Lees de rest dan! Die gozer die ik sprak zat te zeuren over reclame in een gratis progje. "ik heb er niet om gevraagd dus ik wil het niet"... gebruik het dan niet, of zeur niet als toch zogenaamd 'eens' bent met de gebruikersvoorwaarden!quote:
Het hangt van jezelf af of je daar de dupe van wordt.quote:Op zondag 17 september 2006 12:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Puik?
MSN 4.7 en 5 zitten vol met "security holes"
Je hebt er al breed voor betaald met je aanschaf van Windowsquote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef the_idiot het volgende:
[..]
Lees de rest dan! Die gozer die ik sprak zat te zeuren over reclame in een gratis progje. "ik heb er niet om gevraagd dus ik wil het niet"... gebruik het dan niet, of zeur niet als toch zogenaamd 'eens' bent met de gebruikersvoorwaarden!
Eensch. Lekker simpel, eenvoudig en alleen bedoeld om mee te ouwehoeren. Nu wordt je doodgegooid met lelijke zelf ingestelde smileys, nudges en nog meer troep (ja, ik weet dat je het uit kan zetten, maar wie zegt dat ik dat standaard aan wil hebben staan? ) en dan vooral niet te vergeten hoeveel MB's het aan geheugen kwijt is om al die grafische rotzooi te laden.quote:
Sinds de beta niet 1 keer gehad. IE 7 was wel wat buggy in het begin, maar WLM heeft nooit problemen gegeven...quote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij loopt hier alleen met enige regelmaat vast.
vroegah toen het protocol nog publiek wasquote:Op zondag 17 september 2006 12:23 schreef NordicBlue het volgende:
MSN 1.0 , idd
Haha, gozer, dat doen de mensen waarmee je praat.quote:Op zondag 17 september 2006 18:51 schreef Crazykill het volgende:
Het is ook kut. Soms als iemand je een bestand of voiceclip wilt sturen, en je klikt op accept (of annuleren) word WLM opeens afgesloten. (die gedoe om te accepteren enz.. word ook ineens anders).
En in groepgesprekken word je er soms zomaar uitgegooid omdat je "netwerkproblemen" hebt (en nee, dat ligt niet alleen aan mij) .. :/
Messenger discovery live?quote:Op zondag 17 september 2006 18:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Haha, gozer, dat doen de mensen waarmee je praat.
Iemand deed dat ook constant, tot iemand opmerkte dat er gewoon een kut programma daarvoor is, om groepsgesprekken te vernueken.
Ik zou uitzoeken wie het is..
Jep.quote:Op zondag 17 september 2006 18:57 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Messenger discovery live?
Nee, dat gebeurde al voordat zij die prog kenden
Dat was in 7.5 al zo
Neuhhquote:Op zondag 17 september 2006 18:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jep.
Oh dan kan het ook wat anders zijn, maar ik denk toch het eerste.![]()
Dat past niet in 1 zin.quote:Op zondag 17 september 2006 20:04 schreef F04 het volgende:
WLM heeft wel betere webcam codec zeiden die gasten van Microsoft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |