Hummie natuurlijk. Dit soort spelletjes kan ze zich nog herinneren van haar eigen kinderpartijtjes.quote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef ThaSandman het volgende:
Wie verzint zo'n opdracht?
Laat ze dan iets nuttigs doenquote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef ThaSandman het volgende:
Wie verzint zo'n opdracht?
Kan toch niet anders. Niemand weet hoeveel ballonnen ze nu hebben....quote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef BBoon het volgende:
Leuke TT...alleen hoop ik het niet ....er moet een berg drank dat huis in
Ik ben ook bang dat ze het niet halen...Niet leuk voor ons.quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan toch niet anders. Niemand weet hoeveel ballonnen ze nu hebben....
2000 moeten ze er hebben....
Daar is Hilde toch het beste in, hijgen en puffen. Die ervaring kan ze nu goed gebruiken bij deze opdracht.quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Wat doen Hilde en Monique nou??
HIlde staat te blazen
opdracht mislukt, door zeekoe!quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef flugeltje het volgende:
Wat doen Hilde en Monique nou??
HIlde staat te blazen
quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Daar is Hilde toch het beste in, hijgen en puffen. Die ervaring kan ze nu goed gebruiken bij deze opdracht.
Daar hebben we niets aan, want ze mogen niet dronken wordenquote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef BBoon het volgende:
Leuke TT...alleen hoop ik het niet ....er moet een berg drank dat huis in
zo hou ik weer van jequote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zo beter, ik vind die rob wel grappig eigenlijk
![]()
ik ruik een noodrantsoenweekje![]()
Wel leuk als ze het rookwaar en alcohol afpakken voor een week. Een Hilde die helemaal gaat flippen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:40 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ze het niet halen...Niet leuk voor ons.
Ik had het leuker gevonden als ze het met hun eigen longen hadden moeten doen.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Daar is Hilde toch het beste in, hijgen en puffen. Die ervaring kan ze nu goed gebruiken bij deze opdracht.
Wat was r dan?quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef Jammie het volgende:
[..]
Yep, ruzie tussen scanman en LekkerSimpel. NothernStar sloot het topic. Maar dit is off-topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |