quote:Hello Verkoper,
Dank voor uw vlugge reactie, ben ik geinteresseerd in uw punt, zou ik
het in uw huis moeten opgeraapt hebben maar ik ben weldra uit het Land
op een officiële taak aan ENGELAND en het zal één of andere maand
vergen alvorens ik aan NETHERLAND'S zal terugkomen aangezien ik in
HOODLAND leef dit punt voor mijn fiance is die met me hier in ENGELAND
de van wie Verjaardag rond de hoek is zodat ik wil het punt als
verrassingspakket voor hem juist is zodat zal ik zeer gratefull zijn
als u me met het verschepen kon helpen van het punt aan hem in welk ik
voor de kosten verantwoordelijk zal zijn.
Ik zal u 40euro meer voor het shiping via AANGETEKEND in het
postkantoor TPG (door een GEREGISTREERD postkantoor) met de snelste
levering betalen, zodat heb ik twee opties om uw snelste en snelste
betaling te verrichten die door PAYPAL of door OVER TE BRENGEN van de
BANK is.
Maar als het door PAYPAL snelste betaling is, zal ik uw paypal
geregistreerd e-mailadres nodig hebben dat u één recht bij hun website
www.paypal.nl kunt daar registreren of als het door BANK die, ik uw
VOLLEDIGE NAAM, BANK/ACCOUNT nodig zal hebben OVERBRENGT, als u AANTAL
IBAN, BIC-CODE, uw NAAM VAN DE BANK, ADRES van de BANK en andere
relevantie hebt die ik zal moeten om de betaling voorbereiden.
Gelieve naar uw te verzenden me wat van uw betaling zodat ik kan de
betaling onmiddellijk verrichten Ga ook zo spoedig mogelijk naar me
terug zodat ik de betaling aan u kan verrichten en de totale
hoeveelheid berekenen het shiping van kosten en het punt kostte en het
terug naar me in uw reactie verzendt.
DANK EN DE GOD ZEGENEN U.
omg en hier zouden mensen in moeten trappen ?quote:Op zondag 17 september 2006 14:19 schreef SuperRogier het volgende:
Owh ik kreeg nog een heel interessant mailtje van een "koper"
[..]![]()
Nja paypal is wel betrouwbaar, maar ze hebben je naam en handtekening, en na een paar dagen ook al je geldquote:Op zondag 17 september 2006 14:26 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
omg en hier zouden mensen in moeten trappen ?Ik snap d'r echt compleet niks van
omgquote:Op zondag 17 september 2006 14:19 schreef SuperRogier het volgende:
Owh ik kreeg nog een heel interessant mailtje van een "koper"
[..]![]()
Ik zeg toch niet dat je ongelijk hebt. Maar mijn ervaring is dat de meeste helemaal niks van zich laten horen. Dat is veel irritanter omdat je dan ook nog voor de kat zijn kut thuis blijft.quote:Op zondag 17 september 2006 14:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, dag.
Als je een afspraak maakt moet je die nakomen, en niet een paar uur voor de afspraak met een lullig kutsmoesje afbellen. Als je er het geld niet aan uit wil geven had je dat ook eerder kunnen bedenken.
hij is er dan toch niet met weggeredenquote:Op zondag 17 september 2006 14:19 schreef Ipho het volgende:
Ik ook, gister avond de Man hier die de fiets kwam ophalen. Nou hij wou er nog even een stukje op fietsen, dat mocht.
Komt die terug, ja het lijkt niet echt op me oude fiets. Dus het gaat niet door.
Vroeger net als rooi vaak perfect spullen verkocht, maar het gaat er op achter uit inderdaad.
Precies, als je ook de namen ziet van die bieders, en hun prijzenquote:Op zondag 17 september 2006 14:52 schreef junkiexp het volgende:
Ik bied ook nooit op ad's.
Ik bel gelijk op en gooi ze gelijk voor het blok om een prijs te noemen waarvoor ik het gelijk meeneem.
Werkt 9 v/d 10 keer wel.
Inderdaad, vind dat wel onbeschoftquote:Op zondag 17 september 2006 15:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had best even een mailtje kunnen sturen dat je al een andere oplossing gevonden had. Die vrouw rekent gewoon op een reactie van je, zo moeilijk is dat toch niet?
HAHA jij bent nou precies het soort persoon waar we in dit topic op kotsenquote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Djeez het volgende:
Laatst op een commode geboden omdat de andere tijdens verhuizing kapot was gegaan. Toch maar op een andere manier opgelost, dmv een plank en ladenkastje. Word ik nu via de mail gestalkt door dat wijf, of we nog belangstelling hebben voor die commode van haar. Ja hallo, als ik niet terug reageerd moge het toch duidelijk zijn dat we niet meer geïnteresseerd zijn ?! Nouja, na gisteren weer een mailtje te hebben ontvangen, maar eens terug gemaild met dat we een andere oplossing hebben gevonden. Wijf mailt terug, met dat ze het toch wel erg jammer vindt da het niet doorgaat. Sneu jankwijf, het ging maar om dertig euro!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |