Neeeeeeeeen!!!quote:Op zondag 17 september 2006 11:47 schreef WalkingDisaster het volgende:
doodsverwensing -> ban -> opgelost -> slotje
quote:Op zondag 17 september 2006 11:53 schreef LedZep het volgende:
[s]Hier is geen sprake van een doodverwensing. Dit is een officiele aanval (gelegitimeerd) vanuit de fok!knokploeg. Slotje? Neen, dit is een topic dat potentieel waarde in zich heeft. Iedereen kan hier zijn mening (mits negatief) posten over de user "most_wanted" zodat de admins een duidelijk (negatief) beeld over deze user ontvangen, wat eventueel (lees: zeker) zal kunnen leiden tot een ban. Maar dat is vooruitlopen op de zaken.
Oke, ik vind most_wanted dus eigenlijk een kutuser.
Kutnoob..quote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ben jij een irritante kutkind
Ik hoop dat je sterft bij het zien van dit topic
Fok!knokploeg
Wapens in de aanslag!!!![]()
![]()
quote:
Je moederquote:Op zondag 17 september 2006 11:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ook nog eens
Stomme TS
![]()
quote:
Welke ik beter vond? Nou, je moeders snor kietelde zo, dus ik verkies je zuster.quote:
Ja ik heb het even gevraagt, zij vind je ook stomquote:
Ik pis op je generatie!!!1111quote:Op zondag 17 september 2006 12:01 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
[..]
Welke ik beter vond? Nou, je moeders snor kietelde zo, dus ik verkies je zuster.
![]()
Zulk soort users worden uitgezwaait onder het mom van "voegt niets toe"quote:Op zondag 17 september 2006 12:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik pis op je generatie!!!1111!!111
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |