Ben ik de enige die het lichtelijk komisch vind?quote:Paus: Moslims zijn agressief.
Moslims: Houd je bek kk mongool, we maken je helemaal dood smerige ongelove hond. Sterf!
Inderdaad ja.quote:Op zondag 17 september 2006 21:57 schreef Afwazig het volgende:
Hans Teeuwen had daar ook eens iets moois over:
"Dat is hetzelfde als dat je tegen een loodgieter zegt dat het een loodgieter is, en dan hij dan bij je thuiskomt en je verwarming repareert, en dan zegt -ALS JE DAT NOG EEN KEER ZEGT KOM IK TERUG EN MAAK IK JE KRAAN OOK JA!-"
Wij zijn het geloof van de vrede, als je nog een keer zoiets schrijft maak ik je af!quote:Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad ja.Moest ik ook meteen aan denken.
zoiets?quote:Op zondag 17 september 2006 21:56 schreef TC03 het volgende:
Hebben de moslims wel door hoe belachelijjk ze zichzelf maken?
Als je het diplomatieke sausje afgiet, vindt de volgende dialoog plaats.
[Paus: Moslims zijn agressief.
Moslims: Houd je bek kk mongool, we zijn vreedzaam en als je ooit zoiets weer zegt maken we je helemaal dood smerige ongelove hond. Sterf!]
Ben ik de enige die het lichtelijk komisch vind?
We?? nahh ga je gang dappere strijderquote:Op maandag 18 september 2006 07:08 schreef Camplo het volgende:
Tijd dat we eens wat doen aan de uitspraken van de president van Iran.
Waarschijnlijk zeker net zo veel als we met de uitspraken van Bush doen. Helemaal niks, ondanks dat we allang doorhebben dat ie vaak uit zijn nek lultquote:Op maandag 18 september 2006 07:08 schreef Camplo het volgende:
Tijd dat we eens wat doen aan de uitspraken van de president van Iran.
Ik geloof dat ik de groep moslims specifeer tot 'hypocriete moslims', zie ook de TT.quote:Op maandag 18 september 2006 05:13 schreef xman het volgende:
Wat zeik je nou. Denk je nou echt dat alle moslims zo zijn. Steek die hoofd van jou eens uit je gat? (En dat bedoel ik op een non-geweldadige manier)
quote:Op maandag 18 september 2006 09:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de groep moslims specifeer tot 'hypocriete moslims', zie ook de TT.
Misschien in je titel wel, in je openingspost toch duidelijk nietquote:Hebben de moslims wel door hoe belachelijjk ze zichzelf maken?
quote:Op maandag 18 september 2006 09:36 schreef SharQueDo het volgende:
Slimmer
Slim
Minder Slim
dom
achterlijk
moslim
Beetje jammer dat je nauwelijks moslims hoort die zeggen dat ze de opmerking niet zo serieus nemen of misschien zelfs niet beledigd zijn.. telkens staan er weer een hele zooi moslimsleiders op hun kop als ze iets horen wat ze niet bevalt.. te triest, ga toch wat nuttigs doen.quote:Op maandag 18 september 2006 05:13 schreef xman het volgende:
Wat zeik je nou. Denk je nou echt dat alle moslims zo zijn. Steek die hoofd van jou eens uit je gat? (En dat bedoel ik op een non-geweldadige manier)
laten we het dan daar over hebben..quote:Op maandag 18 september 2006 14:35 schreef Frits het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je nauwelijks moslims hoort die zeggen dat ze de opmerking niet zo serieus nemen of misschien zelfs niet beledigd zijn.. telkens staan er weer een hele zooi moslimsleiders op hun kop als ze iets horen wat ze niet bevalt.. te triest, ga toch wat nuttigs doen.
die achterlijke gristenhonden mogen van mij ook met een molensteen om hun nek zwemles krijgen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:38 schreef Megalomaniac het volgende:
*kuch* Madonna *kuch* laten we het aub niet over hypocricy hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |