Dat is wel te waarderen. Wraakzucht is een tamelijk overgewaardeerd iets.quote:Op maandag 18 september 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Daar ben ik te nuchter voor.
Zeg! Het is toch geen laat-ik-mezelf-eens-lekker-neerhalen-dag vandaag, of wel?quote:Ik voel me nog net zo dom als toen ik 18 was. Zo niet dommer.
Heb je geen colleges, eigenlijk? En inderdaad: 40 uur stage lopen en 10 uur werken is best veel. Zeker als je gemiddeld zo ongeveer om drie uur 's nachts gaat slapen.quote:En sommigen vinden die tien uur dat ik per week werk al veel(Maar okee, wel een full time stage ernaast).
Ik hou er zodadelijk mee op als ik ga slapen.quote:Maakt het wel makkelijker te lezen. Maar ik zal er zelf wel mee ophouden.
Nou nee hoor, het is zo'n 'Ik voel me kut' dag.quote:Op maandag 18 september 2006 01:58 schreef broer het volgende:
Zeg! Het is toch geen laat-ik-mezelf-eens-lekker-neerhalen-dag vandaag, of wel?
Och, erm. (Opnieuw.)quote:Op maandag 18 september 2006 02:01 schreef wyccie het volgende:
Nou nee hoor, het is zo'n 'Ik voel me kut' dag.
Waarom niet? Vind je niet dat je wat hebt geleerd over [insert studierichting]? En anders ben je toch wat wijzer geworden over jezelf en over hoe jij je staande houdt in Het Leven? (Melodramatisch, ik weet het. Maar ja, hoe moet je het anders zeggen?)quote:Maar om eerlijk te zijn vind ik niet dat ik nou echt veel wijzer ben geworden van het studeren. Of ligt dat aan mij?![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 02:13 schreef wyccie het volgende:
Het is al bijna kerst !
Echt wat voor jou.
Ik noemde het dan ook expres al niet mijn studententijd. Dat associeer ik met een leefstijl die niet de mijne is. (Alhoewel het afwasgedoe wel hetzelfde is).quote:Op maandag 18 september 2006 02:15 schreef broer het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die hun studententijd de 'leukste tijd van hun leven' noemen. Maar het vormt je wel op een bepaalde manier. In die zin is het zeker nuttig. En persoonlijk vind ik het jammer dat ik daar niet meer uit heb gehaald.
En ik twijfel nu tussen gaan slapen en vragen wat je dan wél had willen kiezen. Weet je wat? Ik vraag je gewoon wat je dan wel had willen kiezen en lees het antwoord morgen.
Slaap lekker, wyccie.
Je moet ze wél in context zien, hè!quote:Op maandag 18 september 2006 00:25 schreef broer het volgende:
Roze stippen!
Had je de witte en de bonte was niet goed gescheiden?
Ideaal toch. Ik mag me volgend jaar als het goed is eindelijk drs. noemen, waarmee ik wrs. ook nog één van de laatste nieuwe doctorandussen van Nederland ben.quote:Op maandag 18 september 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Het afstuderen staat al vast. Volgend jaar mag ik me Master noemen. Wat dat ook mag inhouden. Ik voel me nog net zo dom als toen ik 18 was. Zo niet dommer.
Herkenbaar. Ik ging naar de universiteit om colleges en werkgroepen te volgen en om examens te maken. Daarna ging ik weer gewoon met de trein naar huis... ik had verder niks met de stad waar ik studeerde. Je klem zuipen en feesten tot je een slaap- en studietekort hebt was en is aan mij niet besteed. Studentenverenigingen trokken mij dan ook niet. Op kamers? Veel te lastig, want verder had ik mijn (sociale) leven en een hele leuke bijbaan in Zandvoort, terwijl ik eigenlijk nooit meer dan 4 collegeuren per dag heb gehad.quote:Op maandag 18 september 2006 02:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik noemde het dan ook expres al niet mijn studententijd. Dat associeer ik met een leefstijl die niet de mijne is.
M'n vriend heeft geloof ik gezegd dat ik acute hartklachten had en dat ik een paar weken ervoor geopereerd was. Het is best bijzonder dat ze het meteen zo serieus hebben genomen, want de mensen van de ambulancedienst waren wat terughoudender ('Kan ze niet op eigen gelegenheid komen?'). De huisarts constateerde ook meteen dat het goed mis zat toen ze geen bloeddruk/pols kon vinden. Op dat moment gokte ze zelf nog op een onderhuidse bloeding.quote:Op maandag 18 september 2006 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Zo hey! Dat is snel. Met wat voor klacht belde je precies op dat hij zo snel ter plaatse was?
Uitermate goede vraag.quote:Op maandag 18 september 2006 11:09 schreef Lienekien het volgende:
Wat móet je ermee?!
Ik ben geïntrigeerd door dat gele bord met die briefjes erop.quote:Op maandag 18 september 2006 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
Wandkastjes, ter vervanging van dit dressoir:
[afbeelding]
Ja, het dressoir is wel OK - geïnteresseerden? - maar ik moet iets voor aan de muur hebben, anders kan ik deel 3 van het achterkamerrenovatieplan niet uitvoeren. Het moet gewoon wat moderner, wat witter, wat strakker. En dingen op een dressoir zetten is zo suf.quote:Op maandag 18 september 2006 11:11 schreef Lienekien het volgende:
Leuk dressoir, toch?
Het is mooi dat het je opvalt! Voor m'n scriptie voer ik een analyse uit van een verhaal dat verteld wordt door kindertjes met en zonder ADHD. Dat verhaal vertellen ze na van een prentenboek ('The frog story'). Dat bord heb ik gemaakt om overzicht te houden van de gebeurtenissen die elkaar opvolgen.quote:Op maandag 18 september 2006 11:12 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik ben geïntrigeerd door dat gele bord met die briefjes erop.
Geen idee. Ik weet alleen dat mensen schijnbaar 'dagjes uit' bij de Ikea doorbrengen. De Ikea in Groningen had over 2005 meer bezoekers dan het Noorderdierenparkquote:Op maandag 18 september 2006 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
Je hebt geen plezier bij de Ikea maar van de Ikea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |