Ben ik de enige die het lichtelijk komisch vind?quote:Paus: Moslims zijn agressief.
Moslims: Houd je bek kk mongool, we maken je helemaal dood smerige ongelove hond. Sterf!
Inderdaad ja.quote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef Afwazig het volgende:
Hans Teeuwen had daar ook eens iets moois over:
"Dat is hetzelfde als dat je tegen een loodgieter zegt dat het een loodgieter is, en dan hij dan bij je thuiskomt en je verwarming repareert, en dan zegt -ALS JE DAT NOG EEN KEER ZEGT KOM IK TERUG EN MAAK IK JE KRAAN OOK JA!-"
Wij zijn het geloof van de vrede, als je nog een keer zoiets schrijft maak ik je af!quote:Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad ja.Moest ik ook meteen aan denken.
zoiets?quote:Op zondag 17 september 2006 21:56 schreef TC03 het volgende:
Hebben de moslims wel door hoe belachelijjk ze zichzelf maken?
Als je het diplomatieke sausje afgiet, vindt de volgende dialoog plaats.
[Paus: Moslims zijn agressief.
Moslims: Houd je bek kk mongool, we zijn vreedzaam en als je ooit zoiets weer zegt maken we je helemaal dood smerige ongelove hond. Sterf!]
Ben ik de enige die het lichtelijk komisch vind?
We?? nahh ga je gang dappere strijderquote:Op maandag 18 september 2006 07:08 schreef Camplo het volgende:
Tijd dat we eens wat doen aan de uitspraken van de president van Iran.
Waarschijnlijk zeker net zo veel als we met de uitspraken van Bush doen. Helemaal niks, ondanks dat we allang doorhebben dat ie vaak uit zijn nek lultquote:Op maandag 18 september 2006 07:08 schreef Camplo het volgende:
Tijd dat we eens wat doen aan de uitspraken van de president van Iran.
Ik geloof dat ik de groep moslims specifeer tot 'hypocriete moslims', zie ook de TT.quote:Op maandag 18 september 2006 05:13 schreef xman het volgende:
Wat zeik je nou. Denk je nou echt dat alle moslims zo zijn. Steek die hoofd van jou eens uit je gat? (En dat bedoel ik op een non-geweldadige manier)
quote:Op maandag 18 september 2006 09:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de groep moslims specifeer tot 'hypocriete moslims', zie ook de TT.
Misschien in je titel wel, in je openingspost toch duidelijk nietquote:Hebben de moslims wel door hoe belachelijjk ze zichzelf maken?
quote:Op maandag 18 september 2006 09:36 schreef SharQueDo het volgende:
Slimmer
Slim
Minder Slim
dom
achterlijk
moslim
Beetje jammer dat je nauwelijks moslims hoort die zeggen dat ze de opmerking niet zo serieus nemen of misschien zelfs niet beledigd zijn.. telkens staan er weer een hele zooi moslimsleiders op hun kop als ze iets horen wat ze niet bevalt.. te triest, ga toch wat nuttigs doen.quote:Op maandag 18 september 2006 05:13 schreef xman het volgende:
Wat zeik je nou. Denk je nou echt dat alle moslims zo zijn. Steek die hoofd van jou eens uit je gat? (En dat bedoel ik op een non-geweldadige manier)
laten we het dan daar over hebben..quote:Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef Frits het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je nauwelijks moslims hoort die zeggen dat ze de opmerking niet zo serieus nemen of misschien zelfs niet beledigd zijn.. telkens staan er weer een hele zooi moslimsleiders op hun kop als ze iets horen wat ze niet bevalt.. te triest, ga toch wat nuttigs doen.
die achterlijke gristenhonden mogen van mij ook met een molensteen om hun nek zwemles krijgen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:38 schreef Megalomaniac het volgende:
*kuch* Madonna *kuch* laten we het aub niet over hypocricy hebben.
Ik geloof dat de vele honderden miljoenen moslims die gewoon lekker thuis op de bank blijven zitten ipv. dat ze fikkie gaan stoken dat dan wel vinden. Moeten die dan ook de straat op en gaan gillen dat alles wat die ouwe paus zegt ze aan hun reet zal roesten?quote:Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef Frits het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je nauwelijks moslims hoort die zeggen dat ze de opmerking niet zo serieus nemen of misschien zelfs niet beledigd zijn.. telkens staan er weer een hele zooi moslimsleiders op hun kop als ze iets horen wat ze niet bevalt.. te triest, ga toch wat nuttigs doen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamquote:Als huisdier is de geit door de mens in alle werelddelen ingevoerd, behalve op de poolgebieden. Wereldwijd zouden er ongeveer 450 miljoen geiten zijn, verdeeld over een tweehonderdtal verschillende rassen.
ik zou ook gefrustreerd worden als ik mijn vrouw met 2 andere mannen moest delenquote:Het aantal moslims wordt wereldwijd geschat op ruim 1,2 miljard mensen oftewel 20 procent van de wereldbevolking.
he hebt natuurlijk gelijk, maar ik geloof niet dat hij het zo bedoeldequote:Op maandag 18 september 2006 14:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geloof dat de vele honderden miljoenen moslims die gewoon lekker thuis op de bank blijven zitten ipv. dat ze fikkie gaan stoken dat dan wel vinden. Moeten die dan ook de straat op en gaan gillen dat alles wat die ouwe paus zegt ze aan hun reet zal roesten?
Ga jij de straat op om te verkondigen dat je het onzin vindt dat de kerk condooms verbied? Ga jij de straat op als er weer eens een neger om het neger zijn in elkaar is getrapt door een kaalkopje?
Nee, maar het is juist gevaarlijk dat er geen een leider op staat om te zeggen dat die andere figuren niet zo moeten zeiken. Als die geestelijke leiders elke keer weer zo'n ruzie gaan zoeken met het 'westen' dan vind ik het niet vreemd dat het 'volk' er dan ook langzaam zo over gaat denken.quote:Op maandag 18 september 2006 14:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geloof dat de vele honderden miljoenen moslims die gewoon lekker thuis op de bank blijven zitten ipv. dat ze fikkie gaan stoken dat dan wel vinden. Moeten die dan ook de straat op en gaan gillen dat alles wat die ouwe paus zegt ze aan hun reet zal roesten?
Ga jij de straat op om te verkondigen dat je het onzin vindt dat de kerk condooms verbied? Ga jij de straat op als er weer eens een neger om het neger zijn in elkaar is getrapt door een kaalkopje?
dit is echt zulke domme humor dat ik uit mededogen moest lachenquote:Op maandag 18 september 2006 14:45 schreef verliefdekloon het volgende:
trouwens ik weet wel waarom de moslims zo gefrustreerd zijn:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geit
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam
[..]
ik zou ook gefrustreerd worden als ik mijn vrouw met 2 andere mannen moest delen
quote:Op maandag 18 september 2006 14:38 schreef Megalomaniac het volgende:
*kuch* Madonna *kuch* laten we het aub niet over hypocricy hebben.
Ik geloof dat er maar weinig Moslimlanden zijn waar er niet wordt opgetreden tegen dit soort dingen. Dat betekend dus in feite dat de leiders zich uitspreken tegen dit soort gedrag. Bovendien zie ik hier op straat ook nog geen Moslims ritueel kruizen verbranden. Dus mijn buurman zal het ook wel geen normaal gedrag vinden.quote:Op maandag 18 september 2006 14:48 schreef Frits het volgende:
[..]
Nee, maar het is juist gevaarlijk dat er geen een leider op staat om te zeggen dat die andere figuren niet zo moeten zeiken. Als die geestelijke leiders elke keer weer zo'n ruzie gaan zoeken met het 'westen' dan vind ik het niet vreemd dat het 'volk' er dan ook langzaam zo over gaat denken.
quote:Op maandag 18 september 2006 14:52 schreef cerreur het volgende:
Christenen waren/zijn ook geen lieverdjes hoor....
Maar diezelfde moslims hoor je ook nooit juichen bij aanslagen, protesteren tegen cartoons, verdedigen van hun imam, etc.quote:Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef Frits het volgende:
[..]
Oh nee Ozzy, dat zie je verkeerd. Zelfs gematigde Islamitische groepen zoals de OIC roept de Paus op dat hij zjin excuses moet aanbieden. Zulke groeperingen, er zijn er dus nog een dozijn of wat meer die dit eisen, vertegenwoordigen zover dat mogelijk is de gedachte van vele moslims. En nogmaals: als er in iemand in Indonesië zou zeggen dat Nederland geweld gebruikte tijdens de VOC tijd, dit stelselmatig wordt ontkent hier in Nederland door alle autoriteiten en daar ook nog eens enorme problemen over gemaakt zouden worden dan zou ook half Nederland pissig zijn (gelukkig weten wij beter). Dit is nu ook wat er in die regio's gebeurd. Alle excuses om het Westen zwart te maken worden met beide handen aangegrepen, zie de cartoonrellen. Ik vind het dan niet vreemd dat er een gematigd iemand zou zien die de boel een beetje kan relativeren, maar dat zie je gewoon niet.quote:Op maandag 18 september 2006 14:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geloof dat er maar weinig Moslimlanden zijn waar er niet wordt opgetreden tegen dit soort dingen. Dat betekend dus in feite dat de leiders zich uitspreken tegen dit soort gedrag. Bovendien zie ik hier op straat ook nog geen Moslims ritueel kruizen verbranden. Dus mijn buurman zal het ook wel geen normaal gedrag vinden.
Komop. Waarom moeten andere Moslims zich expliciet uitspreken tegen dit soort gedrag? Het feit dat honderden miljoenen Moslims dit soort gedrag niet vertonen is toch teken genoeg dat ze het ook geen normaal gedrag vinden?
Moet Balkenende, jouw burgemeester of een hoge pief van jouw kerk zich elke keer, in jouw naam, expliciet tegen raar gedrag van elke westerling, blanke of christen uitspreken? Ik geloof dat ze daar dan wel 24/7 mee bezig zullen zijn.
Bovendien moeten wij, als westerlingen, eigenlijk helemaal niets zeggen over leiders die zich moeten uitspreken tegen achterlijk gedrag van hun 'peers'. Kijk eens hoe schaapachtig wij (onze leiders) niets hards durven te zeggen over het barbaarse gedrag van Bush en zijn geheime diensten. Hoe bedoel je er staat geen leider op om er iets over te zeggen
Ik ken het verhaal, wat heeft het in godsnaam te maken met mijn verhaal?quote:
Er is een verschil tussen lange tenen en voordurend provocaties naar je kop krijgen. Als je maar een tikkeltje negatief reageert heb je lange tenen of ben je agressief. Moet gewoon een keer afgelopen te zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 15:07 schreef Crush65 het volgende:
Tja, iets minder lange tenen zou wel mogen, inderdaad....
Ik had het over hypocricy, goed lezen dus.quote:Op maandag 18 september 2006 15:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal, wat heeft het in godsnaam te maken met mijn verhaal?SGP vindt heidense act van Madonna niet leuk. Moslims willen paus dood.
Zeer vergelijkbaar.
Er is ook een verschil met voordurend provocaties naar je kop krijgen en alles een provocatie vinden. De Paus was met een academische discussie bezig.. moeten mijn docenten dan ook maar hun mond houden als ze misschien iets slechts hebben over de Islam?quote:Op maandag 18 september 2006 15:09 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen lange tenen en voordurend provocaties naar je kop krijgen. Als je maar een tikkeltje negatief reageert heb je lange tenen of ben je agressief. Moet gewoon een keer afgelopen te zijn.
Academisch my ass. Als iemand maar een klein beetje kritiek uit op het Christendom zijn ook de rapen gaar.quote:Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef Frits het volgende:
[..]
Er is ook een verschil met voordurend provocaties naar je kop krijgen en alles een provocatie vinden. De Paus was met een academische discussie bezig.. moeten mijn docenten dan ook maar hun mond houden als ze misschien iets slechts hebben over de Islam?
Praat gewoon Nederlands. En ik heb niet gezegd dat alle moslims de paus dood willen, dat ik het nou over 'de moslims' heb à la, iedereen begrijpt dat ik alleen de groep bedoelt waar ik het in mijn OP over hebt (= de maffe moslims).quote:Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik had het over hypocricy, goed lezen dus.
Maarre...ALLES moslims willen Paus dood??
Ga maar gauw koppen tellen jij relnicht.
Maak je punt eens wat duidelijker. Aan gebrabbel als 'Blabhablabhadf SGP Madonna hypocricy blablabla zie je wel blabla" heb ik niks. Maak je punt duidelijk zoals je waarschijnlijk al in de brugklas hebt geleerd en wees duidelijk.quote:Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik had het over hypocricy, goed lezen dus.
Zeg ik dat?quote:Op maandag 18 september 2006 15:11 schreef Crush65 het volgende:
Oh dus zodra iemand iets zegt over een geloof word het meteen een provocatie? En tikkeltje negatief? Als een Moslim de Paus aanduid met 'De hond van Rome?' En dat is dan niet beledigend?
Voorbeeld? En dan nog, net alsof alleen christenen kritiek hebben op de Islamitische wereld, het zijn grotendeels atheïsten.quote:Op maandag 18 september 2006 15:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Academisch my ass. Als iemand maar een klein beetje kritiek uit op het Christendom zijn ook de rapen gaar.
Laat maar ik ga niet met iemand in discussie die maar éénzijdig blijft denken.quote:Op maandag 18 september 2006 15:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Praat gewoon Nederlands. En ik heb niet gezegd dat alle moslims de paus dood willen, dat ik het nou over 'de moslims' heb à la, iedereen begrijpt dat ik alleen de groep bedoelt waar ik het in mijn OP over hebt (= de maffe moslims).
[..]
Maak je punt eens wat duidelijker. Aan gebrabbel als 'Blabhablabhadf SGP Madonna hypocricy blablabla zie je wel blabla" heb ik niks. Maak je punt duidelijk zoals je waarschijnlijk al in de brugklas hebt geleerd en wees duidelijk.
whatever, maar daar gaan de christenen hier ook echt wel tegen protesteren hoorquote:Op maandag 18 september 2006 15:11 schreef Crush65 het volgende:
Oh dus zodra iemand iets zegt over een geloof word het meteen een provocatie? En tikkeltje negatief? Als een Moslim de Paus aanduid met 'De hond van Rome?' En dat is dan niet beledigend?
Dus? Als er een mafketel uit Iran roept dat er geen Holocaust is geweest dan willen allerhande gematigde groeperingen toch ook dat ie sorry zegt? Het leeuwendeel zonder iets in de fik te steken? Ik vind er persoonlijk niets mis mee om beledigd te zijn en excuses te vragen als een hoge pief een ongelukkige uitspraak doet. Fikkie stoken, stenen gooien en mensen om zeep helpen vindt ik wel onacceptabel. Dat doen de meeste Moslims dan ook niet, behalve wat Moslims in landen waar duidelijk meer aan de hand is. Getuige ook het verbranden van Amerikaanse vlaggen als de paus iets fouts zegtquote:Op maandag 18 september 2006 15:04 schreef Frits het volgende:
[..]
Oh nee Ozzy, dat zie je verkeerd. Zelfs gematigde Islamitische groepen zoals de OIC roept de Paus op dat hij zjin excuses moet aanbieden. Zulke groeperingen, er zijn er dus nog een dozijn of wat meer die dit eisen, vertegenwoordigen zover dat mogelijk is de gedachte van vele moslims.
Moet je er eens over beginnen dat de meeste Nederlanders gewoon fout waren in de oorlog of zich gewoon in hun lot (en dat van hun Joodse buurman) beruste. Over gevoeligheden gesproken. Maar goed, jouw opa zat uiteraard samen met die miljoenen andere opa's in het verzetquote:En nogmaals: als er in iemand in Indonesië zou zeggen dat Nederland geweld gebruikte tijdens de VOC tijd, dit stelselmatig wordt ontkent hier in Nederland door alle autoriteiten en daar ook nog eens enorme problemen over gemaakt zouden worden dan zou ook half Nederland pissig zijn (gelukkig weten wij beter).
Dat zie ik eigenlijk in het leeuwendeel van de Moslimlanden. Daar zie ik niemand of hooguit een handje vol de straat op gaan. De landen waar het wel uit de hand loopt zijn de bekende voorbeelden waarover iedereen het wel eens is dat er een ondeugzaam regime zit of landen waar het begrijpelijk is dat ze niet zo blij zijn met het Westen (Palestina, Afghanistan, etc.)quote:Dit is nu ook wat er in die regio's gebeurd. Alle excuses om het Westen zwart te maken worden met beide handen aangegrepen, zie de cartoonrellen. Ik vind het dan niet vreemd dat er een gematigd iemand zou zien die de boel een beetje kan relativeren, maar dat zie je gewoon niet.
Dat doe je zelf net zo hard, zelfs nog in deze post.quote:Dat vergelijken met excuus voor elke situatie die je maar kan bedenken is een beetje matig vind je niet?
Ach, wat wij barbaars vinden van de Moslims doet de VS momenteel net zo hard. Echt de kont tegen de krib gooien doet Balkenende namens jou en mij nou ook niet echt heel erg. Vind je wel?quote:Of je Bush zijn gedrag barbaars vind mag je zelf weten, maar zover ik weet is de EU laatst nog gaan zeiken over die gevangenissen... dus ja de EU en daarbij Nederland doet dat wel.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |