Dat is de laatste wedstrijden al zo bij Arsenal, kansen niet afmaken.quote:Op zondag 17 september 2006 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Kutzooi, als je gewoon iets secuurder bent sta je voor.
Veel te slordig soms

Absoluut want wat spel betrefd behoor je (uiteraard) tot de betere dit seizoen.quote:Op zondag 17 september 2006 17:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is de laatste wedstrijden al zo bij Arsenal, kansen niet afmaken.

Wat doet die Adebayor nou in dit elftal? Ik wil die Baptista wel eens zien. Slechter dan dit kan nietquote:Op zondag 17 september 2006 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
Kutzooi, als je gewoon iets secuurder bent sta je voor.
Veel te slordig soms

Dat vraagt iedereen zich afquote:Op zondag 17 september 2006 17:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat doet die Adebayor nou in dit elftal? Ik wil die Baptista wel eens zien. Slechter dan dit kan niet![]()

Slaat nergens op.quote:Op zondag 17 september 2006 18:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gilberto penalties laten namen, dan vraag je er ook wel een beetje om.

Te licht voor dit soort wedstrijden als je het mij vraagt.quote:Op zondag 17 september 2006 17:59 schreef Gunner het volgende:
Of Theo ook goed

Alles beter dan Adebayor.quote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Te licht voor dit soort wedstrijden als je het mij vraagt.

't Zou Landzaat niet overkomenquote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
Afgelopen woensdag tegen HSV knalde ie hem goed binnen, vandaag gleed ie uit.

Waarom hij weet duidelijk wat zijn rol is en waar ie voor gehaald is dus.quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef Skwish het volgende:
Volgens mij scheldt Kuszczak Ferguson de huid vol nadat hij de penalty had gestopt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |