Ja, maar ik kan af en toe op het forum vanaf D_A's PDA!quote:Op zondag 17 september 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel internet!
Want zonder internet geen Chowi.
Alleen als je het lief vraagt hôrquote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan af en toe op het forum vanaf D_A's PDA!
Ja, tof. Met blote voeten. En de prut dan later van mijn voeten af likken.quote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ga jij dan zo die druiven stampen?
Nou, vooruit dan. Als je maar 's nachts wandelingen gaat maken enzoquote:Op zondag 17 september 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan af en toe op het forum vanaf D_A's PDA!
Nee, da's zielig!quote:Op zondag 17 september 2006 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh en er staan ook koeien in de wei! Moet ik die dan met pijl en boog neerschieten?
Oh hoe moeten we dan eten?quote:
Gewoon, een hap nemen terwijl ze nog leven.quote:
Van de melk kaas makenquote:
Oh maar dan kan je na een tijdje gaan puzzelenmet koeien!quote:Op zondag 17 september 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gewoon, een hap nemen terwijl ze nog leven..
Goed plan, heb jij ff een handleiding?quote:
Ik lust alleen gesmolten kaas.quote:
Ik heb betsy al!quote:Op zondag 17 september 2006 17:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
Twee mannen in een hutje. Cowboyhoeden nodig?
Twee mannen? Ik ben nergens uitgenodigd, hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 17:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
IK BEN EEN DAME!!!111``21quote:Op zondag 17 september 2006 17:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 17:12 schreef Dagonet het volgende:
Ik had een hutje in een bos, in een heel diep bos,
...
Stil. Mooi.quote:Op zondag 17 september 2006 17:12 schreef Dagonet het volgende:
-knip-
Die nemen we mee en gebruiken we als behang.quote:
Lees je die dan!?quote:Op zondag 17 september 2006 17:17 schreef Chowi het volgende:
Waarom de Libelle en niet de Margriet trouwens? Nou?
Nee. Maar mijn moeke wel.quote:
Maar je moeke gaat toch niet mee naar de hei?quote:
Nee, maar ik vond het een beetje discriminatie dat ze de Margriet achterstellen terwijl het juist zo'n goed blad is. Voor oude vrouwen die in de overgang zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 17:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar je moeke gaat toch niet mee naar de hei?
Vandaag is blauwww,quote:Op zondag 17 september 2006 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Blauw, blauw, hemelsblauw....
Als je er dan achter zet "de kleur van jouw lippen", geeft dat het nummer wel meteen een heel andere wending.quote:
Die Marco! Dat heb ik nou nog nooit achter hem gezochtquote:Op zondag 17 september 2006 17:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je er dan achter zet "de kleur van jouw lippen", geeft dat het nummer wel meteen een heel andere wending.
Vul hun voederbakken gelijk even bij.quote:Op zondag 17 september 2006 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh ik let niet op, moest even de geiten buiten zetten!
Melk jij ze dan gelijk even zo!quote:Op zondag 17 september 2006 17:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vul hun voederbakken gelijk even bij.
Waarom krijgen die geitjes wel normaal eten en moeten wij het doen met zelfgemaakte kaas en gestampte duifdruifquote:Op zondag 17 september 2006 17:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vul hun voederbakken gelijk even bij.
OMdat wij de geitjes op meoten eten.quote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef Snarf het volgende:
[..]
Waarom krijgen die geitjes wel normaal eten en moeten wij het doen met zelfgemaakte kaas en gestampte duifdruif![]()
Precies. Dat verdient zich terug.quote:Op zondag 17 september 2006 17:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
OMdat wij de geitjes op meoten eten.
Laat die geitjes gewoon hei/gras/whatever eten, wij het geitjesvoedsel en later het geitje.quote:
Maar goed geitenvoedsel? Wat zal dat zijnquote:Op zondag 17 september 2006 17:47 schreef Snarf het volgende:
[..]
Laat die geitjes gewoon hei/gras/whatever eten, wij het geitjesvoedsel en later het geitje.
Okay. Goed punt.quote:Op zondag 17 september 2006 17:47 schreef Snarf het volgende:
[..]
Laat die geitjes gewoon hei/gras/whatever eten, wij het geitjesvoedsel en later het geitje.
quote:Op zondag 17 september 2006 17:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed geitenvoedsel? Wat zal dat zijn
Klinkt heerlijk!quote:1020 Alfamix geit
Garvo alfamix geit is een smakelijk aanvullend voer, gebaseerd op de behoeften van hobby(dwerg-)geiten en geitlammeren. Het wordt verstrekt naast ruwvoer zoals hooi of gras en stro als vezelbron. Als u de voedingsrichtlijn hanteert voorziet alfamix geit samen met passend ruwvoer in alle noodzakelijke dagelijkse behoeften en draagt het bij aan:optimale penswerking. De mueslistructuur activeert de penswerking; maximale weerstand; droog bespierde dieren, niet te mager of te vet; harde hoeven; een perfecte hormoonhuishouding, resulterend in goede vruchtbaarheid, probleemloze dracht, gemakkelijke geboorte en een probleemloze zoogperiode.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |