of iemand klaagt over de "quote:waar maak je je druk om?
groetjes *insert inspiratieloze randdebiel*
euh nee, is dat de bedoeling hier dan?quote:
neuh, maar de eerste post bevestigd alleen maar wat ik in mijn OP zette.. wat ik wel verwacht had..quote:Op zondag 17 september 2006 11:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
euh nee, is dat de bedoeling hier dan?
Het kan toch dat iemand zich oprecht ergert aan een bepaalde smiley, het is gewoon té makkelijk om dan heel dat topic vol te spammen met die bepaalde smiley.quote:Op zondag 17 september 2006 11:33 schreef AlttC het volgende:
Het zou ook niet leuk zijn als je de TS gelijk zou geven. Of er moet echt een serieuze klacht zijn, maar wat jij opnoemt (klacht overenzo) is ook gewoon gezeik. Dat wordt inderdaad afgekraakt.
Waarom zou je daar ook maar over gaan zeiken, je weet dan al wat voor reacties je krijgt, dus open dan geen topic.
Meestal worden echt serieuzere klachten wel gewoon beantwoord met zinnige opmerkingen. Maar er zijn hier nou eenmaal relatief weinig serieuze klachten
jepquote:Op zondag 17 september 2006 11:53 schreef welkominspace het volgende:
nog lekker en gezond gegeten?
6 maart..dude, kan je na gaan hoelang het al aan het verbaggeren isquote:Op zondag 17 september 2006 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik moest wel even zoeken.
Hoe klaagbaak topics precies het tegenovergestelde worden.
Ja.quote:Op zondag 17 september 2006 12:38 schreef Thrilled het volgende:
[..]
6 maart..dude, kan je na gaan hoelang het al aan het verbaggeren is
Aldus onze filosoof.quote:Op zondag 17 september 2006 12:32 schreef Natalie het volgende:
Voorspelbaar is saai, helaas denken sommigen dat het hip is. Maar ja, dat is hun verlies, moet je maar denken.
Het gaf jou de kans om nog een topic te openen
Interesting.quote:Op zondag 17 september 2006 12:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja.Je moet ( tegenwoordig) een ijzersterke TT en OP maken wil je serieuze reacties krijgen.
Anders wordt het voorspelbaar gebagger.
Zijn dat allemaal Klaagbaak topics?quote:Op zondag 17 september 2006 12:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Interesting.
Je doelt op iets als:
Bier maakt meer kapot...
Lyr gefeliciteerd!
Mijn PC is helderziend!!
Ik Heb Teveel Drugs Gebruikt.
Gefeliciteerd Mr-Z met je verjaardag!!
1 april 2007
?
Dude, daar draait het toch allemaal om hier, afkraken van de TS!quote:Op zondag 17 september 2006 11:24 schreef Thrilled het volgende:
of uiteraard wanneer je uberhaupt een KLB topic opent, reken maar niet dat je je gelijk krijgt, er wordt altijd z.s.m. gezocht naar een manier om de TS af te kraken. Zij het niet op spelfouten, dan wel op manier van handelen in zijn/haar situatie, of de klacht zelf..bah
het is allemaal zo voorspelbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |