Ja, inderdaad. Echt fascinerend. We're on to something here.quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
"Jan? Nee die ken ik niet."
"Niet? Die homo, je weet wel."
"Oh, ja die homo, die ken ik wel."
Een deel van jezelf wordt je hele zelf in de ogen van anderen.
Ja, heb ik ookquote:Op zondag 17 september 2006 16:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet zo van de MP3spelers (óf de batterij is leeg, óf de oordoppen zijn kapot, óf ik ben hem thuis vergeten) maar in essentie klopt het. Ik ken al meer dan genoeg echt leuke mensen met wie ik graag praat of in de kroeg zit, en ik heb echt geen behoefte aan inhoudsloze gesprekjes van 20 minuten (en doordat ik die behoefte niet heb, ben ik er ook niet goed in). Met collega's doe ik dat bijvoorbeeld wel, maar dat is functioneel (blablabla, bedrijfscultuur, etc.).
Roze stippen!quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
kijk eens wat ik zojuist op de bank aantrof!
Nee, de winkels waren vandaag niet open.quote:Op maandag 18 september 2006 00:30 schreef wyccie het volgende:
Heb je al een geschikte lamp gevonden?
Jawel, hoor. De intiemere fase is - net als de Spanish Inquisition-fase van de nacht ervoor - alweer voorbij. Ik voel me nu weer prima bij nietszeggende small talk.quote:Of wil je het daar niet over hebben?
quote:Op maandag 18 september 2006 00:53 schreef broer het volgende:
Waar heb je schapen gezien eigenlijk? En vooral: waarom?
Het gebeurde gewoon, zonder bedoelingen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:24 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag ook uit raampjes gekeken.
Ik dacht dat je altijd met de trein naar je geliefde ging. En aangezien je nu weer in de trein zat, dacht ik één en één bij elkaar op te tellen tot twee.quote:Op maandag 18 september 2006 01:01 schreef wyccie het volgende:
Wat bedoel je daar eigenlijk mee?
Een kleine vakantie van één dag. Echt een fijn idee.quote:Op maandag 18 september 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel uitgestapt, maar ik zit er over na te denken om af en toe gewoon eens een trein te pakken en dan lekker blijven zitten. Lezen in de trein.![]()
Dat klopt, maar ik ga ook met de trein naar vriendinnen en familie.quote:Op maandag 18 september 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Ik dacht dat je altijd met de trein naar je geliefde ging.
Is niet erg hoor. Ik heb enkele weken geleden wel in de trein gezeten om een soortgelijke reden.quote:Niet zo handig van me. Ik moet het gewoon bij de small talk houden.
Bij de Kruidvat hebben ze een treinkaartjesactie. 1 dag onbeperkt treinen voor een tientje. Ik weet niet of het nog geldig is.quote:Op maandag 18 september 2006 01:09 schreef broer het volgende:
Een Dagkaart 2e klas vol tarief kost 39,90 euro (met korting* 23,90 euro).
Een Dagkaart 1e klas vol tarief kost 65,- euro (met korting* 39,- euro).
Gotsiedorie. Daar kun je ook een paar extra boeken voor kopen.
Mijn familie is vrijwel onbereikbaar met het openbaar vervoer. Ik dank God op mijn blote knieën dat ik een auto heb. Gisteren ben ik in vier uur naar mijn ouders heen en weer gegaan. Als ik dat met de trein had willen doen, was ik zeker drie uur langer onderweg geweest.quote:Op maandag 18 september 2006 01:07 schreef wyccie het volgende:
Dat klopt, maar ik ga ook met de trein naar vriendinnen en familie.
Maar ik begrijp dat het toch niet is goedgekomen? Dat spijt me voor je.quote:Ik heb enkele weken geleden wel in de trein gezeten om een soortgelijke reden.
Ach, de studententijd. Toen de wallen zich nog niet toonden. *weemoed*quote:Op maandag 18 september 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een weekend OV.
Ga ik eens uitzoeken. Kijk ik daar meteen of ze al kerstverlichting hebben.quote:Op maandag 18 september 2006 01:11 schreef wyccie het volgende:
Bij de Kruidvat hebben ze een treinkaartjesactie. 1 dag onbeperkt treinen voor een tientje. Ik weet niet of het nog geldig is.
Ze wonen in het buitenland? Het grootste deel van mijn familie ook. En dan bedoel ik dus een dagje vliegen.quote:Op maandag 18 september 2006 01:13 schreef broer het volgende:
Mijn familie is vrijwel onbereikbaar met het openbaar vervoer. Ik dank God op mijn blote knieën dat ik een auto heb. Gisteren ben ik in vier uur naar mijn ouders heen en weer gegaan. Als ik dat met de trein had willen doen, was ik zeker drie uur langer onderweg geweest.
Ah, jij was er dus zo eentje die meer vrije tijd had dan studieurenquote:Op maandag 18 september 2006 01:15 schreef broer het volgende:
Ach, de studententijd. Toen de wallen zich nog niet toonden. *weemoed*
Ik ben ook geen familiemens. Maar je hebt van die ouders die vinden dat je 'wat vaker moet langskomen'... En nee, gelukkig wonen ze niet in het buitenland. Eerder in wat je de 'binnenlanden' zou noemen.quote:Op maandag 18 september 2006 01:16 schreef wyccie het volgende:
Ze wonen in het buitenland? Het grootste deel van mijn familie ook. En dan bedoel ik dus een dagje vliegen.
Niet erg trouwens, ik ben geen familiemens.
Kleine nuance: ik was er zo eentje die meer vrije tijd nám dan studieuren.quote:Op maandag 18 september 2006 01:17 schreef wyccie het volgende:
Ah, jij was er dus zo eentje die meer vrije tijd had dan studieuren
De mijne zegt het niet, maar ik zou het wel moeten doen. De laatste keer is al wel 2 maanden geleden. Wel sneu voor d'r.quote:Op maandag 18 september 2006 01:19 schreef broer het volgende:
Ik ben ook geen familiemens. Maar je hebt van die ouders die vinden dat je 'wat vaker moet langskomen'...
Daar dan nog net niet.quote:Een dag vliegen? Dan zit je in de buurt van Australië.
Dat heb ik iets te vaak gedaan. Ik voel me echt zo'n seniorenstudent.quote:Op maandag 18 september 2006 01:20 schreef broer het volgende:
Kleine nuance: ik was er zo eentje die meer vrije tijd nám dan studieuren.
Ik kan het me goed voorstellen. Hoe sneu het eventueel ook is. Daar heb je toch zelf ook gewoon niet altijd behoefte aan?quote:Op maandag 18 september 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
De mijne zegt het niet, maar ik zou het wel moeten doen. De laatste keer is al wel 2 maanden geleden. Wel sneu voor d'r.![]()
New York lijkt me echt fantastisch. Alleen ben ik bang dat ik daar vanwege de omvang de kluts volledig kwijt raak.quote:Jammer dat ik geen familie in New York heb, zou daar nog wel eens heen willen. Mijn ex is daar geweest (dat waren die paar weken dat ik hier ook in het weekend was).
Och erm.quote:Dit is de eerste keer dat ik 'mijn ex' zeg.![]()
Nu al? Ik was pas op mijn 26ste afgestudeerd, geloof ik. Na acht jaar.quote:Op maandag 18 september 2006 01:27 schreef wyccie het volgende:
Dat heb ik iets te vaak gedaan. Ik voel me echt zo'n seniorenstudent.
Ach nee, een heel klein beetje misschien. Voor een buitenstaander lijkt hij misschien een hufter, maar ik weet hoe hij is.quote:Op maandag 18 september 2006 01:32 schreef broer het volgende:
Was het niet stiekem gewoon een grote hufter?
Dat zou ik ook wel willen, maar het einde nadert nu echt. Alles staat al vast.quote:(Ter verdediging: de laatste drie jaar had ik er wel een baan van 36 uur naast.)
Ik vind dat mooi.quote:Op maandag 18 september 2006 01:32 schreef broer het volgende:
Veel te veel quotes!
Ik heb geen idee, hoor. Ik wilde er alleen maar voor zorgen dat jij je wat beter voelde. En vaak gebeurt dat door 'die ander' af te katten.quote:Op maandag 18 september 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
Ach nee, een heel klein beetje misschien. Voor een buitenstaander lijkt hij misschien een hufter, maar ik weet hoe hij is.
Is niet zo. Je kunt altijd nog alle kanten op. Echt. Ik heb in mijn leven al veel vreemde draaien gemaakt, en uiteindelijk blijkt dat je alle kanten op kunt.quote:Dat zou ik ook wel willen, maar het einde nadert nu echt. Alles staat al vast.
Jij hebt de indruk dat ik de universiteit heb gedaan, maar ik ben maar een hbo'ertje, hoor.quote:Hoe heb je dat trouwens gedaan? Oh....wacht, je scriptie natuurlijk. Ach ja, dat hoort er bij.
Ik vind dat vooral lastig. Het wordt zo'n hak-op-de-tak-gesprek.quote:Op maandag 18 september 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat mooi.
Daar ben ik te nuchter voor.quote:Op maandag 18 september 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Ik heb geen idee, hoor. Ik wilde er alleen maar voor zorgen dat jij je wat beter voelde. En vaak gebeurt dat door 'die ander' af te katten.
Het afstuderen staat al vast. Volgend jaar mag ik me Master noemen. Wat dat ook mag inhouden. Ik voel me nog net zo dom als toen ik 18 was. Zo niet dommer.quote:Of bedoel je 'alles staat al vast' anders?
Geen scriptie dus? Maar dan is het dus nóg lastiger om er zoveel naast te werken.quote:Jij hebt de indruk dat ik de universiteit heb gedaan, maar ik ben maar een hbo'ertje, hoor.
Maakt het wel makkelijker te lezen. Maar ik zal er zelf wel mee ophouden.quote:Ik vind dat vooral lastig. Het wordt zo'n hak-op-de-tak-gesprek.
Dat is wel te waarderen. Wraakzucht is een tamelijk overgewaardeerd iets.quote:Op maandag 18 september 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Daar ben ik te nuchter voor.
Zeg! Het is toch geen laat-ik-mezelf-eens-lekker-neerhalen-dag vandaag, of wel?quote:Ik voel me nog net zo dom als toen ik 18 was. Zo niet dommer.
Heb je geen colleges, eigenlijk? En inderdaad: 40 uur stage lopen en 10 uur werken is best veel. Zeker als je gemiddeld zo ongeveer om drie uur 's nachts gaat slapen.quote:En sommigen vinden die tien uur dat ik per week werk al veel(Maar okee, wel een full time stage ernaast).
Ik hou er zodadelijk mee op als ik ga slapen.quote:Maakt het wel makkelijker te lezen. Maar ik zal er zelf wel mee ophouden.
Nou nee hoor, het is zo'n 'Ik voel me kut' dag.quote:Op maandag 18 september 2006 01:58 schreef broer het volgende:
Zeg! Het is toch geen laat-ik-mezelf-eens-lekker-neerhalen-dag vandaag, of wel?
Och, erm. (Opnieuw.)quote:Op maandag 18 september 2006 02:01 schreef wyccie het volgende:
Nou nee hoor, het is zo'n 'Ik voel me kut' dag.
Waarom niet? Vind je niet dat je wat hebt geleerd over [insert studierichting]? En anders ben je toch wat wijzer geworden over jezelf en over hoe jij je staande houdt in Het Leven? (Melodramatisch, ik weet het. Maar ja, hoe moet je het anders zeggen?)quote:Maar om eerlijk te zijn vind ik niet dat ik nou echt veel wijzer ben geworden van het studeren. Of ligt dat aan mij?![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 02:13 schreef wyccie het volgende:
Het is al bijna kerst !
Echt wat voor jou.
Ik noemde het dan ook expres al niet mijn studententijd. Dat associeer ik met een leefstijl die niet de mijne is. (Alhoewel het afwasgedoe wel hetzelfde is).quote:Op maandag 18 september 2006 02:15 schreef broer het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die hun studententijd de 'leukste tijd van hun leven' noemen. Maar het vormt je wel op een bepaalde manier. In die zin is het zeker nuttig. En persoonlijk vind ik het jammer dat ik daar niet meer uit heb gehaald.
En ik twijfel nu tussen gaan slapen en vragen wat je dan wél had willen kiezen. Weet je wat? Ik vraag je gewoon wat je dan wel had willen kiezen en lees het antwoord morgen.
Slaap lekker, wyccie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |