Np ben nog 1 aan het uploadenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Drie setjes voor op de W810i!thnx gozert!
vervelend is dat hè ik ben nu de Essential mix van Sven vath en Andre galuzzi aan het uploadenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:49 schreef n00cL30n het volgende:
Grotverrrrrrr...
moet weer 49 minuten wachten.
Idd vervelend.. Maarja.. It gets the job done.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:50 schreef Michellll het volgende:
[..]
vervelend is dat hè ik ben nu de Essential mix van Sven vath en Andre galuzzi aan het uploaden![]()
heb je die dvd ook?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Idd vervelend.. Maarja.. It gets the job done.
Vanochtend heerlijk wakker geworden in de auto met de 'Sounds of the fifth Season'
Heerlijk!
Helaasch niet, maar wel de set. (Studio Brussels!quote:
post eens een link van dat setjequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Helaasch niet, maar wel de set. (Studio Brussels!)
Hey Ratel, Ik zie nu net pas deze links!quote:
Ik had hem op lekker lui gevonden geloof ik, of anders op livesets.nlquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:09 schreef Michellll het volgende:
[..]
post eens een link van dat setje![]()
ff checkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik had hem op lekker lui gevonden geloof ik, of anders op livesets.nl
Klik hier!!!
Tyquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klik hier!!!
dat nr op 12.30quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klik hier!!!
No ProBLAMMO! Blij iets terug te kunnen doen.quote:
Is zeer zekers lekker!quote:
Ach wie niet he?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:54 schreef Ruuub het volgende:
[..]
kan r mee door
ben anders gewend van Sven Vath trouwns
Hmmmm... en ik maar denken dat alleen goths van de krassende generatie waren?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:57 schreef Friek_ het volgende:
Snoeiharde techno. Ja, daar ging ik wel eens heen vroeger met m'n ouders. Nu niet meer helaas vanwege financiele omstandigheden, m'n vader is namelijk werkloos geworden en is nu depressief. Hij snijdt ook in z'n armen, maar ja, je moet ermee leven he.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hmmmm... en ik maar denken dat alleen goths van de krassende generatie waren?
zoals hij op mysteryland draaide 3 uur langquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:54 schreef Ruuub het volgende:
[..]
kan r mee door
ben anders gewend van Sven Vath trouwns
heb me eigen welquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:06 schreef Faxie het volgende:
Ik heb de DVD, en nee die krijg je niet![]()
Niet echt snoeiharde techno, maar okee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:09 schreef Break-IT het volgende:
All together now...
Forever now!!...
All together now...
Were right here now...
All together now...
Were dancers
in Wonderland
Forever!!!!![]()
de beat moet je erbij denkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Niet echt snoeiharde techno, maar okee.
Wel lekker dus.quote:Event: cocoon
Date: Fri 20-10-2006
City: Amsterdam (Netherlands)
Time: 23.00
Line-up:
Sven Väth
Ricardo Villalobos
Hmm ziet er wel leuk uit miss een idee voor de 21e als ik naar i love techno gaquote:Op maandag 25 september 2006 09:45 schreef n00cL30n het volgende:
Over lekkere sets en feesten gesproken:
[..]
Wel lekker dus.
Ja báh, over die muziek denken ze na bij het maken ervan.quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
[..]
Jonge we hebben het hier niet over die softe minimal he. We gaan keihard doorraggen! MDMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
thx, coole shit.quote:
en ook bedankt... had nog niet veel sets van ILT (wat ook geen verkeerde editie was dit jaar)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
*kick
http://partyspongyabob.hu/download.php![]()
Dat laatste filmpje op 't eind. Paalboomdansen?quote:Op zondag 17 september 2006 22:52 schreef Corksterr het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cA9Sa_Tpuu0
Dit ben jij neem ik aan?Zullen de buren leuk vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=bE3_2n19CJI
Dit is trouwens ook genieten, vooral als ie zowat op zijn muil flikkert.![]()
Tyquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
http://www.apokalypsa.com/stahuj.html![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |