quote:Op zondag 17 september 2006 03:42 schreef Crashcat het volgende:
Voor 40 euro heb je genoeg kwalitatieve oordopjes onder Sennheiser.
omdat ik die remote nog steeds een keer wilde hebben. werkt wel fijn.quote:Op zondag 17 september 2006 03:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom koop je dan ook Apple oordopjes?
ja dat is nou ook zo vreemd, ik ga er juist heel voorzichtig mee om.quote:Op zondag 17 september 2006 03:50 schreef Nashje het volgende:
Snap ik niet he. Als je er nou gewoon eens normaal en zuinig mee om gaat, blijven ze het gewoon doen hoor. Lig je er op te knagen ofzo?
Dan loop je alweer achter.quote:Op zondag 17 september 2006 07:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Idd, gewoon goeie Sennheisers halen, die dingen zijn niet eens zo duur. En ja, je hebt ze ook in het wit dus dan kan iedereen zien dat je een iPod hebt
Voor 12 euro zelfs *kijkt naar eigen Sony oordopjes die het al een jaar lang vlekkeloos doen*.quote:Op zondag 17 september 2006 03:42 schreef Crashcat het volgende:
Voor 40 euro heb je genoeg kwalitatieve oordopjes onder Philips, Sony of Sennheiser.
waarom koop je die overpriced, overrated zooi dan ook.quote:Op zondag 17 september 2006 03:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
¤40 betaald voor nieuwe oordopjes met remote, veel te duur, maar ja, dat is bij alle Apple producten zo....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |