Ipho | zondag 17 september 2006 @ 14:10 |
Hallo! Ik zocht een topic over de Gilera DNA, nergens te vinden weer te vinden natuurlijk. Dus maak ik er eentje!quote:DNA 50
Uniek in zijn soort ! De Gilera DNA heeft geen concurrenten. Een wegracer voorzien van scootertechnieken zoals een automatische versnelling en een helmbak onder de buddy. Een uniek concept en een uiterlijk waarmee je voor de dag kunt komen. Want het is een echte Gilera: prestatiegericht, agressief en revolutionair. Met de DNA heb jij het lef wat anderen niet hebben … en dat tekent jouw instelling ! 



Site
Ben van plan een te kopen, en nu wou ik eigenlijk wel wat (gebruikers) ervaringen horen. Gewoon lekker er over praten mag natuurlijk ook! Zelf vind ik het een schitterende Brommer.
Game On! |
lipje | zondag 17 september 2006 @ 14:16 |
wel weinig vermogen hoor. Ik prefereer dan ook een 4-takt 4 wieler  |
Youp | zondag 17 september 2006 @ 16:14 |
leuk alternatief voor zo'n vreselijke scooter... maar verder ook niks....
ook gewoon ronduit kansloos : quote:Een wegracer voorzien van scootertechnieken quote:prestatiegericht, agressief en revolutionair. een racer? prestatiegericht? agresssief en revolutionair het is een fucking brommertje... en ook nog een automaat  |
Ipho | zondag 17 september 2006 @ 17:03 |
quote:Op zondag 17 september 2006 16:14 schreef Youp het volgende:leuk alternatief voor zo'n vreselijke scooter... maar verder ook niks.... ook gewoon ronduit kansloos : [..] [..] een racer?  prestatiegericht?  agresssief en revolutionair  het is een fucking brommertje... en ook nog een automaat  Iemand hier, die ooit die site praatje serieus neemt? |
Youp | zondag 17 september 2006 @ 17:06 |
quote: het gemiddelde Sc00t4h volk wel  |
Ipho | zondag 17 september 2006 @ 19:32 |
quote: Ja, maar die rijden op een afgeracht dingetje wat heel stoer is. Met schade etc. Je weet zelf wel dat die niet op een nieuwe DNA rijden |
Youp | zondag 17 september 2006 @ 22:00 |
quote:Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef Ipho het volgende:[..] Ja, maar die rijden op een afgeracht dingetje wat heel stoer is. Met schade etc. Je weet zelf wel dat die niet op een nieuwe DNA rijden meestal rijden die op een beta ark met 3500 euro aan opvoerspul tenminste dat is de stand van zaken hier in de buurt... |
junkiesietze | zondag 17 september 2006 @ 22:13 |
niet kopen als je een beetje een lang persoon bent, dan ziet het er niet uit als je erop rijd.. en je krijgt er last van je rug van.
en als je ze ontgrenst halen ze al wel de 2kw alleen zijn ze ook best zwaar. dus snel optrekken valt ook wel mee. als je dan zo graag een gilera scooter wilt, koop dan een runner |
Toxic_nl | zondag 17 september 2006 @ 22:21 |
Dit is zo géén goed idee hier.
Maar wel hip ding. |
Snelwagen | zondag 17 september 2006 @ 22:25 |
quote: Ipho geloof me koop nou een crossertje
Alleen dan mag je een rondje op mn KTM hoor |
Youp | zondag 17 september 2006 @ 22:32 |
quote:Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef Snelwagen het volgende:[..] Ipho geloof me koop nou een crossertje Alleen dan mag je een rondje op mn KTM hoor schakel crosser is idd 100x vetter en dar kan je nog wat mee... om door het bos te raggen heb je geen vermogen nodig, gaat al gauw te hard zeker wanneer je niks gewend bent.. die 50cc SM's zijn een beetje kansloos imo  |
worldpimber | zondag 17 september 2006 @ 22:39 |
quote:Op zondag 17 september 2006 14:10 schreef Ipho het volgende:Hallo! Ik zocht een topic over de Gilera DNA, nergens te vinden weer te vinden natuurlijk. Dus maak ik er eentje! Dat is omdat het nogal specifiek is, er is een centraal topic voor dit soort knetterspul
[Centraal] Brommers en motorzwaaibikkels, deel 33
 |
yup | zondag 17 september 2006 @ 23:24 |
DNA is leuk voor de pats, ik vind hem helemaal niet lekker rijden.
Koop dan liever een SR50 ofzo, daar zit je tenminste lekker op.
Beste is: haal je motorrijbewijs en koop een dikke motor  |
worldpimber | zondag 17 september 2006 @ 23:34 |
quote: Waar blijft die van jou  |
Chokeme | zondag 17 september 2006 @ 23:37 |
Een wegracer met automaat  |
yup | zondag 17 september 2006 @ 23:38 |
quote: Komt ooit  |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 09:41 |
quote: |
yup | maandag 18 september 2006 @ 09:42 |
quote: |
Snelwagen | maandag 18 september 2006 @ 10:26 |
quote:Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef Youp het volgende:[..] schakel crosser is idd 100x vetter en dar kan je nog wat mee... om door het bos te raggen heb je geen vermogen nodig, gaat al gauw te hard zeker wanneer je niks gewend bent.. die 50cc SM's zijn een beetje kansloos imo  Jah gewoon zon derbi rag apparaat ofzo |
MikeyMan | maandag 18 september 2006 @ 11:05 |
Wat kost zo'n ding eigenlijk...? |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 11:48 |
quote: honda MTX  |
Chokeme | maandag 18 september 2006 @ 13:25 |
quote:Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef Youp het volgende:[..] schakel crosser is idd 100x vetter en dar kan je nog wat mee... om door het bos te raggen heb je geen vermogen nodig, gaat al gauw te hard zeker wanneer je niks gewend bent.. die 50cc SM's zijn een beetje kansloos imo  Wat is er nou weer kansloos aan een 50 cc SM dan
Ik vindt het redelijk kansloos om alles wat je zelf nooit hebt gehad (of waarschijnlijk hebt gemist) kansloos te vinden  |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 13:32 |
quote:Op maandag 18 september 2006 13:25 schreef Chokeme het volgende:[..] Wat is er nou weer kansloos aan een 50 cc SM dan Ik vindt het redelijk kansloos om alles wat je zelf nooit hebt gehad (of waarschijnlijk hebt gemist) kansloos te vinden  ik heb zelf onder andere een schakelcrossertje gehad, maar om van SM te kunnen genieten heb je vermogen nodig en nee ook 70cc compleet opgevoerd noem ik geen vermogen  |
Chokeme | maandag 18 september 2006 @ 13:48 |
Haha ok ik snap het, ik rij zelf een 50 cc SM, en inderdaad een dikke 250 eronder zou niet verkeerd zijn maarja, op het moment zit het er nog niet in..dus ik moet het er maar mee doen.
(Met 70/80 km/h over bospaadjes kan nog best leuk zijn hoor trouwens ) |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 16:09 |
quote:Op maandag 18 september 2006 13:48 schreef Chokeme het volgende:Haha ok ik snap het, ik rij zelf een 50 cc SM, en inderdaad een dikke 250 eronder zou niet verkeerd zijn maarja, op het moment zit het er nog niet in..dus ik moet het er maar mee doen. dikke 250? daar is niks diks aan hoor... sowieso komt 2 takt maar weinig voor in de SM wereld...quote:(Met 70/80 km/h over bospaadjes kan nog best leuk zijn hoor trouwens  ) dat bedoel ik dus, dat is wel leuk, daarom een crossertje... maar een SM hoort op het circuit thuis... nou ik zie je al gaan |
Ipho | maandag 18 september 2006 @ 16:30 |
Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.  En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM  Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen? |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 17:07 |
quote:Op maandag 18 september 2006 16:30 schreef Ipho het volgende:Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.  En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM  Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen? over het algemeen heeft ongeveer heel pta een grafhekel aan scooters en ik verzeker je dat je op een crosser relaxter zit dan op een DNA... maargoed |
Diemietuhriej | maandag 18 september 2006 @ 17:17 |
quote:Op maandag 18 september 2006 13:32 schreef Youp het volgende:[..] ik heb zelf onder andere een schakelcrossertje gehad, maar om van SM te kunnen genieten heb je vermogen nodig  en nee ook 70cc compleet opgevoerd noem ik geen vermogen  Voor brommers / scooters is er eigenlijk niets fijner dan een SM.
En ja, een 300 cc SM zal best fijner rijden dan een 50cc, maar hoe wil je dat doen als je 16 bent? |
Diemietuhriej | maandag 18 september 2006 @ 17:17 |
quote:Op maandag 18 september 2006 16:30 schreef Ipho het volgende:Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.  En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM  Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen? Maar waarom wil je een vario als je ook kunt schakelen? |
no1uknow | maandag 18 september 2006 @ 17:42 |
quote:Op maandag 18 september 2006 16:30 schreef Ipho het volgende:Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.  En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM  Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen? Bijna niemand rijdt scooter hier Er is voor zover ik weet maar één gast die daar ook echt voor uit komt (Junkiesietze en nog een paar onopvallend) en voorderest is het hier alleen maar Puch en schakel (brommertopic dan)
En die DNA is eigenlijk fucking lelijk , een soort nepmotor  |
C2C | maandag 18 september 2006 @ 18:16 |
quote:Op maandag 18 september 2006 16:30 schreef Ipho het volgende:Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.  En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM  Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen? dna... leuk ding maat van me gaat 95 met z'n laser xpro uitlaat er op, trekt hard op enz enz, alleen ik vind hem niet zo lekker zitten eigk (ben redelijk groot, 1.90) |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 18:24 |
quote:Op maandag 18 september 2006 17:17 schreef Diemietuhriej het volgende:[..] Voor brommers / scooters is er eigenlijk niets fijner dan een SM. En ja, een 300 cc SM zal best fijner rijden dan een 50cc, maar hoe wil je dat doen als je 16 bent? niet, dat is waar.. maargoed wanneer je eens een echte SM gereden hebt zie je in waarom een 50cc SM niks waard is en een 50cc crossertje veel meer lol met zich mee kan brengen  |
Diemietuhriej | maandag 18 september 2006 @ 18:31 |
quote:Op maandag 18 september 2006 18:24 schreef Youp het volgende:[..] niet, dat is waar.. maargoed wanneer je eens een echte SM gereden hebt zie je in waarom een 50cc SM niks waard is en een 50cc crossertje veel meer lol met zich mee kan brengen  Een Derbi Senda R ( 21 inch voor, 18 achter met noppenbanden) zal best leuk zijn op het onverhard, maar ik heb er wel eens mee op de weg gereden, en dat is gewoon drie keer niks. Je kunt voor op de weg veel beter wegbanden hebben, en crossen met een SM gaat ook nog wel een beetje.
Ook zie je vaak dat eigenaars van een Senda R er laterna toch nog SM velgen + banden op gooien. |
densmee | maandag 18 september 2006 @ 18:32 |
quote:Op maandag 18 september 2006 18:16 schreef C2C het volgende:[..] dna... leuk ding maat van me gaat 95 met z'n laser xpro uitlaat er op, trekt hard op enz enz, alleen ik vind hem niet zo lekker zitten eigk (ben redelijk groot, 1.90) en ja ik heb ook een yamaha aerox gehad maar die was zo weer weg toen ik een dt had met crosbanden raggen door het stoppelland |
Diemietuhriej | maandag 18 september 2006 @ 18:35 |
quote:Op maandag 18 september 2006 13:48 schreef Chokeme het volgende:Haha ok ik snap het, ik rij zelf een 50 cc SM, en inderdaad een dikke 250 eronder zou niet verkeerd zijn maarja, op het moment zit het er nog niet in..dus ik moet het er maar mee doen. (Met 70/80 km/h over bospaadjes kan nog best leuk zijn hoor trouwens  ) Wat voor iets heb je eigenlijk dan?  |
E-Bow | maandag 18 september 2006 @ 18:41 |
carbon racers |
Chokeme | maandag 18 september 2006 @ 18:45 |
quote: Motorhispania Furia |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 18:49 |
quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef densmee het volgende:[..] en ja ik heb ook een yamaha aerox gehad maar die was zo weer weg toen ik een dt had met crosbanden raggen door het stoppelland ik heb ook een DTtje gehad  |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 18:52 |
quote:Op maandag 18 september 2006 18:31 schreef Diemietuhriej het volgende:[..] Een Derbi Senda R ( 21 inch voor, 18 achter met noppenbanden) zal best leuk zijn op het onverhard, maar ik heb er wel eens mee op de weg gereden, en dat is gewoon drie keer niks. Je kunt voor op de weg veel beter wegbanden hebben, en crossen met een SM gaat ook nog wel een beetje. Ook zie je vaak dat eigenaars van een Senda R er laterna toch nog SM velgen + banden op gooien. met de juiste crossbanden heb je meer grip op asfalt dan de gemiddelde SM bandjes die op die brommertjes liggen  |
Chokeme | maandag 18 september 2006 @ 18:59 |
quote:Op maandag 18 september 2006 18:24 schreef Youp het volgende:[..] niet, dat is waar.. maargoed wanneer je eens een echte SM gereden hebt zie je in waarom een 50cc SM niks waard is en een 50cc crossertje veel meer lol met zich mee kan brengen  Nouja als het toch 50cc moet zijn denk ik niet dat het verschil zo groot is. Een heuvel waar je met een 50 cc SM niet tegenop komt haal je met een 50 cc + noppenbanden misschien 95 % van de keren ook niet. Maare noppenbanden met meer grip als 'gewone' banden ben ik nog niet tegengekomen wat een kutgevoel, met noppen plat door de bocht. Ik heb altijd het idee dat de band meer zijdelings 'rolt' dan vooruit 
Het gaat mij ook niet zo zeer om dikke heuvels, maar meer stoeprandjes, kuilen in de weg, over bultjes springen enz. Veel dingen die je met een wegracer/scooter nooit zal doen. Daar ben ik geen noppenbanden voor nodig. Zie het als een stads-crosser ofzo .
Edit: Volgens mij zijn de meesten het er iig over eens dat een SM/crosser een stuk cooler is dan een wegracer met automaat  |
Diemietuhriej | maandag 18 september 2006 @ 19:02 |
quote:Op maandag 18 september 2006 18:52 schreef Youp het volgende:[..] met de juiste crossbanden heb je meer grip op asfalt dan de gemiddelde SM bandjes die op die brommertjes liggen  Dat kan toch gewoon bijna niet in theorie. Een band, met een perfect loopvlak, en perfecte afvoer voor water, optimaal gemaakt voor grip op het asfalt.
En die is dan minder goed op het asfalt dan een band die gemaakt is om in het zand altijd grip te hebben en flink veel zand te kunnen verplaatsen.
Ik bedoel, als crossbanden beter waren op het asfalt, dan had iedereen ze toch wel? |
fs180 | maandag 18 september 2006 @ 19:22 |
quote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef Diemietuhriej het volgende:[..] Dat kan toch gewoon bijna niet in theorie. Een band, met een perfect loopvlak, en perfecte afvoer voor water, optimaal gemaakt voor grip op het asfalt. En die is dan minder goed op het asfalt dan een band die gemaakt is om in het zand altijd grip te hebben en flink veel zand te kunnen verplaatsen. Ik bedoel, als crossbanden beter waren op het asfalt, dan had iedereen ze toch wel? |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 21:30 |
quote:Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef Diemietuhriej het volgende:[..] Dat kan toch gewoon bijna niet in theorie. Een band, met een perfect loopvlak, en perfecte afvoer voor water, optimaal gemaakt voor grip op het asfalt. En die is dan minder goed op het asfalt dan een band die gemaakt is om in het zand altijd grip te hebben en flink veel zand te kunnen verplaatsen. Ik bedoel, als crossbanden beter waren op het asfalt, dan had iedereen ze toch wel? ik heb het dus over de SMmetjes bij mij op school met takkiwakki kutbanden... een set degelijke enduro/crossbanden (wel met extreem profiel, maar goedgekeurd voor op de weg) heeft vaak een betere grip op asfalt dan die goedkope zwik heeft onder andere met de compound te maken...
-edit-
een set degelijke banden zoals ze op mijn SM zitten kost je zo'n 500-550 euro en gaat niet heel lang mee  |
Snelwagen | maandag 18 september 2006 @ 21:50 |
quote:Op maandag 18 september 2006 13:48 schreef Chokeme het volgende:Haha ok ik snap het, ik rij zelf een 50 cc SM, en inderdaad een dikke 250 eronder zou niet verkeerd zijn maarja, op het moment zit het er nog niet in..dus ik moet het er maar mee doen. (Met 70/80 km/h over bospaadjes kan nog best leuk zijn hoor trouwens  ) 2 takt SM
four stroke SM 4 life |
Diemietuhriej | maandag 18 september 2006 @ 22:13 |
quote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef Youp het volgende:[..] ik heb het dus over de SMmetjes bij mij op school met takkiwakki kutbanden... een set degelijke enduro/crossbanden (wel met extreem profiel, maar goedgekeurd voor op de weg) heeft vaak een betere grip op asfalt dan die goedkope zwik  heeft onder andere met de compound te maken... -edit- een set degelijke banden zoals ze op mijn SM zitten kost je zo'n 500-550 euro en gaat niet heel lang mee  Ja euh, alsof op een 50cc crossers wel zo'n dure banden zitten. 
Ik bedoel het wel in 1 prijsklasse he, een ferrari is ook sneller dan een opel.  Als ik een set wegbanden van 250 euro op mijn brommer doe, en jij een set van 250 euro met noppen op eenzelfde brommer, dan zou het wel een beetje dom zijn als jij betere grip op het asfalt hebt he. |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 22:17 |
quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef Diemietuhriej het volgende:[..] Ja euh, alsof op een 50cc crossers wel zo'n dure banden zitten.  Ik bedoel het wel in 1 prijsklasse he, een ferrari is ook sneller dan een opel.  Als ik een set wegbanden van 250 euro op mijn brommer doe, en jij een set van 250 euro met noppen op eenzelfde brommer, dan zou het wel een beetje dom zijn als jij betere grip op het asfalt hebt he. echt GOEDE noppenbanden kosten ook niet meer dan 60-80 euro per stuk 
-edit-
met semi slickjes en sportbanden ligt het wel anders... |
Snelwagen | maandag 18 september 2006 @ 22:19 |
quote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef Youp het volgende:[..] ik heb het dus over de SMmetjes bij mij op school met takkiwakki kutbanden... een set degelijke enduro/crossbanden (wel met extreem profiel, maar goedgekeurd voor op de weg) heeft vaak een betere grip op asfalt dan die goedkope zwik  heeft onder andere met de compound te maken... -edit- een set degelijke banden zoals ze op mijn SM zitten kost je zo'n 500-550 euro en gaat niet heel lang mee  wat heb je dr voorn banden onder liggen eigenlijk? |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 22:20 |
quote: pirelli dragon supercorsa 1 voorop pirelli diablo corsa achterop
 |
Snelwagen | maandag 18 september 2006 @ 22:23 |
quote:Op maandag 18 september 2006 16:30 schreef Ipho het volgende:Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.  En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM  Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen? Neon ftw
Mag je best wel hoor (Als je KAN rijden iig ) |
Snelwagen | maandag 18 september 2006 @ 22:23 |
quote: Is die supercorsa zo duur dan? |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 22:25 |
quote: nieuwe voorband 235-245 euro nieuw als achterband 275-285 euro, je hebt het hier over een af fabriek opgesneden slick he... dus echt prestatiemateriaal...
de diablo achterband kost nieuw zo'n 230 euro |
Snelwagen | maandag 18 september 2006 @ 22:33 |
quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef Youp het volgende:[..] nieuwe voorband 235-245 euro nieuw als achterband 275-285 euro, je hebt het hier over een af fabriek opgesneden slick he... dus echt prestatiemateriaal... de diablo achterband kost nieuw zo'n 230 euro jah precies, ik kan nu van die maxxis opgesneden dingen krijgen... Is dat wat? (eerst maar eens de MPP's oprijden ) |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 22:38 |
quote:Op maandag 18 september 2006 22:33 schreef Snelwagen het volgende:[..] jah precies, ik kan nu van die maxxis opgesneden dingen krijgen... Is dat wat? (eerst maar eens de MPP's oprijden  ) maxxis slicks zijn goed! maxxis goldspeed intermediates (die zogenaamde SM banden) zijn compleet niks waard... ik heb ze zelf ook gehad... verwacht alleen niet dat het spul net zo lang meegaat als je MPP's.... ik heb als vorige achterband ook een MPP gehad en ik was er redelijk tevreden over maar als voorband zou ik hem sowieso niet willen hebben... je voorband moet als het even kan altijd meer grip hebben dan je achterband  |
Snelwagen | maandag 18 september 2006 @ 22:40 |
quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef Youp het volgende:[..] maxxis slicks zijn goed! maxxis goldspeed intermediates (die zogenaamde SM banden) zijn compleet niks waard...  ik heb ze zelf ook gehad... verwacht alleen niet dat het spul net zo lang meegaat als je MPP's.... ik heb als vorige achterband ook een MPP gehad en ik was er redelijk tevreden over maar als voorband zou ik hem sowieso niet willen hebben... je voorband moet als het even kan altijd meer grip hebben dan je achterband  Tsja ik ben zondag weggegleden over mn voorband
Maar het zijn van die straatlegale maxxis opgesneden slicks. Maar die kerel wil ze binnenkort al bestellen dus dat word tog al niet, die MPP's zijn nog niet op... |
Youp | maandag 18 september 2006 @ 22:45 |
quote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef Snelwagen het volgende:[..] Tsja ik ben zondag weggegleden over mn voorband Maar het zijn van die straatlegale maxxis opgesneden slicks. Maar die kerel wil ze binnenkort al bestellen dus dat word tog al niet, die MPP's zijn nog niet op... waar kan hij die dingen uithalen? ben ze nog nooit tegengekomen terwijl ze al een tijdje op de markt zijn... ik heb er verder geen verstand van maar ik weet dat volle slicks van maxxis wel de moeite waard zijn... en hint... verwissel die voorband voor een SC1 en je wil nooit meer anders er zijn zát SC1's te krijgen die één heat op het circuit hebben gemaakt voor weinig geld (<100 euro)... en die gaan nog lang zat mee op de openbare weg vaak is net alleen de laag silliconen er vanaf... soms is die er zelfs nieteens helemaal vanaf en zit de band gewoon volgeplakt met opgeraapt rubber van de baan!  |
minkuukel | dinsdag 19 september 2006 @ 10:18 |
Ik had een DNA. Tijdens mijn vakantie uit de schuur gejat. |
Ipho | dinsdag 19 september 2006 @ 10:34 |
quote: Mooi kloten, goede ervaringen er verder mee? |
minkuukel | dinsdag 19 september 2006 @ 10:45 |
quote: Yep, leuke scooter. |
i2Them2 | dinsdag 19 september 2006 @ 11:20 |
-> PUB
Koop dan een echt brommert Yamaha tzr oid. |
Youp | dinsdag 19 september 2006 @ 11:26 |
quote: woohoo kijk mij een racer hebben die 50km/h gaat !!! |
Snelwagen | dinsdag 19 september 2006 @ 17:39 |
quote: Op zon ding zou ik me egt niet durven te vertonen |
Snelwagen | dinsdag 19 september 2006 @ 17:40 |
quote:Op maandag 18 september 2006 22:45 schreef Youp het volgende:[..] waar kan hij die dingen uithalen? ben ze nog nooit tegengekomen terwijl ze al een tijdje op de markt zijn... ik heb er verder geen verstand van maar ik weet dat volle slicks van maxxis wel de moeite waard zijn... en hint... verwissel die voorband voor een SC1 en je wil nooit meer anders  er zijn zát SC1's te krijgen die één heat op het circuit hebben gemaakt voor weinig geld (<100 euro)... en die gaan nog lang zat mee op de openbare weg  vaak is net alleen de laag silliconen er vanaf... soms is die er zelfs nieteens helemaal vanaf en zit de band gewoon volgeplakt met opgeraapt rubber van de baan!  Kweet niet waar hij ze vandaan haalt, kweet alleen dat een vriend van hem een motorzaak heeft en die kon ze vrij voordelig bestellen ofzo |
Chokeme | dinsdag 19 september 2006 @ 17:42 |
quote: Als jij mijn rijbewijs of boetes betaald, best joh. |
Snelwagen | dinsdag 19 september 2006 @ 22:25 |
quote: Die jeug van tegenwoordig neemt ook geen initiatief meer hé |
Youp | dinsdag 19 september 2006 @ 22:37 |
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:40 schreef Snelwagen het volgende:[..] Kweet niet waar hij ze vandaan haalt, kweet alleen dat een vriend van hem een motorzaak heeft en die kon ze vrij voordelig bestellen ofzo motorzaken doen het gewoon via bandenleveranciers... dat is in de meeste gevallen nóg altijd duurder dan motorbandenmarkt.nl |
Youp | dinsdag 19 september 2006 @ 22:38 |
quote: ik reed ook al vanaf mn 15e motor... oké niet op de openbare weg... (deed ik af en toe wel met de auto ) |
Diemietuhriej | dinsdag 19 september 2006 @ 22:42 |
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:38 schreef Youp het volgende:[..] ik reed ook al vanaf mn 15e motor... oké niet op de openbare weg... (deed ik af en toe wel met de auto  ) Ja hehe, ik kan ook best hier op een afgelegen stuk land gaan crossen met een 125cc crosser.  Maar dat betekent niet dat ik er ook gelijk mee op de weg ga.. ( oke, kleine stukjes. ) |