FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Gilera DNA
Iphozondag 17 september 2006 @ 14:10
Hallo!
Ik zocht een topic over de Gilera DNA, nergens te vinden weer te vinden natuurlijk. Dus maak ik er eentje!
quote:
DNA 50

Uniek in zijn soort !
De Gilera DNA heeft geen concurrenten. Een wegracer voorzien van scootertechnieken zoals een automatische versnelling en een helmbak onder de buddy. Een uniek concept en een uiterlijk waarmee je voor de dag kunt komen. Want het is een echte Gilera: prestatiegericht, agressief en revolutionair. Met de DNA heb jij het lef wat anderen niet hebben … en dat tekent jouw instelling !





Site

Ben van plan een te kopen, en nu wou ik eigenlijk wel wat (gebruikers) ervaringen horen.
Gewoon lekker er over praten mag natuurlijk ook! Zelf vind ik het een schitterende Brommer.

Game On!
lipjezondag 17 september 2006 @ 14:16
wel weinig vermogen hoor. Ik prefereer dan ook een 4-takt 4 wieler
Youpzondag 17 september 2006 @ 16:14
leuk alternatief voor zo'n vreselijke scooter... maar verder ook niks....

ook gewoon ronduit kansloos :
quote:
Een wegracer voorzien van scootertechnieken
quote:
prestatiegericht, agressief en revolutionair.
een racer? prestatiegericht? agresssief en revolutionair het is een fucking brommertje... en ook nog een automaat
Iphozondag 17 september 2006 @ 17:03
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:14 schreef Youp het volgende:
leuk alternatief voor zo'n vreselijke scooter... maar verder ook niks....

ook gewoon ronduit kansloos :
[..]


[..]

een racer? prestatiegericht? agresssief en revolutionair het is een fucking brommertje... en ook nog een automaat
Iemand hier, die ooit die site praatje serieus neemt?
Youpzondag 17 september 2006 @ 17:06
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef Ipho het volgende:

[..]

Iemand hier, die ooit die site praatje serieus neemt?
het gemiddelde Sc00t4h volk wel
Iphozondag 17 september 2006 @ 19:32
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:06 schreef Youp het volgende:

[..]

het gemiddelde Sc00t4h volk wel
Ja, maar die rijden op een afgeracht dingetje wat heel stoer is. Met schade etc. Je weet zelf wel dat die niet op een nieuwe DNA rijden
Youpzondag 17 september 2006 @ 22:00
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef Ipho het volgende:

[..]

Ja, maar die rijden op een afgeracht dingetje wat heel stoer is. Met schade etc. Je weet zelf wel dat die niet op een nieuwe DNA rijden
meestal rijden die op een beta ark met 3500 euro aan opvoerspul tenminste dat is de stand van zaken hier in de buurt...
junkiesietzezondag 17 september 2006 @ 22:13
niet kopen als je een beetje een lang persoon bent, dan ziet het er niet uit als je erop rijd..
en je krijgt er last van je rug van.

en als je ze ontgrenst halen ze al wel de 2kw alleen zijn ze ook best zwaar. dus snel optrekken valt ook wel mee.
als je dan zo graag een gilera scooter wilt, koop dan een runner
Toxic_nlzondag 17 september 2006 @ 22:21
Dit is zo géén goed idee hier.

Maar wel hip ding.
Snelwagenzondag 17 september 2006 @ 22:25
quote:
Met de DNA heb jij het lef wat anderen niet hebben … en dat tekent jouw instelling !
Ipho geloof me koop nou een crossertje

Alleen dan mag je een rondje op mn KTM hoor
Youpzondag 17 september 2006 @ 22:32
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Ipho geloof me koop nou een crossertje

Alleen dan mag je een rondje op mn KTM hoor
schakel crosser is idd 100x vetter en dar kan je nog wat mee... om door het bos te raggen heb je geen vermogen nodig, gaat al gauw te hard zeker wanneer je niks gewend bent.. die 50cc SM's zijn een beetje kansloos imo
worldpimberzondag 17 september 2006 @ 22:39
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:10 schreef Ipho het volgende:
Hallo!
Ik zocht een topic over de Gilera DNA, nergens te vinden weer te vinden natuurlijk. Dus maak ik er eentje!
Dat is omdat het nogal specifiek is, er is een centraal topic voor dit soort knetterspul

[Centraal] Brommers en motorzwaaibikkels, deel 33

yupzondag 17 september 2006 @ 23:24
DNA is leuk voor de pats, ik vind hem helemaal niet lekker rijden.

Koop dan liever een SR50 ofzo, daar zit je tenminste lekker op.

Beste is: haal je motorrijbewijs en koop een dikke motor
worldpimberzondag 17 september 2006 @ 23:34
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef yup het volgende:
Beste is: haal je motorrijbewijs en koop een dikke motor
Waar blijft die van jou
Chokemezondag 17 september 2006 @ 23:37
Een wegracer met automaat
yupzondag 17 september 2006 @ 23:38
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:34 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Waar blijft die van jou
Komt ooit
Youpmaandag 18 september 2006 @ 09:41
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef yup het volgende:

[..]

Komt nooit
yupmaandag 18 september 2006 @ 09:42
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:41 schreef Youp het volgende:

[..]

Snelwagenmaandag 18 september 2006 @ 10:26
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef Youp het volgende:

[..]

schakel crosser is idd 100x vetter en dar kan je nog wat mee... om door het bos te raggen heb je geen vermogen nodig, gaat al gauw te hard zeker wanneer je niks gewend bent.. die 50cc SM's zijn een beetje kansloos imo
Jah gewoon zon derbi rag apparaat ofzo
MikeyManmaandag 18 september 2006 @ 11:05
Wat kost zo'n ding eigenlijk...?
Youpmaandag 18 september 2006 @ 11:48
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:26 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Jah gewoon zon derbi rag apparaat ofzo
honda MTX
Chokememaandag 18 september 2006 @ 13:25
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef Youp het volgende:

[..]

schakel crosser is idd 100x vetter en dar kan je nog wat mee... om door het bos te raggen heb je geen vermogen nodig, gaat al gauw te hard zeker wanneer je niks gewend bent.. die 50cc SM's zijn een beetje kansloos imo
Wat is er nou weer kansloos aan een 50 cc SM dan

Ik vindt het redelijk kansloos om alles wat je zelf nooit hebt gehad (of waarschijnlijk hebt gemist) kansloos te vinden
Youpmaandag 18 september 2006 @ 13:32
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:25 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Wat is er nou weer kansloos aan een 50 cc SM dan

Ik vindt het redelijk kansloos om alles wat je zelf nooit hebt gehad (of waarschijnlijk hebt gemist) kansloos te vinden
ik heb zelf onder andere een schakelcrossertje gehad, maar om van SM te kunnen genieten heb je vermogen nodig en nee ook 70cc compleet opgevoerd noem ik geen vermogen
Chokememaandag 18 september 2006 @ 13:48
Haha ok ik snap het, ik rij zelf een 50 cc SM, en inderdaad een dikke 250 eronder zou niet verkeerd zijn maarja, op het moment zit het er nog niet in..dus ik moet het er maar mee doen.

(Met 70/80 km/h over bospaadjes kan nog best leuk zijn hoor trouwens )
Youpmaandag 18 september 2006 @ 16:09
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:48 schreef Chokeme het volgende:
Haha ok ik snap het, ik rij zelf een 50 cc SM, en inderdaad een dikke 250 eronder zou niet verkeerd zijn maarja, op het moment zit het er nog niet in..dus ik moet het er maar mee doen.
dikke 250? daar is niks diks aan hoor... sowieso komt 2 takt maar weinig voor in de SM wereld...
quote:
(Met 70/80 km/h over bospaadjes kan nog best leuk zijn hoor trouwens )
dat bedoel ik dus, dat is wel leuk, daarom een crossertje... maar een SM hoort op het circuit thuis... nou ik zie je al gaan
Iphomaandag 18 september 2006 @ 16:30
Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.
En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM
Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen?
Youpmaandag 18 september 2006 @ 17:07
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:30 schreef Ipho het volgende:
Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.
En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM
Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen?
over het algemeen heeft ongeveer heel pta een grafhekel aan scooters en ik verzeker je dat je op een crosser relaxter zit dan op een DNA... maargoed
Diemietuhriejmaandag 18 september 2006 @ 17:17
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:32 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb zelf onder andere een schakelcrossertje gehad, maar om van SM te kunnen genieten heb je vermogen nodig en nee ook 70cc compleet opgevoerd noem ik geen vermogen
Voor brommers / scooters is er eigenlijk niets fijner dan een SM.

En ja, een 300 cc SM zal best fijner rijden dan een 50cc, maar hoe wil je dat doen als je 16 bent?
Diemietuhriejmaandag 18 september 2006 @ 17:17
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:30 schreef Ipho het volgende:
Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.
En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM
Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen?
Maar waarom wil je een vario als je ook kunt schakelen?
no1uknowmaandag 18 september 2006 @ 17:42
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:30 schreef Ipho het volgende:
Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.
En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM
Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen?
Bijna niemand rijdt scooter hier Er is voor zover ik weet maar één gast die daar ook echt voor uit komt (Junkiesietze en nog een paar onopvallend) en voorderest is het hier alleen maar Puch en schakel (brommertopic dan)

En die DNA is eigenlijk fucking lelijk , een soort nepmotor
C2Cmaandag 18 september 2006 @ 18:16
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:30 schreef Ipho het volgende:
Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.
En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM
Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen?
dna... leuk ding maat van me gaat 95 met z'n laser xpro uitlaat er op, trekt hard op enz enz, alleen ik vind hem niet zo lekker zitten eigk (ben redelijk groot, 1.90)
Youpmaandag 18 september 2006 @ 18:24
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:17 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Voor brommers / scooters is er eigenlijk niets fijner dan een SM.

En ja, een 300 cc SM zal best fijner rijden dan een 50cc, maar hoe wil je dat doen als je 16 bent?
niet, dat is waar.. maargoed wanneer je eens een echte SM gereden hebt zie je in waarom een 50cc SM niks waard is en een 50cc crossertje veel meer lol met zich mee kan brengen
Diemietuhriejmaandag 18 september 2006 @ 18:31
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:24 schreef Youp het volgende:

[..]

niet, dat is waar.. maargoed wanneer je eens een echte SM gereden hebt zie je in waarom een 50cc SM niks waard is en een 50cc crossertje veel meer lol met zich mee kan brengen
Een Derbi Senda R ( 21 inch voor, 18 achter met noppenbanden) zal best leuk zijn op het onverhard, maar ik heb er wel eens mee op de weg gereden, en dat is gewoon drie keer niks. Je kunt voor op de weg veel beter wegbanden hebben, en crossen met een SM gaat ook nog wel een beetje.

Ook zie je vaak dat eigenaars van een Senda R er laterna toch nog SM velgen + banden op gooien.
densmeemaandag 18 september 2006 @ 18:32
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:16 schreef C2C het volgende:

[..]

dna... leuk ding maat van me gaat 95 met z'n laser xpro uitlaat er op, trekt hard op enz enz, alleen ik vind hem niet zo lekker zitten eigk (ben redelijk groot, 1.90)

en ja ik heb ook een yamaha aerox gehad maar die was zo weer weg toen ik een dt had
met crosbanden raggen door het stoppelland
Diemietuhriejmaandag 18 september 2006 @ 18:35
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:48 schreef Chokeme het volgende:
Haha ok ik snap het, ik rij zelf een 50 cc SM, en inderdaad een dikke 250 eronder zou niet verkeerd zijn maarja, op het moment zit het er nog niet in..dus ik moet het er maar mee doen.

(Met 70/80 km/h over bospaadjes kan nog best leuk zijn hoor trouwens )
Wat voor iets heb je eigenlijk dan?
E-Bowmaandag 18 september 2006 @ 18:41
carbon racers
Chokememaandag 18 september 2006 @ 18:45
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:35 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Wat voor iets heb je eigenlijk dan?
Motorhispania Furia
Youpmaandag 18 september 2006 @ 18:49
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef densmee het volgende:

[..]


en ja ik heb ook een yamaha aerox gehad maar die was zo weer weg toen ik een dt had
met crosbanden raggen door het stoppelland
ik heb ook een DTtje gehad
Youpmaandag 18 september 2006 @ 18:52
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:31 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Een Derbi Senda R ( 21 inch voor, 18 achter met noppenbanden) zal best leuk zijn op het onverhard, maar ik heb er wel eens mee op de weg gereden, en dat is gewoon drie keer niks. Je kunt voor op de weg veel beter wegbanden hebben, en crossen met een SM gaat ook nog wel een beetje.

Ook zie je vaak dat eigenaars van een Senda R er laterna toch nog SM velgen + banden op gooien.
met de juiste crossbanden heb je meer grip op asfalt dan de gemiddelde SM bandjes die op die brommertjes liggen
Chokememaandag 18 september 2006 @ 18:59
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:24 schreef Youp het volgende:

[..]

niet, dat is waar.. maargoed wanneer je eens een echte SM gereden hebt zie je in waarom een 50cc SM niks waard is en een 50cc crossertje veel meer lol met zich mee kan brengen
Nouja als het toch 50cc moet zijn denk ik niet dat het verschil zo groot is. Een heuvel waar je met een 50 cc SM niet tegenop komt haal je met een 50 cc + noppenbanden misschien 95 % van de keren ook niet. Maare noppenbanden met meer grip als 'gewone' banden ben ik nog niet tegengekomen wat een kutgevoel, met noppen plat door de bocht. Ik heb altijd het idee dat de band meer zijdelings 'rolt' dan vooruit

Het gaat mij ook niet zo zeer om dikke heuvels, maar meer stoeprandjes, kuilen in de weg, over bultjes springen enz. Veel dingen die je met een wegracer/scooter nooit zal doen. Daar ben ik geen noppenbanden voor nodig. Zie het als een stads-crosser ofzo .

Edit: Volgens mij zijn de meesten het er iig over eens dat een SM/crosser een stuk cooler is dan een wegracer met automaat
Diemietuhriejmaandag 18 september 2006 @ 19:02
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:52 schreef Youp het volgende:

[..]

met de juiste crossbanden heb je meer grip op asfalt dan de gemiddelde SM bandjes die op die brommertjes liggen
Dat kan toch gewoon bijna niet in theorie. Een band, met een perfect loopvlak, en perfecte afvoer voor water, optimaal gemaakt voor grip op het asfalt.

En die is dan minder goed op het asfalt dan een band die gemaakt is om in het zand altijd grip te hebben en flink veel zand te kunnen verplaatsen.

Ik bedoel, als crossbanden beter waren op het asfalt, dan had iedereen ze toch wel?
fs180maandag 18 september 2006 @ 19:22
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Dat kan toch gewoon bijna niet in theorie. Een band, met een perfect loopvlak, en perfecte afvoer voor water, optimaal gemaakt voor grip op het asfalt.

En die is dan minder goed op het asfalt dan een band die gemaakt is om in het zand altijd grip te hebben en flink veel zand te kunnen verplaatsen.

Ik bedoel, als crossbanden beter waren op het asfalt, dan had iedereen ze toch wel?
Youpmaandag 18 september 2006 @ 21:30
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:02 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Dat kan toch gewoon bijna niet in theorie. Een band, met een perfect loopvlak, en perfecte afvoer voor water, optimaal gemaakt voor grip op het asfalt.

En die is dan minder goed op het asfalt dan een band die gemaakt is om in het zand altijd grip te hebben en flink veel zand te kunnen verplaatsen.

Ik bedoel, als crossbanden beter waren op het asfalt, dan had iedereen ze toch wel?
ik heb het dus over de SMmetjes bij mij op school met takkiwakki kutbanden... een set degelijke enduro/crossbanden (wel met extreem profiel, maar goedgekeurd voor op de weg) heeft vaak een betere grip op asfalt dan die goedkope zwik heeft onder andere met de compound te maken...

-edit-

een set degelijke banden zoals ze op mijn SM zitten kost je zo'n 500-550 euro en gaat niet heel lang mee
Snelwagenmaandag 18 september 2006 @ 21:50
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:48 schreef Chokeme het volgende:
Haha ok ik snap het, ik rij zelf een 50 cc SM, en inderdaad een dikke 250 eronder zou niet verkeerd zijn maarja, op het moment zit het er nog niet in..dus ik moet het er maar mee doen.

(Met 70/80 km/h over bospaadjes kan nog best leuk zijn hoor trouwens )
2 takt SM

four stroke SM 4 life
Diemietuhriejmaandag 18 september 2006 @ 22:13
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb het dus over de SMmetjes bij mij op school met takkiwakki kutbanden... een set degelijke enduro/crossbanden (wel met extreem profiel, maar goedgekeurd voor op de weg) heeft vaak een betere grip op asfalt dan die goedkope zwik heeft onder andere met de compound te maken...

-edit-

een set degelijke banden zoals ze op mijn SM zitten kost je zo'n 500-550 euro en gaat niet heel lang mee
Ja euh, alsof op een 50cc crossers wel zo'n dure banden zitten.

Ik bedoel het wel in 1 prijsklasse he, een ferrari is ook sneller dan een opel.
Als ik een set wegbanden van 250 euro op mijn brommer doe, en jij een set van 250 euro met noppen op eenzelfde brommer, dan zou het wel een beetje dom zijn als jij betere grip op het asfalt hebt he.
Youpmaandag 18 september 2006 @ 22:17
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ja euh, alsof op een 50cc crossers wel zo'n dure banden zitten.

Ik bedoel het wel in 1 prijsklasse he, een ferrari is ook sneller dan een opel.
Als ik een set wegbanden van 250 euro op mijn brommer doe, en jij een set van 250 euro met noppen op eenzelfde brommer, dan zou het wel een beetje dom zijn als jij betere grip op het asfalt hebt he.
echt GOEDE noppenbanden kosten ook niet meer dan 60-80 euro per stuk

-edit-

met semi slickjes en sportbanden ligt het wel anders...
Snelwagenmaandag 18 september 2006 @ 22:19
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb het dus over de SMmetjes bij mij op school met takkiwakki kutbanden... een set degelijke enduro/crossbanden (wel met extreem profiel, maar goedgekeurd voor op de weg) heeft vaak een betere grip op asfalt dan die goedkope zwik heeft onder andere met de compound te maken...

-edit-

een set degelijke banden zoals ze op mijn SM zitten kost je zo'n 500-550 euro en gaat niet heel lang mee
wat heb je dr voorn banden onder liggen eigenlijk?
Youpmaandag 18 september 2006 @ 22:20
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

wat heb je dr voorn banden onder liggen eigenlijk?
pirelli dragon supercorsa 1 voorop
pirelli diablo corsa achterop

Snelwagenmaandag 18 september 2006 @ 22:23
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:30 schreef Ipho het volgende:
Een corssertje daar zit je kut op, niet op het nieuwe model DNA.
En snelwagen, waarom mag ik niet op je KTM
Nouja, duidelijk geen DNA liefhebers hier. Nee zo'n lelijke afgerachte k*t scooter, met schade en stoere neon. Dat is vet wou je zeggen?
Neon ftw

Mag je best wel hoor (Als je KAN rijden iig )
Snelwagenmaandag 18 september 2006 @ 22:23
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:20 schreef Youp het volgende:

[..]

pirelli dragon supercorsa 1 voorop
pirelli diablo corsa achterop

Is die supercorsa zo duur dan?
Youpmaandag 18 september 2006 @ 22:25
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Is die supercorsa zo duur dan?
nieuwe voorband 235-245 euro nieuw als achterband 275-285 euro, je hebt het hier over een af fabriek opgesneden slick he... dus echt prestatiemateriaal...

de diablo achterband kost nieuw zo'n 230 euro
Snelwagenmaandag 18 september 2006 @ 22:33
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef Youp het volgende:

[..]

nieuwe voorband 235-245 euro nieuw als achterband 275-285 euro, je hebt het hier over een af fabriek opgesneden slick he... dus echt prestatiemateriaal...

de diablo achterband kost nieuw zo'n 230 euro
jah precies, ik kan nu van die maxxis opgesneden dingen krijgen...
Is dat wat? (eerst maar eens de MPP's oprijden )
Youpmaandag 18 september 2006 @ 22:38
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:33 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

jah precies, ik kan nu van die maxxis opgesneden dingen krijgen...
Is dat wat? (eerst maar eens de MPP's oprijden )
maxxis slicks zijn goed! maxxis goldspeed intermediates (die zogenaamde SM banden) zijn compleet niks waard... ik heb ze zelf ook gehad... verwacht alleen niet dat het spul net zo lang meegaat als je MPP's.... ik heb als vorige achterband ook een MPP gehad en ik was er redelijk tevreden over maar als voorband zou ik hem sowieso niet willen hebben... je voorband moet als het even kan altijd meer grip hebben dan je achterband
Snelwagenmaandag 18 september 2006 @ 22:40
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef Youp het volgende:

[..]

maxxis slicks zijn goed! maxxis goldspeed intermediates (die zogenaamde SM banden) zijn compleet niks waard... ik heb ze zelf ook gehad... verwacht alleen niet dat het spul net zo lang meegaat als je MPP's.... ik heb als vorige achterband ook een MPP gehad en ik was er redelijk tevreden over maar als voorband zou ik hem sowieso niet willen hebben... je voorband moet als het even kan altijd meer grip hebben dan je achterband
Tsja ik ben zondag weggegleden over mn voorband

Maar het zijn van die straatlegale maxxis opgesneden slicks. Maar die kerel wil ze binnenkort al bestellen dus dat word tog al niet, die MPP's zijn nog niet op...
Youpmaandag 18 september 2006 @ 22:45
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Tsja ik ben zondag weggegleden over mn voorband

Maar het zijn van die straatlegale maxxis opgesneden slicks. Maar die kerel wil ze binnenkort al bestellen dus dat word tog al niet, die MPP's zijn nog niet op...
waar kan hij die dingen uithalen? ben ze nog nooit tegengekomen terwijl ze al een tijdje op de markt zijn... ik heb er verder geen verstand van maar ik weet dat volle slicks van maxxis wel de moeite waard zijn... en hint... verwissel die voorband voor een SC1 en je wil nooit meer anders er zijn zát SC1's te krijgen die één heat op het circuit hebben gemaakt voor weinig geld (<100 euro)... en die gaan nog lang zat mee op de openbare weg vaak is net alleen de laag silliconen er vanaf... soms is die er zelfs nieteens helemaal vanaf en zit de band gewoon volgeplakt met opgeraapt rubber van de baan!
minkuukeldinsdag 19 september 2006 @ 10:18
Ik had een DNA.
Tijdens mijn vakantie uit de schuur gejat.
Iphodinsdag 19 september 2006 @ 10:34
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:18 schreef minkuukel het volgende:
Ik had een DNA.
Tijdens mijn vakantie uit de schuur gejat.
Mooi kloten, goede ervaringen er verder mee?
minkuukeldinsdag 19 september 2006 @ 10:45
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:34 schreef Ipho het volgende:

[..]

Mooi kloten, goede ervaringen er verder mee?
Yep, leuke scooter.
i2Them2dinsdag 19 september 2006 @ 11:20
-> PUB

Koop dan een echt brommert Yamaha tzr oid.
Youpdinsdag 19 september 2006 @ 11:26
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:20 schreef i2Them2 het volgende:
-> PUB

Koop dan een echt brommert Yamaha tzr oid.
woohoo kijk mij een racer hebben die 50km/h gaat !!!
Snelwagendinsdag 19 september 2006 @ 17:39
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:26 schreef Youp het volgende:

[..]

woohoo kijk mij een racer hebben die 50km/h gaat !!!

Op zon ding zou ik me egt niet durven te vertonen
Snelwagendinsdag 19 september 2006 @ 17:40
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:45 schreef Youp het volgende:

[..]

waar kan hij die dingen uithalen? ben ze nog nooit tegengekomen terwijl ze al een tijdje op de markt zijn... ik heb er verder geen verstand van maar ik weet dat volle slicks van maxxis wel de moeite waard zijn... en hint... verwissel die voorband voor een SC1 en je wil nooit meer anders er zijn zát SC1's te krijgen die één heat op het circuit hebben gemaakt voor weinig geld (<100 euro)... en die gaan nog lang zat mee op de openbare weg vaak is net alleen de laag silliconen er vanaf... soms is die er zelfs nieteens helemaal vanaf en zit de band gewoon volgeplakt met opgeraapt rubber van de baan!
Kweet niet waar hij ze vandaan haalt, kweet alleen dat een vriend van hem een motorzaak heeft en die kon ze vrij voordelig bestellen ofzo
Chokemedinsdag 19 september 2006 @ 17:42
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:50 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

2 takt SM

four stroke SM 4 life
Als jij mijn rijbewijs of boetes betaald, best joh.
Snelwagendinsdag 19 september 2006 @ 22:25
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 17:42 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Als jij mijn rijbewijs of boetes betaald, best joh.
Die jeug van tegenwoordig neemt ook geen initiatief meer hé
Youpdinsdag 19 september 2006 @ 22:37
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 17:40 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Kweet niet waar hij ze vandaan haalt, kweet alleen dat een vriend van hem een motorzaak heeft en die kon ze vrij voordelig bestellen ofzo
motorzaken doen het gewoon via bandenleveranciers... dat is in de meeste gevallen nóg altijd duurder dan motorbandenmarkt.nl
Youpdinsdag 19 september 2006 @ 22:38
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Die jeug van tegenwoordig neemt ook geen initiatief meer hé
ik reed ook al vanaf mn 15e motor... oké niet op de openbare weg... (deed ik af en toe wel met de auto )
Diemietuhriejdinsdag 19 september 2006 @ 22:42
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:38 schreef Youp het volgende:

[..]

ik reed ook al vanaf mn 15e motor... oké niet op de openbare weg... (deed ik af en toe wel met de auto )
Ja hehe, ik kan ook best hier op een afgelegen stuk land gaan crossen met een 125cc crosser.
Maar dat betekent niet dat ik er ook gelijk mee op de weg ga.. ( oke, kleine stukjes. )