Marlies is omgeluld door BB. Het gesprek met Janine was daarvoor. Als Janine er zo'n probleem mee had, had ze het direct moeten vertellen. Marlies is het voorval vergeten....quote:Op zondag 17 september 2006 13:09 schreef arneaux het volgende:
Marlies is écht vermoeiend. Het is niet netjes van Janine nu doet, maar Marlies, pff. Okay, geef gewoon toe dat je fout zit en alles is weer goed.
Dus daarom zijn de zusjes de 'baasjes' volgens jou?quote:Op zondag 17 september 2006 13:11 schreef flugeltje het volgende:
Er wordt steeds gezegd dat Semih en Tijn de 'baasjes' zijn in het huis, maar dat klopt dus écht niet. Het hele huis begint steeds meer om de zusjes te draaien.
Je kan gewoon niemand vertrouwen daar.quote:Op zondag 17 september 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Maar Marlies, pas op. Marcia kletst nu lekker met je, maar kan je maar zo de komende week of de week daarop nomineren.
Dat maakt het verhaal anders. Marlies was dus echt van plan laag te bieden maar is omgeluld in de DBK door BB. Als je de boel dan op een tijdlijn zet kan je het Marlies dus niet kwalijk nemen, simpelweg omdat het omlullen ná het advies van Marlies plaatsvind.quote:Op zondag 17 september 2006 13:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Marlies is omgeluld door BB. Het gesprek met Janine was daarvoor. Als Janine er zo'n probleem mee had, had ze het direct moeten vertellen. Marlies is het voorval vergeten....
Samen komen ze er wel uit.
Maar eerst een bitchfight natuurlijk![]()
![]()
Carice rules!
DE glasbak was dichterbij dan we dachtenquote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef intoyou het volgende:
*schrik* ik zie hilde
Er is helemaal niemand de baas in huis. Rob was vorig jaar écht de leider maar dit jaar heb ik nog niemand gezien.quote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus daarom zijn de zusjes de 'baasjes' volgens jou?
VVP !!quote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schreef het wat krom op. Maar het begint me steeds duidelijker te worden dat het juist de zusjes zijn die momenteel de sfeer en gedachtengang bepalen. Niet Tijn, niet Semih, maar de zusjes.quote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
neuh, de zusjes zijn een bepalende factor, maar de leiding hebben semih en tijn ...quote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er is helemaal niemand de baas in huis. Rob was vorig jaar écht de leider maar dit jaar heb ik nog niemand gezien.
maar ze heeft wel al haar benen zitten scheren op het bankje terwijl ze de afgeschoren haren gewoon op de grond sodemieterdequote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef Fronsertje het volgende:
Vraagje, hoevaak heeft die alcoholistische yeti nu eigenlijk gedouched in de afgelopen tijd? oftewel hoe groot is de kans dat ik me netvlies moet laten transplanteren mocht ik op een ongelukkig mment inschakelen?
Ze is niet dik, het is vochtquote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Jezus, Hilde gooit een half pakje boter in de pan voor een gebakken eitje. Hoe kan het toch dat ik moddervet word?
Tijn en Hilde zijn de onbewuste leiders....imhoquote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er is helemaal niemand de baas in huis. Rob was vorig jaar écht de leider maar dit jaar heb ik nog niemand gezien.
En daar komt ook bij dat Marlies genomineerd stond wat ze niet mocht vertellen. (briefgeheim verbroken)quote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal anders. Marlies was dus echt van plan laag te bieden maar is omgeluld in de DBK door BB. Als je de boel dan op een tijdlijn zet kan je het Marlies dus niet kwalijk nemen, simpelweg omdat het omlullen ná het advies van Marlies plaatsvind.
ik vind hun meer bewuste sfeerbepalersquote:Op zondag 17 september 2006 13:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijn en Hilde zijn de onbewuste leiders....imho
ze zusjes kunnen tijn en semih en ook de andere bewoners sterk beinvloeden maar als er echt beslissingen uitgesproken moeten worden staan Tijn en Semih vooraanquote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik schreef het wat krom op. Maar het begint me steeds duidelijker te worden dat het juist de zusjes zijn die momenteel de sfeer en gedachtengang bepalen. Niet Tijn, niet Semih, maar de zusjes.
Dat was het idee, vóórdat er iets gebeurde in het huis.....quote:Op zondag 17 september 2006 13:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Rond 1 uur zou die kuttelefoon toch gaan?
Mwah, ik vind Hilde zéker geen leider, ze wordt daarvoor teveel genomineerd. Tijn is meer een sfeerbepaler maar een leider is het niet.quote:Op zondag 17 september 2006 13:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze, dat ze een discussie toch niet kan winnen.quote:
Ach Etiënne is een easy prooi met zn vol is vol gelul.quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef intoyou het volgende:
Ohnee Marlies bij Etienne! Marlies, laat Etienne met rust.
Twee leiders waar je je als bewoner echt geen zak van aantrekt toch?quote:Op zondag 17 september 2006 13:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar je houdt wel rekening met ze, onbewust; vandaar mijn stelling dat ze de onbewuste leiders zijn...quote:Op zondag 17 september 2006 13:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Twee leiders waar je je als bewoner echt geen zak van aantrekt toch?![]()
Zo gek kregen ze mij in ieder geval niet.
Janine geeft aan nog steeds te emotioneel te zijn (met trillende stem).quote:Op zondag 17 september 2006 13:22 schreef intoyou het volgende:
Zit Sjaan nu tegenover Marlies?
Beter een attentionwhore dan een gigantische slijmbal zoals Marlies.quote:Op zondag 17 september 2006 13:23 schreef Sonique het volgende:
Zie je hoe Janine de situatie naar zich toe trekt?
Erbij gaan zitten, en niets zeggen...
Nee, Janine valt door de mand hier...
Ze is een ontzettende attentionwhore...
Ik had tegen haar gezegt dat ze na 4 weken nu toch echt wel de tijd had gehad om te kalmeren...quote:Op zondag 17 september 2006 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Janine: "Ik ben nu nog niet gekalmeerd en dan ga ik dingen zeggen die ik niet wil zeggen"
+ de vent die bijna nooit roddelt, zn mening geeft tegen degene waar het om gaat en de groep bij elkaar houdtquote:Op zondag 17 september 2006 13:22 schreef Nostalgist het volgende:
Rik, de opvrolijkhomo
Culturele Kunst Vorming. Ken je dat niet? Echt een kut vak.quote:Op zondag 17 september 2006 13:25 schreef flugeltje het volgende:
CKV?
hadden onze kinderen ook op de mavo iets met kulturele vormingquote:Op zondag 17 september 2006 13:25 schreef flugeltje het volgende:
CKV?
Nooit van gehoord, maar het is dan ook 15 jaar geleden dat ik op de middelbare school zatquote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef intoyou het volgende:
[..]
Culturele Kunst Vorming. Ken je dat niet? Echt een kut vak.
en met zn bek open vreet TERWIJL ie praat om over zn jeuk maar niet te beginnen, neem die schaar weg en dr blijft niks overquote:Op zondag 17 september 2006 13:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ de vent die bijna nooit roddelt, zn mening geeft tegen degene waar het om gaat en de groep bij elkaar houdt
Op de mavo? Volgens mij heb je alleen CKV op de havo/vwo. t Kan trouwens wel zijn dat dat aangepast is binnen het nieuwe vmbo systeem.quote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef Verida het volgende:
[..]
hadden onze kinderen ook op de mavo iets met kulturele vorming
Nou Marlies heeft echt smerig spel zitten spelen met dat bieden op die joker...heb die opname nog op m'n computer staan waarop ze dat tegen janine zegt...zal hem eens op gaan zoeken.quote:Op zondag 17 september 2006 13:21 schreef arneaux het volgende:
Marlies moet niet zo lopen zalven naar iedereen toe maar en public tegen Janine vertellen hoe het verhaal in elkaar steekt. Marlies heeft gewoon gelijk, en hoe hard de andere partij (Janine) ook scheeuwt, de waarheid blijft de waarheid.
Zoek maar eens op ja, ben nu wel heel benieuwd...quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef riri het volgende:
[..]
Nou Marlies heeft echt smerig spel zitten spelen met dat bieden...heb die opname nog op m'n computer staanwaarop ze dat tegen janine zegt...zal hem eens op gaan zoeken.
Janine liegt niet daarover....janine kan er niet tegen dat Marlies daar over zit te liegen en wil daarom niet meer met Marlies praten,kan het me goed voorstellen
quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en met zn bek open vreet TERWIJL ie praat om over zn jeuk maar niet te beginnen, neem die schaar weg en dr blijft niks over![]()
marlies is deze ochtend niet aan het slijmen, maar keiharde argumenten aan het verzamelen, en de voorbereidingen treffen voor een niet te verliezen discussie.quote:Op zondag 17 september 2006 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter een attentionwhore dan een gigantische slijmbal zoals Marlies.
heeft niets te maken met vmbo, mijn dochter heeft ckv gehad op de mavo. Ook mavo leerlingen kunnen cultureel gevormd wordenquote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Op de mavo? Volgens mij heb je alleen CKV op de havo/vwo. t Kan trouwens wel zijn dat dat aangepast is binnen het nieuwe vmbo systeem.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en met zn bek open vreet TERWIJL ie praat om over zn jeuk maar niet te beginnen, neem die schaar weg en dr blijft niks over![]()
Ben benieuwd.quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef riri het volgende:
[..]
Nou Marlies heeft echt smerig spel zitten spelen met dat bieden op die joker...heb die opname nog op m'n computer staan waarop ze dat tegen janine zegt...zal hem eens op gaan zoeken.
Janine liegt niet daarover....janine kan er niet tegen dat Marlies daar over zit te liegen en wil daarom niet meer met Marlies praten,kan het me goed voorstellen
quote:Op zondag 17 september 2006 13:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ de vent die bijna nooit roddelt, zn mening geeft tegen degene waar het om gaat en de groep bij elkaar houdt
Klopt, is alleen op de HAVO /VWO.quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Op de mavo? Volgens mij heb je alleen CKV op de havo/vwo. t Kan trouwens wel zijn dat dat aangepast is binnen het nieuwe vmbo systeem.
quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
marlies is deze ochtend niet aan het slijmen, maar keiharde argumenten aan het verzamelen, en de voorbereidingen treffen voor een niet te verliezen discussie.
Zie liever dat geslijm dan dat schreeuwlelijke vingerknippende nondiscussierende gedoe van die retard Janine. En slijmen....doet dit een belletje rinkele"n? :
SCHATTJE LIEVERD SCHATJE SCHATJE
SCHATJE SCHATJE SCHATJE SCHATJE SCHATJE SCHATJE
SCHATJE SCHATJE SCHATJE SCHATJE
SCHATJE SCHATJE SCHATJE SCHATJE
SCHATJE SCHATJE
SCHATJE
???
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft niets te maken met vmbo, mijn dochter heeft ckv gehad op de mavo. Ook mavo leerlingen kunnen cultureel gevormd worden![]()
LOL... Dan zijn we het weer een keer totaal oneens.quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
marlies is deze ochtend niet aan het slijmen, maar keiharde argumenten aan het verzamelen, en de voorbereidingen treffen voor een niet te verliezen discussie.
Koffie en sigaretten laat je pis stinken.quote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Micheline: "Van asperges krijg je plas dat stinkt"
Alleen van asperges? Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar bij knijpt het Maria beeldje haar neus dicht als bij mij de gulp open gaat.
Google geeft genoeg hits die het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef intoyou het volgende:
[..]
Klopt, is alleen op de HAVO /VWO.
Mavo heeft niks cultureels(heb mavo en havo gedaan), maar ik weet ook niet hoe het zit met VMBO. Ik denk wel dat ze iets cultureels hebben, omdat de overheid zoveel geld opzij legt daarvoor.
Marlies heeft al toegegeven dat ze het er over hebben gehad ....ze betwist alleen dat ze daarmee "bewust" Janine een bepaalde richting op heeft gestuurd om daar vervolgens later tijdens het bieden haar voordeel mee te kunnen doen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef riri het volgende:
[..]
Nou Marlies heeft echt smerig spel zitten spelen met dat bieden op die joker...heb die opname nog op m'n computer staan waarop ze dat tegen janine zegt...zal hem eens op gaan zoeken.
En hier ben ik het dus helemaal mee eensquote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef riri het volgende:
[..]
CKV op de Mavo? Dacht het niet, of anders moet de school iets speciaals hebben ingevoerd, maar ik heb het nooit gehad.quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft niets te maken met vmbo, mijn dochter heeft ckv gehad op de mavo. Ook mavo leerlingen kunnen cultureel gevormd worden![]()
Dat zal dan misschien per scholengemeenschap kunnen verschillen, maar zoals ik als zei, mijn dochter heeft ckv gehad op de mavo, zij zat toen op een scholengemeenschap mavo/havo/vwoquote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef intoyou het volgende:
[..]
Klopt, is alleen op de HAVO /VWO.
Mavo heeft niks cultureels(heb mavo en havo gedaan), maar ik weet ook niet hoe het zit met VMBO. Ik denk wel dat ze iets cultureels hebben, omdat de overheid zoveel geld opzij legt daarvoor.
Godzijdank begon me al zorgen te maken!quote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Dan zijn we het weer een keer totaal oneens.
Ze ziet er een stuk beter uit dan een paar dagen geleden zeg.quote:
Wacht de close up maar afquote:Op zondag 17 september 2006 13:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze ziet er een stuk beter uit dan een paar dagen geleden zeg.
Ja okay okay, maar ik bedoel gewoon heel haar uitstraling.quote:
Foto is te breed. 580 is maximum voor fok layout.quote:Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef Jesssica het volgende:
[..]
waarom heb ik een rode stippellijn om mijn cap?
quote:Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef arneaux het volgende:
Etiënne heeft van Barry gedroomd en was harstikke bang. Geeft toch wel een beetje aan dat hij zelf ook weet dat hij fout bezig is.
Rik zingt wel vaker van die dingen. Net zong hij over dat maandag de dag was dat de studenten in hun eigen bloed vermoord worden (of zoiets).quote:Op zondag 17 september 2006 13:38 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Rik zingt uit het niets: "Iedereen is dik, iedereen is dik behalve ik".
Hij is iets te groot.quote:Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef Jesssica het volgende:
wanneer gaat die foon nou?
Precies : In je droom ga je verwerken wat je bewust hebt gedaan...quote:Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef arneaux het volgende:
Etiënne heeft van Barry gedroomd en was harstikke bang. Geeft toch wel een beetje aan dat hij zelf ook weet dat hij fout bezig is.
ok thanks, ik ga het proberen aan te passen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Foto is te breed. 580 is maximum voor fok layout.
Daar heeft hij het met de zusjes over gehad vannacht. Allemaal gein. Ik heb het nu niet gehoord, maar vannacht bleek dat het vooral heel komisch was en verder niets.quote:Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef arneaux het volgende:
rik is een handlanger van bin laden?quote:Op zondag 17 september 2006 13:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rik zingt wel vaker van die dingen. Net zong hij over dat maandag de dag was dat de studenten in hun eigen bloed vermoord worden (of zoiets).
Z'n liedjes hebben een boodschap.
Hij bracht het nu alsof hij t echt meende. Geeft maar weer eens aan hoe kansloos Etiënne is.quote:Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft hij het met de zusjes over gehad vannacht. Allemaal gein. Ik heb het nu niet gehoord, maar vannacht bleek dat het vooral heel komisch was en verder niets.
quote:Op zondag 17 september 2006 13:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rik zingt wel vaker van die dingen. Net zong hij over dat maandag de dag was dat de studenten in hun eigen bloed vermoord worden (of zoiets).
Heb je het vannacht niet gezien? Was best lachen met Etienne, Sabrina en Moniquequote:Op zondag 17 september 2006 13:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij bracht het nu alsof hij t echt meende. Geeft maar weer eens aan hoe kansloos Etiënne is.
Klopt ja, ze werden in hun kiem gesmoord en daarna vermoord.quote:Op zondag 17 september 2006 13:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wellicht probeerde hij te achterhalen hoe Sabrina werkelijk denkt over Barry....quote:Op zondag 17 september 2006 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft hij het met de zusjes over gehad vannacht. Allemaal gein. Ik heb het nu niet gehoord, maar vannacht bleek dat het vooral heel komisch was en verder niets.
Ongetwijfeld. Maar omdat hij het nu vertelt alsof t serieus is klopt t weer van geen kanten.quote:Op zondag 17 september 2006 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het vannacht niet gezien? Was best lachen met Etienne, Sabrina en Monique
rot dat die newbies niet vantevoren weten dat als je twee keer een te grote plaats je een ban van een maand krijgtquote:Op zondag 17 september 2006 13:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is 704 breed. Flink stuk te groot dus.
quote:
En werd hij toen ook in z'n pik getrapt door Saabje? Of was dat een andere keer?quote:Op zondag 17 september 2006 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het vannacht niet gezien? Was best lachen met Etienne, Sabrina en Monique
Semih wrijft ook regelmatig over haar buikje, of legt zijn hoofd er even op (horen of het kindje beweegt?)quote:
Het voelt en ligt gewoon heel lekker zo'n buikjequote:Op zondag 17 september 2006 13:49 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Semih wrijft ook regelmatig over haar buikje, of legt zijn hoofd er even op (horen of het kindje beweegt?)
Ik hoop t niet voor ze.quote:Op zondag 17 september 2006 13:51 schreef Nostalgist het volgende:
Zijn Jacq, Marc en Ruudje de sexvriendjes van Hilde ?
Dat is eigenlijk haar grootste handicap!quote:Op zondag 17 september 2006 13:49 schreef arneaux het volgende:
Hilde kan zo ontzettend doorzagen over haar 'handicap', wat verschrikkelijk irritant.
Er komt natuurlijk nog een confrontatie Marlies -Janine.... Stilte voor de storm..quote:Op zondag 17 september 2006 13:56 schreef arneaux het volgende:
Wat ontzettend onboeiend zeg vandaag.
Toch grappig dat die hoax geslaagd is.... De streams konden het niet aan om 1 uur....quote:
Die komt er niet denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 13:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk nog een confrontatie Marlies -Janine.... Stilte voor de storm..
En gisteren en eergisteren en die dag daarvoor en vorige week en morgen waarschijnlijk ook wel...quote:Op zondag 17 september 2006 13:56 schreef arneaux het volgende:
Wat ontzettend onboeiend zeg vandaag.
Als het aan Marlies ligt wel. Die voelt zich in het nauw gedreven.....quote:
Soms zijn er nog wel leuke gesprekken maar nu gaat t over Egbert die zn kinderen mist, Etiënne die over Barry droomt, Jeroen die opeens ergens de schuld van krijgt en het inkopen van kleding.quote:Op zondag 17 september 2006 13:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En gisteren en eergisteren en die dag daarvoor en vorige week en morgen waarschijnlijk ook wel...
Jammer hoor.
Waar krijgt Jeroen de schuld van?quote:Op zondag 17 september 2006 13:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Soms zijn er nog wel leuke gesprekken maar nu gaat t over Egbert die zn kinderen mist, Etiënne die over Barry droomt, Jeroen die opeens ergens de schuld van krijgt en het inkopen van kleding.
Er zit ook Prozac door het eten. (en slaapmiddel)quote:Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zou depressief worden van het niets-doen in dat huis.
Dat Marlies tegen Janine heeft gelogen over het bieden op de jokers. En dat heb ik niet verzonnen.quote:
Prozac is een anti depresiva.quote:Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Er zit ook Prozac door het eten. (en slaapmiddel)
quote:Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef berney het volgende:
Beste bewoners,
De telefoon gaat zo, degene die hem als eerste opneemt zit sowieso bij de laatste 6.
Hillie rennen,
Bij mij staat ze al aan de kopse kant van dat hangbankje.quote:Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze rent al![]()
de enige die continu wat doet in het huis!quote:Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze rent al![]()
Hoe is het mogelijk dat hij die hele zin uit zijn mond heeft kunnen krijgen!quote:Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat Marlies tegen Janine heeft gelogen over het bieden op de jokers. En dat heb ik niet verzonnen.
Vorige topic vanaf pagina 4 ofzo staat t 1 en ander uitgelegd, misschien dat ff lezen.quote:Op zondag 17 september 2006 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat hij die hele zin uit zijn mond heeft kunnen krijgen!![]()
Hoewel ik niet erg kan begrijpen waarom Janine zich daar zo druk om maakt, ze heeft toch zelf besloten om naar Marlies te luisteren?
Ja, maar als iemand jou zegt wat volgens haar het beste is.... om vervolgens zelf iets heel anders te doen... tjaquote:Op zondag 17 september 2006 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat hij die hele zin uit zijn mond heeft kunnen krijgen!![]()
Hoewel ik niet erg kan begrijpen waarom Janine zich daar zo druk om maakt, ze heeft toch zelf besloten om naar Marlies te luisteren?
Mokkel?quote:Op zondag 17 september 2006 14:17 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik zap even op een andere kanaal, en ik hoor Hilde weer klagen. Dat mokkel moet echt nokken.
Ja, maar dat is toch logisch?quote:Op zondag 17 september 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand jou zegt wat volgens haar het beste is.... om vervolgens zelf iets heel anders te doen... tja
Zit wat in, maar vals blijft het wel. Dan kunnen ze net zo goed gaan proberen elkaars kluissleuteltje te stelen ofzo.quote:Op zondag 17 september 2006 14:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch logisch?
Ze wilden allemaal die joker hebben, als je dan een goedgelovig figuur kan overtuigen niet serieus mee te bieden, dan scheelt dat er toch weer 1![]()
It's all in the game
Ik denk dat ze nou eenmaal makkelijk met alle winden meewaait en geen eigen mening heeft. Ik geloof niet dat ze express vieze spelletjes speelt, daar is te dom en eerlijk voor, denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in, maar vals blijft het wel. Dan kunnen ze net zo goed gaan proberen elkaars kluissleuteltje te stelen ofzo.
Marlies heeft zich naderhand in de dbk vrij makkelijk laten overtuigen door BB om hoog te bieden, terwijl ze kort daarvoor nog stellig was dat laag bieden het beste was.
quote:Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zou depressief worden van het niets-doen in dat huis.
En dan zit Semih er ook nog eens de hele dag aan...quote:Op zondag 17 september 2006 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Semoh vergrijpt zich even aan Micheline's borsten.
"Lekkere bonken"
Ach, je moet maar zo denken, anders zat je nou saai bij je moeder zitten te theedrinken of zo...quote:Op zondag 17 september 2006 14:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik dacht vanochtend even dat het leuk zou gaan worden vandaag
Weer een dooie vogel
Ik zit hier verdorie frisgedouched, in m'n slobberpyamageval, de wijn staat koud de toastjes liggen klaar en er gebeurd VERDOMME wéér nietsquote:Op zondag 17 september 2006 14:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken, anders zat je nou saai bij je moeder zitten te theedrinken of zo...
Grappig dat die mensen BB saai vinden.quote:Op zondag 17 september 2006 14:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken, anders zat je nou saai bij je moeder zitten te theedrinken of zo...
Off topic geneuzel. Hoi geil je slobberpyama is kun je kwijt in de SC.quote:Op zondag 17 september 2006 14:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier verdorie frisgedouched, in m'n slobberpyamageval, de wijn staat koud de toastjes liggen klaar en er gebeurd VERDOMME wéér niets
toch maar naar je moeder danquote:Op zondag 17 september 2006 14:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier verdorie frisgedouched, in m'n slobberpyamageval, de wijn staat koud de toastjes liggen klaar en er gebeurd VERDOMME wéér niets
Dat komt omdat het zaad aan zijn oren staat door het gefriemel in bed gisteren.quote:Op zondag 17 september 2006 14:49 schreef Jesssica het volgende:
E10 is inspiratieloos vandaag zegt ie![]()
Ik wil nu lekker in m'n pyama blijvenquote:
schakel ook net weer in, waar is iedereen???quote:Op zondag 17 september 2006 14:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil nu lekker in m'n pyama blijven
Wat is dat nou trouwens, vanochtend stond het huis bol van de spanning en alles is weer als een plumpudding in elkaar gezakt inmiddels...
Iedere vrouw is wel mooi voor de camera met een cm plamuur, mascara en wat plastische chirurgie.quote:Op zondag 17 september 2006 14:55 schreef Verida het volgende:
nadat janine commentaar had op haar fotos, ze wil best wel foto's laten maken met haar posh look e.d Maar dan staat ze wel mooi op foto's
Rik, maar dan heb je in ieder geval wel een foto waar je goed opstaat.
Wat een nichterige relopmerking
jammer genoeg hoort janine het sarcasme hier niet in en gaat alleen maar door over het feit dat ze zo fotogeniek is.,
quote:Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze rent al![]()
en ik moet het dus doen met wat ik hier lees hequote:
ze heeft het volgens mij ook gewoon ec ht niet doorquote:Op zondag 17 september 2006 15:10 schreef n1ek het volgende:
Mo: "is dit nu als we zo zitten dat mensen daar een heel verhaal van maken?"
Tijn: "Ja"
Mo: "O dan moeten we misschien even anders gaan zitten"
GRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique: "Is het echt zo dat mensen er een heel verhaal van gaan maken als we zo zitten?.."
En ze passen hun houding aan...
ehhh.... Heet jij misschien Rob of zo?quote:
neuh, maar ik heb wel met hem te doen, dus ik steun m zo, zeg maar ffquote:Op zondag 17 september 2006 15:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ehhh.... Heet jij misschien Rob of zo?
Die hangt al 3 dagen Ze is nog nooit zo actief geweest op de streamsquote:Op zondag 17 september 2006 15:27 schreef Coraatje het volgende:
lol hilde blijft bij mijn iedere keer hangen (binnen pretje)
quote:Op zondag 17 september 2006 15:27 schreef Coraatje het volgende:
lol hilde blijft bij mijn iedere keer hangen (binnen pretje)
Ja de tuin gaat dicht zekerquote:Op zondag 17 september 2006 15:27 schreef Mike1964 het volgende:
tv op stream 4.... zit wat aan te komen
zal denk ik enkel over de tuin gaan. Hummie is volgens mij als de dood dat er mensen over de zeik gaanquote:
het is daarna nooit meer goedgekomen....quote:Op zondag 17 september 2006 15:28 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Etienne: "En toen kreeg ik vol de hak in mijn lul"
Wat een precisie.
quote:Op zondag 17 september 2006 15:28 schreef flugeltje het volgende:
nou, kom maar op met die tv telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |