Wel in de gesprekken die ze had met personen van de "kampersgroep" direct nadat bekend was geworden wie hoeveel had geboden. Dat was ook eigenlijk de reden waardoor ze naar die kant oversloeg...ze wilde niets meer met Marlies en een ieder die in haar buurt stond te maken hebben....waarschijnlijk onbewust uit zelfbehoud...ze begreep maar niet waardoor ze zich zo had laten verneuken en zocht dus heil bij een groep wiens motieven en acties meer inzichtelijk waren.quote:Op zondag 17 september 2006 12:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Marlies heeft haar visie gegeven, Janine heeft dit ter harte genomen.
Ik kan me goed voorstellen dat Janine zich vervolgens bedondert voelt als Marlies het tegengestelde flikt met zo'n hoog bedrag.
Heeft Janine het trouwens wel een afspraak genoemd?
niet echtquote:Op zondag 17 september 2006 12:08 schreef berney het volgende:
Ik heb Marlies altijd al achter de ellebogen gevonden, komt nu wel uit.
* berney heeft wel een klein beetje mensenkennis.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 12:08 schreef berney het volgende:
Ik heb Marlies altijd al achter de ellebogen gevonden, komt nu wel uit.
* berney heeft wel een klein beetje mensenkennis.![]()
En dat doet ze nog steeds.quote:Op zondag 17 september 2006 12:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wel in de gesprekken die ze had met personen van de "kampersgroep" direct nadat bekend was geworden wie hoeveel had geboden. Dat was ook eigenlijk de reden waardoor ze naar die kant oversloeg...ze wilde niets meer met Marlies en een ieder die in haar buurt stond te maken hebben....waarschijnlijk onbewust uit zelfbehoud...ze begreep maar niet waardoor ze zich zo had laten verneuken en zocht dus heil bij een groep wiens motieven en acties meer inzichtelijk waren.
heeeeeeeeeeeeeeeel aardig.quote:Op zondag 17 september 2006 12:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vertel eens in de SC wat Jappie voor soort persoon is?
maar vertelt niet de waarheid.quote:Op zondag 17 september 2006 12:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde praat nu ook na met Milica
quote:Op zondag 17 september 2006 12:11 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde : Ik geloof dat ikde enige ben die niet roddelt
ze moet het er echt uittrekken.quote:Op zondag 17 september 2006 12:11 schreef Nostalgist het volgende:
Milica : En toen, en toen
Sprakeloos...quote:Op zondag 17 september 2006 12:11 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde : Ik geloof dat ikde enige ben die niet roddelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |