quote:Op zondag 17 september 2006 03:42 schreef Crashcat het volgende:
Voor 40 euro heb je genoeg kwalitatieve oordopjes onder Sennheiser.
omdat ik die remote nog steeds een keer wilde hebben. werkt wel fijn.quote:Op zondag 17 september 2006 03:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom koop je dan ook Apple oordopjes?
ja dat is nou ook zo vreemd, ik ga er juist heel voorzichtig mee om.quote:Op zondag 17 september 2006 03:50 schreef Nashje het volgende:
Snap ik niet he. Als je er nou gewoon eens normaal en zuinig mee om gaat, blijven ze het gewoon doen hoor. Lig je er op te knagen ofzo?
Dan loop je alweer achter.quote:Op zondag 17 september 2006 07:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Idd, gewoon goeie Sennheisers halen, die dingen zijn niet eens zo duur. En ja, je hebt ze ook in het wit dus dan kan iedereen zien dat je een iPod hebt
Voor 12 euro zelfs *kijkt naar eigen Sony oordopjes die het al een jaar lang vlekkeloos doen*.quote:Op zondag 17 september 2006 03:42 schreef Crashcat het volgende:
Voor 40 euro heb je genoeg kwalitatieve oordopjes onder Philips, Sony of Sennheiser.
waarom koop je die overpriced, overrated zooi dan ook.quote:Op zondag 17 september 2006 03:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
¤40 betaald voor nieuwe oordopjes met remote, veel te duur, maar ja, dat is bij alle Apple producten zo....
Jup, ik heb het 3x besteld, en de laatste keer moest ik het pas doen. Stuur je ze niet op krijg je een boete van 13 dollar, 10 euri ofzo dus. Het verzenden is trouwens al geregeld en gratis, zit een retourenveloppe bij in.quote:Op zondag 17 september 2006 11:31 schreef Lunar het volgende:
Is het nog steeds zo dat je je kapotte Apple dopjes moet opsturen, en dan pas nieuwe krijgt?
Dus de eerste twee keren heb je je dopjes gewoon gehouden?quote:Op zondag 17 september 2006 11:33 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Jup, ik heb het 3x besteld, en de laatste keer moest ik het pas doen. Stuur je ze niet op krijg je een boete van 13 dollar, 10 euri ofzo dus. Het verzenden is trouwens al geregeld en gratis, zit een retourenveloppe bij in.
Jup en ik hoefde er niet eens voor te betalenquote:Op zondag 17 september 2006 11:34 schreef Lunar het volgende:
[..]
Dus de eerste twee keren heb je je dopjes gewoon gehouden?
Verder wel goede dopjes imo. Eindelijk eens doppen die WEL goed in m'n oren passen...
Geloof me, bij oordopjes ligt het meer aan de gebruiker dan aan de kwaliteit van die dingen hoe snel ze kapot gaan. Die oordopjes zijn ontwikkeld door H-K dus dat is absoluut niet de minste. Nou `ijn het natuurlijk geen werelddopjes, maar ze gaan echt wel lang mee, als je ze maar niet op een teringhardslechtvoorjeorenvolume zet. Maar ja dat doen veel mensen juist wél. En dan ook nog zeuren "hey, ik hoor het niet goed, laat ik die dingen nog maar wat verder in mijn oren wroeten.' Waardoor de gaasjes tegen de speakers aankomen, en dan gaat het trillen als een gek, ja gek he. Djees.quote:Op zondag 17 september 2006 11:30 schreef Thrilled het volgende:
dude, voor 10 euro had ik sony dopjes, speciale bass-plugjes voor in je oren, dan trilt dat enzo, en ze zijn nu al dik een jaar oud en zjin nog niet kapot...
apple
Hoe bedoel je? De garantieperiode is nog niet voorbij.quote:Op zondag 17 september 2006 13:10 schreef BobbyB het volgende:
en die gasten bij Apple maar lachen die dat self-destruct timertje hebben ingebouwd om net buiten de garantie periode dat ding kapot te laten gaan.
Ik heb Sony en Sennheiser oordopjes gehad (beide zo rond de 25-30 euro als ik me goed herinner) en die waren toch echt minder dan de iPod dopjes vond ik. Slechte basweergave.quote:Op zondag 17 september 2006 03:42 schreef Crashcat het volgende:
Voor 40 euro heb je genoeg kwalitatieve oordopjes onder Philips, Sony of Sennheiser.
Ik heb zelf een Ipod gehad en ik vind het teringzooi, en niet omdat ie toevallig populair is.quote:Op zondag 17 september 2006 11:28 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Mensen die de Ipod niets vinden omdat ie toevallig populair is
Oh dat is niet echt een goed bericht, ik ga gewoon lekker terug naar de winkel om nieuwe ipod oordopjes te krijgen.quote:Op zondag 17 september 2006 14:49 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Ik heb Sony en Sennheiser oordopjes gehad (beide zo rond de 25-30 euro als ik me goed herinner) en die waren toch echt minder dan de iPod dopjes vond ik. Slechte basweergave.
Is niet echt fijn tijdens het reizen per trein of bus.quote:Op zondag 17 september 2006 15:01 schreef Rosbief het volgende:
Of koop gewoon een echte radio!
Daar was ik al bang voor.quote:Our records indicate your estimated date of purchase was 30-Aug-05. Based on this data, your product is not covered by Apple service warranty.
Ook de Apple Store heeft zich aan de Nederlandse wet te houden en moet minimaal twee jaar garantie bieden.quote:Op zondag 17 september 2006 21:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
Daar was ik al bang voor.
idd, schrijf een briefje dat je teleurgesteld bent in het product. Zet daarbij het punt Zelva en ik weet zeker dat je GRATIS nieuwe oordopjes krijgtquote:Op maandag 18 september 2006 01:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ook de Apple Store heeft zich aan de Nederlandse wet te houden en moet minimaal twee jaar garantie bieden.
Die wet is er nog niet door.quote:Op maandag 18 september 2006 01:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ook de Apple Store heeft zich aan de Nederlandse wet te houden en moet minimaal twee jaar garantie bieden.
Wil je weten waarom je dopjes kapot gaan???quote:Op maandag 18 september 2006 15:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ben net bij Apple Centre in Groningen geweest en heb daar nieuwe ipod oordopjes gekregen! Goede service!
Kan ik bevestigen..quote:Op zondag 17 september 2006 11:12 schreef asdqert het volgende:
Garantieaanvraag over de site heeft een maat al ns nieuwe oordopjes én een gratis remote opgeleverd.
Niet in dit geval, het rechter oordopje kraakte als ik hem in mijn oor stopte wat duidde op een los onderdeel of rotzooi in het oordopje.quote:Op maandag 18 september 2006 18:41 schreef Babbel1 het volgende:
Als er steeds hetzelfde gebeurd, kan het ook zijn dat je ipod zelf stuk is.
Niet dus. Als je oordopje kraakt bij lage tonen heeft dat te maken met dat het gaasje wat op je oordoppen zit de conus raakt. Het is dus voornamelijk een effect van te hard drukken op je oordoppen. Maar goed, dan nog zou dat niet mogen gebeuren, maar ik heb het ook voor elkaar gekregen met oordoppen die wel wat duurder waren dan die van Apple.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Niet in dit geval, het rechter oordopje kraakte als ik hem in mijn oor stopte wat duidde op een los onderdeel of rotzooi in het oordopje.
heb je zelf wel een ipod gehad? Zo nee dan moet je niet zeuren, zo ja, wat vind je dan beter aan de creative zen ten opzichte van de ipod?quote:
Als jij 300 euro aan oordopjes wil uitgeven, ga je gang.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:47 schreef hydrah het volgende:
Koop dan ook echte oordopjes, zoals die van Shure of B&O.
Liever 300 euro uitgeven aan levenslange kwaliteit dan kut geluid moeten aanhoren van die goedkope dopjes.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:22 schreef Rejected het volgende:
[..]
Als jij 300 euro aan oordopjes wil uitgeven, ga je gang.![]()
Omdat perfect geluid ook zo vreselijk belangrijk is voor op straat/de trein/auto/bus hè?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef hydrah het volgende:
[..]
Liever 300 euro uitgeven aan levenslange kwaliteit dan kut geluid moeten aanhoren van die goedkope dopjes.
Dit komt vast en zeker van iemand die nooit een Shure E5C in z'n oor gehad heeft en erna geluisterd heeft.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:06 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Omdat perfect geluid ook zo vreselijk belangrijk is voor op straat/de trein/auto/bus hè?
Ik heb ze in mijn oor gehad, maar om er 300 euro aan uit te geven vind ik een beetje too much.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:19 schreef hydrah het volgende:
[..]
Dit komt vast en zeker van iemand die nooit een Shure E5C in z'n oor gehad heeft en erna geluisterd heeft.
dat is inderdaad ook weer dé afweging.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:54 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn oor gehad, maar om er 300 euro aan uit te geven vind ik een beetje too much.![]()
EP 630quote:Op woensdag 20 september 2006 11:01 schreef asdqert het volgende:
[..]
dat is inderdaad ook weer dé afweging.
En persoonlijk vind ik de creative 630 nogsteeds de bom, alleen jammer dat ik nu alwéér zoeen opzetstukje kwijt ben.![]()
hoewel ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef Rejected het volgende:
[..]
EP 630
Toen ik die dingen een week had, dacht ik dat ik die van de rechterkant kwijt was. Maar het scheen dat dat ding er helemaal overheen was zeg maar.(Vaag voorbeeld I know)
Anders ga je even als een sufkut over het tijdstip zeuren!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:42 schreef Tommeke het volgende:
Open er midden in de nacht een topic over
Ontopic: afzetterij, 40e voor kutdopjes!
het zit er echt ín.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:38 schreef Rejected het volgende:
Niet geschoten is altijd mis.![]()
Gewoon even vragen, tenzij je het zelf kan schoonmaken.![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:47 schreef hydrah het volgende:
Koop dan ook echte oordopjes, zoals die van Shure of B&O.
hey jij bent Hellfire van anime-mbquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:28 schreef =HellFire= het volgende:
Altijd grappig als je mensen ziet lopen met iPod oordoppen terwijl ze een karig mp3spelertje hebben. En dan alleen maar voor de hipheid. Terwijl die dingen a) duur en b) snel kapot gaan!
Goed merk idd.quote:
Bass en oordopjes gaan sowieso niet goed samen, is het membraan veel te klein voor. Ik ben zo'n Sennheiser HD 570 bak gewend, en dan klinken helaas alle doppen slecht.quote:Op zondag 17 september 2006 14:49 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Ik heb Sony en Sennheiser oordopjes gehad (beide zo rond de 25-30 euro als ik me goed herinner) en die waren toch echt minder dan de iPod dopjes vond ik. Slechte basweergave.
Leuk voor thuis, maar om daarmee nou over straat te lopen vind ik niets.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:55 schreef Henno het volgende:
[..]
Bass en oordopjes gaan sowieso niet goed samen, is het membraan veel te klein voor. Ik ben zo'n Sennheiser HD 570 bak gewend, en dan klinken helaas alle doppen slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |