Ja, en da's ook geluidsoverlast he.quote:Op zondag 17 september 2006 00:56 schreef Niwa het volgende:
Morgen ga ik me weer doodergeren aan de kerk.
Maakt ie me wakker om 12 uur.
Kut christenen.
Die kerk bij jou in de buurt stond er waarschijnlijk al eerder voordat jij voor het eerst in je luier poepte.quote:Op zondag 17 september 2006 00:57 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ja, en da's ook geluidsoverlast he.
Maar daar mag je dan weer niet over klagen, van de christenhonden.
Goed en fout is hun vreemd.quote:Op zondag 17 september 2006 01:14 schreef Gluckskafer het volgende:
Ongelovigen zijn onberekenbaar. Zij zijn tot alles in staat want zij erkennen God noch gebod. Er is geen enkele norm die hun gedrag inperkt.
Oh, nee, dan mag je geluidsoverlast veroorzaken.quote:Op zondag 17 september 2006 01:05 schreef sieb het volgende:
[..]
Die kerk bij jou in de buurt stond er waarschijnlijk al eerder voordat jij voor het eerst in je luier poepte.
toch zie ik liever scheiding van kerk en staat, dus liever geen overheersende moslim cultuur hier.quote:Op zondag 17 september 2006 01:14 schreef Gluckskafer het volgende:
Ongelovigen zijn onberekenbaar. Zij zijn tot alles in staat want zij erkennen God noch gebod. Er is geen enkele norm die hun gedrag inperkt.
Je bent maar druk met jezelf. Pilletje teveel gepakt?quote:Op zondag 17 september 2006 00:57 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ja, en da's ook geluidsoverlast he.
Maar daar mag je dan weer niet over klagen, van de christenhonden.
Wel als dit er al veel eerder was dan jij. Ga je toch ergens wonen waar je geen klokgeluiden hoort?quote:Op zondag 17 september 2006 01:20 schreef Niwa het volgende:
[..]
Oh, nee, dan mag je geluidsoverlast veroorzaken.
die schriftgeleerden waren wel hun tijd vooruitquote:Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef Gluckskafer het volgende:
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.
8. En wie ter grootte van een atoom kwaad deed, zal ook dat aanschouwen.
Een atheist heeft geen leidraad dus geen normbesef? Best een bekrompen stelling.quote:Op zondag 17 september 2006 01:14 schreef Gluckskafer het volgende:
Nee, hoor het is nu eenmaal de waarheid. Als God er niet is om te bepalen wat goed en fout is wie heeft dan het recht om mij iets voor te schrijven.quote:Op zondag 17 september 2006 01:47 schreef Bushmaster het volgende:
Een atheist heeft geen leidraad dus geen normbesef? Best een bekrompen stelling.
Je moeder! Die heeft je opgevoed.quote:Op zondag 17 september 2006 01:50 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Nee, hoor het is nu eenmaal de waarheid. Als God er niet is om te bepalen wat goed en fout is wie heeft dan het recht om mij iets voor te schrijven.
Dacht ik ook...alleen zo jammer dat ze dat eeuwen verborgen hebben gehouden.quote:Op zondag 17 september 2006 01:40 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
die schriftgeleerden waren wel hun tijd vooruit
Dus? Mooie instelling toch?quote:Op zondag 17 september 2006 00:49 schreef -Angelus- het volgende:
Nederland en het Christendom hand in hand. Toch voelen al de atheisten de noodzaak om dit glashard te ontkennen. Nee, niemand gelooft tegenwoordig meer ... en spottend roept men de kerken worden steeds minder bezocht. Hierbij lach ik jullie even uit wat het typische Nederlandse "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" is een direct resultaat van het Calvinisme. De meeste Nederlanders bezoeken niet meer de kerk maar zijn nog doordrenkt van het Calvinisme. Ik wacht op de eerste persoon die gaat beweren die dit weer gaat ontkennen en dat dit niet waar is.
dat hebben ze niet, ik kon het alleen nog niet lezen. Ik was toen nog niet geborenquote:Op zondag 17 september 2006 03:07 schreef wonko het volgende:
[..]
Dacht ik ook...alleen zo jammer dat ze dat eeuwen verborgen hebben gehouden.
Dus de enige reden dat jij niet verkracht, vermoordt en plundert is omdat het van God niet mag? Vreemd, ik doe die dingen niet die omdat zij mij vreemd zijn, ik zou ze niet kúnnen doen, ik zou er niet mee kunnen leven. Ik heb dat van nature en van opvoeding. Jij hebt dat blijkbaar dus niet, en hebt daar bedreigingen in de vorm van "eeuwige verdoemenis" voor nodig.quote:Op zondag 17 september 2006 01:50 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Nee, hoor het is nu eenmaal de waarheid. Als God er niet is om te bepalen wat goed en fout is wie heeft dan het recht om mij iets voor te schrijven.
Dat is die sterke Calvinistische inslag die nog brandende is ... als je een ware atheist was dan zou je mijn niet veroordelen als ik iemand verkrachte. Wat is immers goed of fout.quote:Op zondag 17 september 2006 03:12 schreef PvtRyan het volgende:
Dus de enige reden dat jij niet verkracht, vermoordt en plundert is omdat het van God niet mag? Vreemd, ik doe die dingen die omdat die dingen mij vreemd zijn, ik zou ze niet kúnnen doen, ik zou er niet mee kunnen leven.
Ik denk dat ik daaruit de conclusie mag trekken dat ik een beter mens ben dan jij.
Prove me wrong.
Maar anderen konden het toch ook niet lezen...en die waren toen wel geboren.quote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
dat hebben ze niet, ik kon het alleen nog niet lezen. Ik was toen nog niet geboren
Ah, mensen zonder god hebben geen besef van goed of kwaad...wel eens gehoord van 'wat u niet wilt dat u geschied doet dat dan een ander niet'? Iets wat in mijn ogen ingebakken is in de menselijk geest.quote:Op zondag 17 september 2006 03:14 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dat is die sterke Calvinistische inslag die nog brandende is ... als je een ware atheist was dan zou je mijn niet veroordelen als ik iemand verkrachte. Wat is immers goed of fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |