Ga jij nou maar tankstationnetjes leeg jattenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:27 schreef Jasza het volgende:
Bij Arsenal is toch niks te beleven
Ik zit toch te kijken op i-net, er gebeurd geen malle moer man. Arsenal met balbezit maar ze doen er weer is amper iets mee.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga jij nou maar tankstationnetjes leeg jatten
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zit toch te kijken op i-net, er gebeurd geen malle moer man. Arsenal met balbezit maar ze doen er weer is amper iets mee.
ik was blij dat ik die troep van m'n pc af kon halen omdat ik dacht dat ik goed zat bij Sport 1quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef venomsnake het volgende:
je kan Arsenal uit nood nog op tvants kijken, stream werkt perfect bij mij, alleen kwalitiet is wat minder..
[afbeelding]
Dan ben jij vast wel zo vriendelijk om hier een link neer te dumpen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zit toch te kijken op i-net, er gebeurd geen malle moer man. Arsenal met balbezit maar ze doen er weer is amper iets mee.
Daarom zei ik ook ''uit nood''quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:31 schreef Gunner het volgende:
ik was blij dat ik die troep van m'n pc af kon halen omdat ik dacht dat ik goed zat bij Sport 1
Nou, Villa en tegen Boro was het precies hetzelfde. veel balbezit maar weinig kansen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan ben jij vast wel zo vriendelijk om hier een link neer te dumpen.
"Weer" is trouwens misplaatst gezien het spel tot nu toe deze competitie.
Boro kan ik niet over oordelen want die heb ik niet gezien maar tegen Villa en zeker uit bij City kreeg je wel kansen maar werden die niet benut.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou, Villa en tegen Boro was het precies hetzelfde. veel balbezit maar weinig kansen.
Twijfelgevalletje voor mij, een andere scheids had misschien een pingel gegeven.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:16 schreef mcyodogg het volgende:
Anders plant je ff je voet in Cech's gezich
en Drogba nu Chelsea.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:22 schreef DutchGooner het volgende:
en Bouba Diop had Fulham op 1-0 moeten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |