Echt voor open doel, het was knapper om hem naast het doel te krijgen dan er inquote:
Op Sheffield na mogen ze allemaal winnenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
Voor de Spurs is het niet te hopen dat City, Charlton, Watford en Sheffield winnen vandaag
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
Vuile tyfushomo's bij Spor1
Ze zenden alles uit behalve Arsenal v Sheffield terwijl ze kanaal 8 niet eens gebruiken
I begrijp er echt helemaal niets van waarom dat Sport 1.8 niet gebruikt wordt. Je kan er dus niet van uit gaan dat ze alles uitzenden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
En er is geen er voor mij uitspringende wedstrijd vandaag verder dus dat is mooi kut.
Raar ja, heb ik nog niet eerder meegemaakt dat ze Arsenal niet uitzenden..quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
Ze zenden alles uit behalve Arsenal v Sheffield terwijl ze kanaal 8 niet eens gebruiken
Ik heb inmiddels de klantensevice van TV Home gebeld en die zeggen dan vrolijk dat er bepaalde keuzes worden gemaakt door Sport1 waar hun buiten staan...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Gunner het volgende:
Klacht richting UPC (ook eigenaar van Sport 1) is reeds de deur uit.
wat een onzin. AFC is toch een aansprekende ploeg en ze hebben een kanaal over!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de klantensevice van TV Home gebeld en die zeggen dan vrolijk dat er bepaalde keuzes worden gemaakt door Sport1 waar hun buiten staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |