bij mij ookquote:Op woensdag 13 september 2006 12:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Twee keer gedaan en twee keer fout.
Ja leuk nu irriteer ik met hieraanquote:Op woensdag 13 september 2006 12:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kan jouw computer of muis je gedachten lezen?![]()
Dit is eng: http://www.xs4all.nl/~tluif/ItsMagic.html
Hoe vaak ik het ook doe, hij weet altijd het antwoord.
Iemand hier die misschien weet hoe dit kan?
Daarom en dus als het niet klopt dan doe je zelf wat fout!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef snellejelle het volgende:
je komt altijd op een veelvoud van negen uit. daarom.
en bij elk veelvoud van negen staat hetzelfde woord
Dat mensen echt serieus denken dat het echt isquote:Op woensdag 13 september 2006 12:58 schreef SuperRogier het volgende:
12x gedaan, 0x fout
Probeerde een regelmaat te ontdekken. Deels gelukt. Neem bijvoorbeeld 50, daar moet 5 vanaf, 45.
Neem 40, 4 vanaf, 36 Bij 36 en 45 staat hetzelfde. Maar hoe dan ook is dit wel heel vreemd en goed gemaakt, geen idee hoe hij kan weten wat ik denk
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef snellejelle het volgende:
Het werkt wel, en ik zoek alleen een achterliggende gedachte waarom hij steeds werkt.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat mensen echt serieus denken dat het echt is!
Dat mensen echt serieus denken dat anderen denken dat het echt isquote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat mensen echt serieus denken dat het echt is!
Doordenken is prima, alleen is het antwoord al een paar keer gegeven en je was aardig op weg!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Het werkt wel, en ik zoek alleen een achterliggende gedachte waarom hij steeds werkt.
Sorry dat ik doordenk, ik zal het niet meer doen![]()
In dit geval was het ook zo, zie reactie hierbovenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat mensen echt serieus denken dat anderen denken dat het echt is!
neehee:quote:Op woensdag 13 september 2006 13:01 schreef caartyaait het volgende:
Er zijn maar een beperkt aantal antwoorden mogelijk en je maakt onbewust met de muis een beweging naar het juiste antwoord.
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef snellejelle het volgende:
Nou, bijt hier je tanden dan maar eens stuk op:quote:Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef SuperRogier het volgende:
Het werkt wel, en ik zoek alleen een achterliggende gedachte waarom hij steeds werkt.
Sorry dat ik doordenk, ik zal het niet meer doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |