quote:Op zondag 17 september 2006 09:38 schreef Fetai het volgende:
Aargh... k heb een dikke kater nu jeeezus. Hier word ik niet vrolijk van.HELP!!
En nee hier bedoel ik geen kat mee![]()
Of een combinatie van die driequote:Op zondag 17 september 2006 09:43 schreef JimDavis het volgende:
3 optie's
1 ga terug naar bed
2 zuip niet zoveel
3 hou je bek![]()
Bedankt voor al deze goede tips!quote:Op zondag 17 september 2006 09:43 schreef JimDavis het volgende:
3 optie's
1 ga terug naar bed
2 zuip niet zoveel
3 hou je bek![]()
Rouwe eierenquote:Op zondag 17 september 2006 09:45 schreef Fetai het volgende:
[..]
Bedankt voor al deze goede tips!![]()
Heb je ook enig idee hoe ik ervan af kom, t lijkt wel alsof ik hier dood aan t gaan ben![]()
Eierziekte?quote:Op zondag 17 september 2006 10:01 schreef Fetai het volgende:
![]()
BTW van rauwe eieren eten kun je toch idd allemaal van die kut ziektes krijge, hoe heet dat spul ook alweer? Lijkt me ook niet echt fijn
Salmonellaquote:Op zondag 17 september 2006 10:01 schreef Fetai het volgende:
![]()
BTW van rauwe eieren eten kun je toch idd allemaal van die kut ziektes krijge, hoe heet dat spul ook alweer? Lijkt me ook niet echt fijn
Juist!! Die beesten hoef ik ook niet in mequote:
Wat een schattige hondjesquote:Op zondag 17 september 2006 10:03 schreef Fetai het volgende:
[..]
Juist!! Die beesten hoef ik ook niet in me
[afbeelding]
Iemand andere plannen?
Vandaag geen alcohol voor mijquote:Op zondag 17 september 2006 11:17 schreef Basp1 het volgende:
Watjes hier allemaal, de oplossing tegen een opkomende kater is gewoon weer beginnen met alcohol te consumeren.
Wat is een fatsoendelijke hoeveelheid ?quote:Op zondag 17 september 2006 11:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mietje. De volgende keer gewoon nóg meer drinken, dan leer je vanzelf een keer tegen fatsoenlijke hoeveelheden te kunnen.
Puik plan!quote:Op zondag 17 september 2006 11:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is voor hem een fatsoenlijke hoeveelheid ja. Dat doet 'ie tien avonden achter elkaar, raakt z'n lichaam gewend aan meer alcohol, en dan gaat 'ie minderen. En die mindere hoeveelheid valt dan ineens verbazingwekkend goed.
Mooi is dat altijdquote:Op zondag 17 september 2006 11:56 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Jahoor het is weer zondag en het is hier ook weer raak
De drank was gratis gister..naja dan weet je het wel![]()
Weet nog dat iedereen ging klagen op de terugweg dat ze me thuis moesten brengen en ook zo van: "Wie heeft hem zoveel drank gegeven"![]()
Gast... ik had zelfs nog een pizza in de oven geflikkerd... daarna naar me kamer gegaan omdat ik geen zin had om 15 minuten te wachten en ben daar gewoon in slaap gevallenquote:Op zondag 17 september 2006 12:36 schreef stFz het volgende:
Zeker vergeten wat te eten en een glas water te drinken voordat je ging pitten. EIGENSCHULD DIKKE BULT.
quote:Op zondag 17 september 2006 12:56 schreef Janetje het volgende:
Veel water, neem wat fruit en gin seng thee.![]()
En uiteraard niet meer zoveel zuipen.
Dat zou ik zelf ook nooit doen.
Dank u, jij ook nog een fijne dag toegewenstquote:Op zondag 17 september 2006 13:02 schreef XiChico het volgende:
Huhuhuhuh ik weet hoe je je voelt, maar aangezien ik superieur ben zorg ik dat het mij nooit meer overkomt. Wat heb je aan een kater, fucking useless.
Maargoed, voortaan als je dronken bent, zorg dan dat je wakker blijft.. fucking veel water drinkt. Loop dan 's nachts een groot rondje buiten, ga af en toe zitten, sluit je ogen (dan gaat alles even draaien, maar dat kun je beter in de buitenlucht hebben als in je eigen bed)
En voor nu zeg ik: veel plezier met je kutzondag. Ik ga straks lekker weg. [afbeelding]
Eet iets lekkers wat pittig is. Dat helpt altijd.quote:Op zondag 17 september 2006 09:45 schreef Fetai het volgende:
[..]
Bedankt voor al deze goede tips!![]()
Heb je ook enig idee hoe ik ervan af kom, t lijkt wel alsof ik hier dood aan t gaan ben![]()
Leeeukkkquote:Op zondag 17 september 2006 17:28 schreef RonnYBooY het volgende:
Doe mij maar poesjes.
Zo hey, jij bent stoer!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:39 schreef RonnYBooY het volgende:
Ja he.
Kep nu wel een kater trouwens, en ik moet vanavond ook nog
quote:Op zondag 17 september 2006 12:52 schreef Fetai het volgende:
[..]
Gast... ik had zelfs nog een pizza in de oven geflikkerd... daarna naar me kamer gegaan omdat ik geen zin had om 15 minuten te wachten en ben daar gewoon in slaap gevallenZonde van die pizza
![]()
Duhh... stel je voor, sociaal doen als je ook kan Fok!'enquote:Op zondag 24 september 2006 16:07 schreef ehqo het volgende:
Komt dit omdat Fok! gister een tijd down was en je uit noodzaak maar 'sociaal' moest doen? Wat in praktijk betekend dat je als een autist in een donker hoekje van een kroeg bier teugt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |