Of gewoon uitzetten datie je geschiedenis moet bewaren....quote:Op maandag 25 september 2006 21:04 schreef Agiath het volgende:
WMP classic
Al ziet WMP 11 er best gelikt uit, toch maar upgraden dan
Je kan toch ook wel ff vertellen hoe het moet. Heb me al gek gegoogledquote:Op maandag 25 september 2006 21:03 schreef switchboy het volgende:
Zucht... Je kan de data wel helemaal wegmaken hoor. Zoek maar op google.
Maar WMP classic is sowieso beter dan huidige WMP'ersquote:Op maandag 25 september 2006 21:05 schreef switchboy het volgende:
[..]
Of gewoon uitzetten datie je geschiedenis moet bewaren....
True, al heb ik liever VLC omdat ik dat gewent ben winamp/xmms voor muziek ook gewenning.quote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar WMP classic is sowieso beter dan huidige WMP'ers
Inderdaad, werkt hier ook prima.quote:
Heb je een oud image van je HQ teruggezet?quote:Op zondag 17 september 2006 01:15 schreef Casperrrr het volgende:
Heb net na wat gezeik met het installeren van mediaplayer 11 en veel gecopieer en geplak en getweak en forums afstruinen en programmatjes installeren een computer overgehouden die niet meer draaide![]()
Heb je er geen verstand van begin er dan niet aan daar ben ik wel achter.
Maar wat ontdekte ik net?????
Ik wis altijd braaf mijn geschiedenis na het bezoeken van een pr0n site en dacht wel veilig te zitten met mijn zieke voorkeuren voor vuige sex![]()
Maar nee!!! Na het uitvoeren van systeemherstel stond alles er weer in![]()
Das ff balen als je de police voor je deur hebt staan met een huiszoekingsbevel.
Als het echt moet zijn er mensen die ook dan nog data kunnen terughalen (ook als je er eerst nog even met een tank overheen rijdtquote:Op maandag 25 september 2006 21:15 schreef switchboy het volgende:
[..]
True, al heb ik liever VLC omdat ik dat gewent ben winamp/xmms voor muziek ook gewenning.
History weghalen kan met powertoys dacht ik: http://www.microsoft.com/(...)oys/xppowertoys.mspx
Verweiderde bestanden echt weghouden: Prullenbak leegmaken () En dan een progammatje eroverheen wat over alle vrije ruimte random 1-en en 0-en gaat schrijven (duurt lang) Dit is eigenlijkde enige manier om data echt kwijt te raken. En dan nog ben je veiliger als je hem een aantal keer 1-en en 0-en laat schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |