Wel de vrouwenvoetbalvrouwen!quote:Op zondag 17 september 2006 16:47 schreef postmortum het volgende:
trouwens vrouwen weten toch helemaal niet wat buitenspel is![]()
en dat allemaal potten zijn die het uiterlijk van een bouwvakker hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij denken alle mannen dat de dames na afloop elkaar gaan inzepen onder de douche enzo he?
Je man?quote:Op zondag 17 september 2006 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn man liep 2 meter buitenspel,
Ja toch.quote:Op zondag 17 september 2006 16:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dat allemaal potten zijn die het uiterlijk van een bouwvakker hebben
niet dan?quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij denken alle mannen dat de dames na afloop elkaar gaan inzepen onder de douche enzo he?
Wil je een eigen klaagtopic? Mag hoor, maar niet hierquote:Op zondag 17 september 2006 17:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vrouwenvoetbal: Van die wijven zonder BH's aan die schreeuwend en scheldend over het veld lopen en zich niet schuwen van verbaal geweld naar de tegenstander. Vaak gekenmerkt door enorm dikke dijen, af en toe het shirt provocerend omhoog trekkend zodat de tribal goed te zien is en last but not least: Na de wedstrijden doen ze hun 18 inch oorbellen weer in, met als finishing touch de ketting met naamplaat.
Ongenuanceerde lulhannesquote:Op zondag 17 september 2006 17:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vrouwenvoetbal: Van die wijven zonder BH's aan die schreeuwend en scheldend over het veld lopen en zich niet schuwen van verbaal geweld naar de tegenstander. Vaak gekenmerkt door enorm dikke dijen, af en toe het shirt provocerend omhoog trekkend zodat de tribal goed te zien is en last but not least: Na de wedstrijden doen ze hun 18 inch oorbellen weer in, met als finishing touch de ketting met naamplaat.
Had je maar niet moeten vrouwenvoetballen; Golf II rijdster !quote:Op zondag 17 september 2006 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wil je een eigen klaagtopic? Mag hoor, maar niet hier
kunnen we dit klaag topic niet naar BH verplaatsen en dan foto's posten van naakte voetbalvrouwen?quote:Op zondag 17 september 2006 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wil je een eigen klaagtopic? Mag hoor, maar niet hier
quote:Op zondag 17 september 2006 17:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten vrouwenvoetballen; Golf II rijdster !
Klopt hoor...quote:Op zondag 17 september 2006 16:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dat allemaal potten zijn die het uiterlijk van een bouwvakker hebben
Die kreeg um en hard !quote:
ga je mond spoelen met groene zeepquote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef Vitalogy het volgende:
damn je bent nog een lekker wijf ook
Uiterlijk ja. Innerlijk heeft het heel 1e voetbalherenteam al gezien.quote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef Vitalogy het volgende:
vraag me af wat ze daarvoor hebben moeten doenquote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die kreeg um en hard !
Rios 9 uit 3 trouwens ! 0-3 bij Vinkenslag![]()
NOUquote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef Vitalogy het volgende:
deze comment vraagt om foto'squote:Op zondag 17 september 2006 17:41 schreef RonnYBooY het volgende:
Ik vind haar echt niet lelijk hoor.
Mn ex heeft ook op voetbal gezeten..
Heb jij een foto dan? Kunnen we met zn allen die ook even afkrakenquote:Op zondag 17 september 2006 17:39 schreef chiren het volgende:
[..]
NOU! Wat je lekker noemt! Je hebt zeker niet zoveel vergelijkbaar materiaal als je altijd binnen zit
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb jij een foto dan? Kunnen we met zn allen die ook even afkraken![]()
Vrouwenvoetbalquote:Op zondag 17 september 2006 17:18 schreef J_CDA het volgende:
VrouwenvoetbalTijdens het zappen vang ik er weleens een glimp van op @ Europsport. Wat een bedroevend niveau.
Ze is helemaal niet lelijk, integendeelquote:Op zondag 17 september 2006 17:39 schreef chiren het volgende:
[..]
NOU! Wat je lekker noemt! Je hebt zeker niet zoveel vergelijkbaar materiaal als je altijd binnen zit
![]()
![]()
![]()
Zeker zo'n Fatima Moreira de Melo fan??quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef Kasplantje het volgende:
hockey tutjes zijn lekkerin principe dan
quote:Een Nederlandse vrouwenploeg heeft zich voor het eerst geplaatst voor de derde ronde van de Europacup. Saestum versloeg in eigen huis het Belgische KFC Rapide Wezemaal met 2-0 en de ploeg behaalde daarmee, net achter Turbine Potsdam, de benodigde tweede plaats in de poule.
Met de ploegen Sparta Praag, Turbine Potsdam en KFC Rapide Wezemaal leek het voor Saestum vooraf een lastige taak om verder te ‘bekeren’ in Europa. De Nederlandse landskampioen bleef vorig jaar in de tweede ronde steken, maar nu Praag en Potsdam een aantal sterke speelsters zag uitwaaieren over Europa, en Saestum zelf een jaartje meer ervaring en het thuisvoordeel had, veroverde de roodwitten nu wel brutaal een plaats in ronde drie.
quote:Op zondag 17 september 2006 22:46 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Zal ik maar eens een positief bericht doen dan?
[..]
Dat denken ze volgens mij nog echt ook.quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
ja doen z bij ons ook :Squote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat denken ze volgens mij nog echt ook.
Bij ons probeerde vervelende gasten altijd binnen te komen tijdens het douchen en de deur opengooien dat soort grappen.
Wij deden het meestal terug maarja vonden ze natuurlijk alleen maar leukquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:54 schreef Kaboutertje. het volgende:
[..]
ja doen z bij ons ook :S
mja, als ik nog me teneu aan heb probeer ik ze meestal een pak slaag te geven xD
Ja he, wat ze ook erg grappig vonden was met de brandslang naar binnen spuiten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een kinderachtige gasten bij jullie voetbalclubs.
Als ze gaar zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:35 schreef Elixabete het volgende:
Wanneer rapen ze jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |