk hebt.
      maandag 18 september 2006 @ 16:14:23 #65
    53267 TC03
    pi_41923065
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

OMG. Je hebt het eindelijk door, maar toch volhouden dat ik ongelijk heb? Best erg als je niet kan toegeven dat je ongelijk hebt.
    Ik had dit al lang door, maar ik kon gewoon niet geloven dat dat jouw punt was. Wat wil je hier verder mee zeggen dan? En wat is er hypocriet aan?
    pi_41923084
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 16:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik had dit al lang door, maar ik kon gewoon niet geloven dat dat jouw punt was. Wat wil je hier verder mee zeggen dan? En wat is er hypocriet aan?
    *zucht*
      maandag 18 september 2006 @ 16:16:17 #67
    53267 TC03
    pi_41923099
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 16:15 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

*zucht*
    Ja, óf je legt het gewoon uit. Sowieso vrij bizar dat ik het niet over hypocritie mag hebben, omdat de SGP het niet eens was met Madonna's act.
    pi_41923161
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 16:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, óf je legt het gewoon uit.
    Ja, óf ik word gewoon hartstikke moe van je.
    Ik laat het hierbij. Misschien dat iemand anders het geduld kan opbrengen om het je alsnog uit te leggen.
      maandag 18 september 2006 @ 16:19:53 #69
    53267 TC03
    pi_41923178
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 16:18 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ja, óf ik word gewoon hartstikke moe van je.
    Ik laat het hierbij. Misschien dat iemand anders het geduld kan opbrengen om het je alsnog uit te leggen.
    'Alsnog'? Waar leg je het eerder uit dan?
    pi_41923410
    Om van het gezeik af te zijn:
    TT en OP
    Hypocriete moslims

quote:Paus: Moslims zijn agressief.
    Moslims: Houd je bek kk mongool, we maken je helemaal dood smerige ongelove hond. Sterf!

Mijn vergelijking slaat op het woord "hypocriet'".
    De reactie van de Christen op Madonna's performance van het nummer Live to Tell.
    + Doodsverwensingen en het onnodig uitschelden. '
    Overal waar ze kwam met haar Confessions-tour werd er geprotesteerd.

Hypocrisie? Ja, omdat de Christenen dus ook fel reageerden op Madonna's act, terwijl er hier niet eens het geloof werd beledigd...wat niet gezegd kan worden door het geblaat van de Paus.
      maandag 18 september 2006 @ 16:35:21 #71
    15746 daNpy
    Marathon Coupé
    pi_41923517
    quote:
    Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef De_Postbode het volgende:
    Te scheef ja, mij viel het ook meteen alweer op bij die eerste reacties.

Het leukste voorbeeld van Islamitische tolerantie was nog wel met die spotprenten; een paar lui zetten Mo en zijn religie neer als geweldadig, en meteen breekt overal ter wereld de pleuris uit. Tja, dat kun je als een bevestiging zien.
    Die strips waren al een half jaar oud voor de Moslim gemeenschap erover 'viel':')
    You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
    Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
    Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
      maandag 18 september 2006 @ 16:35:38 #72
    53267 TC03
    pi_41923526
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 16:30 schreef Megalomaniac het volgende:
    TT en OP
    Hypocriete moslims

De reactie van de Christen op Madonna's performance van het nummer Live to Tell.

Hypocrisie? Ja, omdat de Christenen dus ook fel reageerden op Madonna's act, terwijl er hier niet eens het geloof werd beledigd...wat niet gezegd kan worden door het geblaat van de Paus.
    Er werd inderdaad redelijk fel op gerageerd door sommige christenen, maar waarom zou ik me dan aangesproken moeten voelen en het niet over de hypocritie van de moslims mogen hebben? Ik heb geen enkele banden met welk geloof dan ook. Daarnaast kan je moeilijk ontkennen dat de christenen zich wel iets rustiger houden dan de moslims, voor zover ik weet heeft nog geen enkele bisschop opgeroepen tot het doden van Madonna. Dit is niet vergelijkbaar met de moslims die boos reageren op uitspraken van de paus en hiermee des te meer aan tonen dat hij gelijk heeft. Deze zaken zijn gewoon niet echt vergelijkbaar.
    pi_41923872
    Ik vind de essentie van een God wel zo ongelooflijk beledigend! Ik vind dat ze (gelovigend) elkaar allemaal maar moeten dood maken totdat er nog maar eentje over is en die doen we dan in de cel en zo...
      Donald Duck held maandag 18 september 2006 @ 16:52:58 #74
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41923969
    quote:
    [..]
    Ze protesteerden ja. Zoals normale beschaafde mensen hun ongenoegen uiten.
    Moslims echter gaan rellen, vlaggen in de fik steken, bedreigen de paus met de dood, schieten een non dood.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_41924216
    AMSTERDAM - De 63-jarige dominee die afgelopen zondag een valse bommelding deed, heeft schuld bekend. De man belde 112 om te laten weten dat er een bom zou ontploffen tijdens het concert van Madonna in de Amsterdam ArenA. AT5 meldt dat de dominee hiermee wilde protesteren tegen het concert van Madonna.

De politie nam het telefoontje zeer serieus, maar kwam er al snel achter dat het om een valse bommelding ging. De politie hield daarop de dominee aan in zijn woning in de regio Gelderland-Zuid. De man is vrijdag voorgeleid bij de rechter-commissaris. Hij is inmiddels vrij, maar wordt nog wel vervolgd.

Veel christenen voelen zich gekwetst door de kruisigingsact die Madonna opvoert tijdens haar Confessions-tournee. In bijna alle landen waar de popster optreedt leidt de scène tot verontwaardigde reacties. De SGP-jongeren lieten vorige week weten na de optredens aangifte te zullen doen van godslastering.

Donald Duck held maandag 18 september 2006 @ 17:09:33 #76
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_41924407
    Dat is niet netjes nee.
    Maar hebben we rellen gehad? Poppen van madonna die in de fik gestoken worden? Oproepen om haar te doden? Nee he...
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      maandag 18 september 2006 @ 17:10:36 #77
    37248 BertV
    Klei indiaan
    pi_41924421
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:08 schreef TC03 het volgende:

[..]

• SGP'ers luisteren stiekem naar Madonna, Moslims naar de paus...
    Over hypocriet gesproken.
    Handgemaakt | Doggerland-overlever
    pi_41924497
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 17:01 schreef Megalomaniac het volgende:

Veel christenen voelen zich gekwetst door de kruisigingsact die Madonna opvoert tijdens haar Confessions-tournee. In bijna alle landen waar de popster optreedt leidt de scène tot verontwaardigde reacties. De SGP-jongeren lieten vorige week weten na de optredens aangifte te zullen doen van godslastering.
    Aangifte doen.... dát is de normale procedure, niet als een dolle hond meteen oproepen tot moord etc.
      maandag 18 september 2006 @ 17:22:06 #79
    53267 TC03
    pi_41924685
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 17:10 schreef BertV het volgende:

[..]

SGP'ers luisteren stiekem naar Madonna, Moslims naar de paus...Over hypocriet gesproken.
    ?
      maandag 18 september 2006 @ 17:44:36 #80
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_41925265
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 17:01 schreef Megalomaniac het volgende:
    AMSTERDAM - De 63-jarige dominee die afgelopen zondag een valse bommelding deed, heeft schuld bekend. De man belde 112 om te laten weten dat er een bom zou ontploffen tijdens het concert van Madonna in de Amsterdam ArenA. AT5 meldt dat de dominee hiermee wilde protesteren tegen het concert van Madonna.

De politie nam het telefoontje zeer serieus, maar kwam er al snel achter dat het om een valse bommelding ging. De politie hield daarop de dominee aan in zijn woning in de regio Gelderland-Zuid. De man is vrijdag voorgeleid bij de rechter-commissaris. Hij is inmiddels vrij, maar wordt nog wel vervolgd.

Niet netjes nee, maar dit is een individuele actie en daarnaast geweldsloos (alhoewel de man ons anders wilde laten geloven). Roept hij op tot het vermoorden van Madonna? Nee toch?

Over het algemeen zijn veel moslims gewoon redelijk snel aangebrand als je aan hun geloof komt, zie cartoonrel, zie dit.
    2000 light years from home
    pi_41925282
    Topic opgeschoond.
    Ik vind het prima dat dit topic er is, er mag best een discussie over gevoerd worden. Hou het wel schoon alsjeblieft. Persoonlijke aanvallen en gezuig hebben hier geen plaats.

Hulde aan degenen die een serieuze steen bijdragen aan deze discussie.
    Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
    Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
    Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
    Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
    pi_41925454
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Arena...
    Er is toch wel een verschil tussen VREEDZAAM protest en mensen vermoorden....

Niet dat alle moslims dat willen, maar de Madonna affaire heeft niks met dit te maken.
    West Ham supporters, check: Dutchirons
    Dutch Football Manager Site!
    Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
    pi_41925782
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 17:14 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Aangifte doen.... dát is de normale procedure, niet als een dolle hond meteen oproepen tot moord etc.
    Heb je eerste helft van het stukje ook gelezen?
    pi_41925913
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 17:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Niet netjes nee, maar dit is een individuele actie en daarnaast geweldsloos (alhoewel de man ons anders wilde laten geloven). Roept hij op tot het vermoorden van Madonna? Nee toch?

Over het algemeen zijn veel moslims gewoon redelijk snel aangebrand als je aan hun geloof komt, zie cartoonrel, zie dit.
    Jullie snappen uberhaupt het punt niet eens.
    De Christenen zijn al boos als er een belangrijke gebeurtenis (waargebeurd in de ogen van Christenen) uit de Bijbel wordt nagedaan, terwijl de moslims kwaad zijn omdat er leugens over hun profeet worden verteld, notabene door een andere geestelijke waarvan je zoiets niet van mag verwachten MITS hij het aan het rechte eind heeft wat dus niet het geval is.
    DAAR gaat het om.
    Het ging me niet om HOE de beide partijen reageren maar WAAROM.
    Hiermee wil ik de heftige reacties van de moslims niet goed mee praten, maar het was een reactie op de OP, want die was erg kort door de bocht.

[ Bericht 3% gewijzigd door Megalomaniac op 18-09-2006 18:21:11 ]
    pi_41926280
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 18:15 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Jullie snappen uberhaupt het punt niet eens.
    De Christenen zijn al boos als er een belangrijke gebeurtenis (waargebeurd in de ogen van Christenen) uit de Bijbel wordt nagedaan, terwijl de moslims kwaad zijn omdat er leugens over hun profeet worden verteld, notabene door een andere geestelijke waarvan je zoiets niet van mag verwachten MITS hij het aan het rechte eind heeft wat dus niet het geval is.
    Hoezo leugens? De Paus haalde een quote aan van een 12e eeuws persoon... Hoe kan de Paus dan liegen?

pi_41926281
    Naar mijn weten zijn er geen leugens over de profeet mohammed verteldt
    Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
      maandag 18 september 2006 @ 18:34:23 #87
    66714 YuckFou
    Nu niet, nooit niet...
    pi_41926382
    Ik vraag me altijd af waar die mensen (lees: moslims) de tijd vandaan halen om dagenlang te demonstreren, moeten die niet werken ofzo?
    Are we not savages, innately destined to maim and kill?
    Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
    Our intelligence may progress at geometric rates
    Yet socially we remain belligerent neonates
    pi_41926578
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 18:34 schreef YuckFou het volgende:
    Ik vraag me altijd af waar die mensen (lees: moslims) de tijd vandaan halen om dagenlang te demonstreren, moeten die niet werken ofzo?
    Ze demonstreren ook als ze uit de moskee komen, daarna gaan ze gewoon werken, in het cafee zitten, rondhangen, vrouw mishandelen, theedrinken, naar werk kijken.
    Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
    pi_41934112
    Kenkerhuillies, uitspraak van de paus moet gezien worden in de context waarin deze gedaan is en met welke bedoeling. Hij citeerde een of andere oude koningsdude. Kom op zeg. Maar goed meteen janken en oproepen tot geweld.

En die SGP kneuzen, ook al net zo erg, met hun gezeik over Madonna. Godsamme het is niet verplicht om erheen te gaan en daarnaast heeft voorzover ik weet de gelovige wereld niet het copyright op kruizen. Optiefen met dat gejank om geloof.

Dat moet namelijk iets persoonlijks zijn en als je je al offended voelt en blijkbaar niet helemaal lekker dan moet je je maar afvragen hoe sterk je geloof dan wel niet is...
    I went clubbing. Softest coat ever.
      dinsdag 19 september 2006 @ 09:44:19 #90
    37248 BertV
    Klei indiaan
    pi_41943832
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 22:05 schreef NiTiN het volgende:

En die SGP kneuzen, ook al net zo erg, met hun gezeik over Madonna.
    Madonna aan het kruis... die arme SGP-koppies kunnen die kronkel ook niet bevatten...

Handgemaakt | Doggerland-overlever
      dinsdag 19 september 2006 @ 12:00:48 #91
    155663 Crush65
    Nu nog nieuwer
    pi_41946893
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als je niet weet waarom zou je eigenlijk je mond moeten houden in deze discussie verder trouwens
    Dat maak ik godverredomme zelf wel uit!
    Nu doe je het weer!
      dinsdag 19 september 2006 @ 12:06:10 #92
    72256 wise
    Echoes - KL/B/
    pi_41947042
    quote:
    TT en OP
    Hypocriete moslims

ach, christenen en de moslims. 1 pot nat.
    I had a splitting headache.From which the future's made.
    † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
    It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
    VIVA LA ASSANGE¡
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')