abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 00:00:24 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41875423
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op Streamverslagen van zaterdag 16 september

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 17 september 2006 @ 00:05:27 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41875586
Ze zijn vroeg naar bed gegaan. Semih en MIcheline hebben de slaapkamer alleen. Tijn en Marcia liggen op de banken bij de ramen naar de tuin te slapen. Micheline ligt ontzettend met haar kont te draaien in beeld. Door de nightvision is het net of ze in haar blote kont aan het draaien is. Ze tilt het dekbd op. Semih wil niet dat ze zijn behaarde reet aan de gemeenschap toont.

(HidiHi)

Semih zingt: Mijn handje gaat... Mijn handje gaat... Mijn handje gaat naar beneden."

klokt uit
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 17 september 2006 @ 07:12:34 #3
138809 Nunk
Seize the night
pi_41880834
00:08
Marcia: "Dus je bent niet verliefd op haar?" (op Monique)
Tijn: "Nee, ik ben verliefd op een ander"
Marcia: "O ja, je ex-vriendin"

00:10
Tijn ligt op het podium bij het raam, hij hoopt zo op tijd wakker te zijn voor de tuin. Na een tijdje komt Marcia hem vergezellen. Tijn: hoe vind je het nu om met je vader hier te zijn? Marcia: ja het belemmert me wel, ik wil ook graag meepraten over piemels en sex enz. en dat doe je niet als je vader erbij zit. Thuis praat ik erg veel met vriendinnen over sex, heerlijk. Tijn; ja ik ben meer van daden niet zo van woorden. Marcia: ja tuurlijk ik ook wlel maar toch praat ik er ook graag over. maar voor de rest vind ik het ook wel fijn dat pa er is, alhoewel ik niet zo veel met hem praat hier hoor.

Ze hebben het over hoe het nu met Tijn gaat ivm Monique, het gaat wel met hem maar hij irriteert zich aan het feit dat iedereen nu lol met haar kan hebben en dat hij dat niet kan ofwel is het geforceerd, terwijl zij maar lol maakt en doet, zelfs bij Egbert in bed een knuffel gaat halen, in een string in huis rondloopt. Hij gaat af en toe nog wel een knuffel geven amar daar blijft het verder ook wel bij. Marcia: maar ben je nu verliefd op haar of niet? Tijn nee, ik ben verliefd op iemand anders. Marcia: ja op iemand thuis, je ex? Tijn: ja maar die was ook weer verliefd op iemand anders geloof ik.

Tijn: maar jij hebt ook en relatie, iets wat best moeilijk loopt. Marcia: weet je dat van mijn vader? Tijn: huh, nee ik merk het aan jou, met van die kleine dingetjes. Maar ik geloof wel dat je vader er moeite mee heeft, dat hij iets tegen hem heeft. Marcia: ja en dat is ook wel begrijpelijk maar toch Tijn: ja dat hebben vaders met dochters en moeders met zonen. Marcia: weet je wat het is, ik ben nu dolgelukkig met hem en ik hoop dat mijn vader en andere gewoon zien dat ik gelukkig ben en zich erover heen kunnen zetten. Hoop dat papa en vrienden en zo het in gaan zien en ik vind het ook wel jammer maar ik ben dol op hem en wil met hem zijn en als ze er problemen mee hebben who gives a fuck. En als ik op mijn bek ga met hem dan ga ik maar op mijn bek, ik heb liever dat ik met hem op mijn bek ga dan dat anderen dat voor mij beslissen. Tijn: jij hebt ook een aardig mondje! Marcia: ja maar het komt hier niet zo tot uiting, eerst dacht ik dat het kwam doordat er nog meer dominante mensen zijn, maar langs de andere kant stem ik de dominante mensen er ook niet uit.

Tijn: mijn broertje vind ik grappig en sabrina, mijn broertje en sabrina denk ik dat die erg ver gaan komen. Marcia: ja idd grappig, ik denk het ook. Tijn: maar we zijn allemaal al ver gekomen. Marcia: ja echt wel al een maand.

00:10
Tijn verwacht dat ie na BB beter kan relativeren. Marcia hoopt dat ook en heeft dat ook als een van de doelen opgegeven. Tot nu toe heel stipt op agenda en horloge, dat wil ze wel een beetje laten varen. Geheel loslaten kan niet, maar wel een andere instelling.

Egbert: "Ik blijf op haar stemmen tot ze eruit is. (Hilde) Het is zij of ik"
Tijn: "Ik denk dat Milica dan wel een stuk leuker wordt"
Ook denkt Tijn dat Jeroen stiekem op Hilde heeft gestemd, omdat ie t anders gewoon had kunnen zeggen. Hij denkt dat ie z'n kans afwacht om op de andere kamer te gaan slapen. Anders had ie wel bij E10 gaan slapen nu, denkt hij. Marcia zou dat wel achterbaks vinden. Egb ert denkt dat ie nog niet bij E10 is gaan slapen omdat het nog te kort is nu.

Tijn: "Ik hoop dat we een optreden krijgen"
Marcia: "Van Acda en de Munnink"
Tijn: "Jaaaaaaaa... maar ik denk niet dat zij dat doen. Uit principe"

Tijn: "Als ik nou morgen wakker wordt en ik heb een stijve, moet je niet denken dat ik geil ben, he"
Marcia: "Een odol"
Tijn vindt het nogal grappig dat ze weet wat een odol is...

00:27
E10 en Jeroen hangen wat in de lounge. E10: ik denk dat Tijn de leiding wil hebben over de hele groep, ik irriteer me daar echt aan.
Jeroen: en Rik? E10:ja daar moet je ook voor uit kijken! Ik denk toch dat ik ga voor Tijn. Jeroen: ja die heb ik de laatste keer ook genomineerd. E10: weet hij dat? Jeroen: nee hoeft hij ook niet te weten. E10: eerst maar eens zien of ik er in blijf.

E10: aan wie ik dat geld weggeef moet ik toch pas zeggen nadat ik weet of ik er uit moet.Jeroen:En dan dat geld weg geven, je zal er toch eerst uit moeten zijn aan wie, anders moet je dat dan nog gaan doen en het is toch een som aan geld. E10: ik heb er nog niet echt over nagedacht.

00:44
Als net alles slaapt, zien we ineens weer 2 blonde dames naar de keuken komen. Jawel de zusjes zijn wakker...

ze eten wat fruit, Monique mompelt wat in zichzelf en gaan ook weer meteen terug naar bed.

02:06
Uit de ST:

Vanaf 01.06 uur tot 02.00 uur:

E10 aan het rollebollen met Saar......
E10: "jullie mogen mijn kont insmeren als ik aan jullie tieten mag zuigen..."
E10: "Ik heb zin in een spelletje... kom we gaan tieten sabbelen"

E10: : kom gaan we een spelletje doen". Monique: "nee we gaan jouw kont insmeren (met tandpasta?) en dan mag je Saar haar tiet zuigen".

Sabrina: "nee we gaan geen spelletje doen, ik wil gewoon je kontje insmeren". E10: "nee eerst tieten sabbelen"
Monique: "owh hij wilt ook meteen sabbelen" E10: "nou oke zuigen dan, Monique verzin nou eens wat.."
Sabrina: "auw, hij knijpt in mijn tiet".

E10: "Maar Sabrina... ik ben zo verliefd op je"

E10: "ik ben verliefd op je en je hebt ja gezegd dus mag ik ook alles met je doen" en hij pakt haar nog maar eens vast...

E10 tegen Monique: "Ik ben verliefd op Sabrina... dus jij moet zorgen dat haar relatie kapot gaat"
Monique: "Ja, maar ja... dat is wel een hele barry cade hoor"

E10 tegen Sabrina: "Me niet laten schrikken hoor... ik schop je echt voor je hoofd, nou moet je je bek houden, nu moet je slapen"

Sabrina heeft al een paar keer gezegd en nou moet je mijn bed uit en hij gaat gewoon niet.

E10: "En nou bek houden" Sabrina: "E10 ga nou eens naar beneden"
E10: "nee ga jij maar lekker naar beneden ik blijf hier". Sabrina: "E10 ga nou in je bedje liggen ik heb het bloedheet".

02:06
In de slaapkamer van de zusjes en E10 hebben ze nog de grootste lol. De zusjes willen E10 helpen om van zijn bultjes af te komen, blijkbaar zitten de billen van E10 onder de pukkels. Ze bieden dan ook aan om zijn billen in te smeren met tandpasta, hij gaat er echter niet mee akkoord, ofwel op één voorwaarde dat hij dan aan hun tieten mag sabbelen/zuigen. Uiteindelijk wordt er niet gesmeerd noch gesabbeld.

Monique verteld een eng verhaal en Sabrina heeft het weer te pakken, ze is helemaal bang, E10 maakt meteen gebruik van die angst om nog maar eens dichter bij haar te gaan liggen.

De zusjes vertellen dat ze ooit eens aangerand zijn in een spookhuis op de kermis, ze werden bij hun poesje en borsten gegrepen maar gingen er in eerste instantie vanuit dat dat bij de act hoorde, of dat die spoken door het donker niet in de gaten hadden dat ze op plekken aan het grijpen waren die eigenlijk niet hoorden. Tot ze een paar dagen later in de krant lazen dat er nog meerdere meisjes aangerandt waren in dat spookhuis, die hadden dus wel aangifte gedaan.
Sabrina heeft het bloedheet met E10 in haar bed en vraagt hem een paar keer om in zijn eigen bed te gaan liggen, dit weigert hij echter en maant haar tot stilte door te zeggen: hou je bek en anders ga je zelf maar beneden liggen. Na een stilte van een minuut of 10, op het smakgeluid van E10 die Sabrina een kus geeft na, gaat hij toch maar in zijn eigen bed liggen.

03:04
en het huis is in diepe rust alleen Hilde kan de slaap niet vatten op stream 3, ze blijft maar doelloos rondlopen

03:12
ongeveer 02.05 uur:

Marlies werd wakker en at een peer....

Kwam Hilde onderweg tegen:

En slaapt Marcia op het podium naast Tijn:

Alle bewoners in diepe rust na een enerverende zaterdagnacht!

06:40
Janine is wakker geworden gaat haar haren kammen en loopt naar de lounge om een peuk te roken.

bron: http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=2374
I'm a runaway train on broken track
I'm a ticker on a bomb, that you can't turn back this time
  zondag 17 september 2006 @ 07:17:08 #4
138809 Nunk
Seize the night
pi_41880843
stream 1 janine half wakker in de lounge
stream 2 rik en janine half wakker in de lounge
stream 3 hilde's loop
stream 4 rik en janine half wakker in de lounge

[ Bericht 21% gewijzigd door Nunk op 17-09-2006 07:28:01 ]
  zondag 17 september 2006 @ 07:31:05 #5
138809 Nunk
Seize the night
pi_41880854
Tijn is wakker geworden op het podium en loopt naar de badkamer.
Na het tandenpoetsen en lenzen indoen, gaat hij naar de keuken en gaat brood bakken.

[ Bericht 41% gewijzigd door Nunk op 17-09-2006 07:41:50 ]
  zondag 17 september 2006 @ 07:57:46 #6
138809 Nunk
Seize the night
pi_41880895
Monique is wakker en gaat één glas schoonmaken
  zondag 17 september 2006 @ 08:06:34 #7
138809 Nunk
Seize the night
pi_41880912
Janine is vanuit de lounge ook naar de keuken gegaan, waar Monique alweer weg was.
Marcia is ook wakker geworden
Micheline is wakker en gaat naar de WC
  zondag 17 september 2006 @ 08:10:20 #8
138809 Nunk
Seize the night
pi_41880917
De tuin is open

Monique zit op de schommelstoel,
Tijn en Janine eten wat aan de tafel buiten en micheline is er bij gaan zitten
Macia ligt buiten
Tijn denkt dat het 8:30 is
Semith en Sabrina komen er bij zitten.

Egbert is er ook bij gekomen

[ Bericht 7% gewijzigd door Nunk op 17-09-2006 08:18:56 ]
  zondag 17 september 2006 @ 09:04:12 #9
138809 Nunk
Seize the night
pi_41881070
na wat gekeuvel over de jokers e.d. gaat de tuin weer dicht.
pi_41881236
Monique gaat de ochtendgymnastiek weer leiden. Semih, Tijn en Micheline zijn bij haar.
Marcia ligt op het podium en doet ook mee.
Semih heeft nog pijn van de vorige keer zegt hij (eergisteren)
Tijn ligt naast Monique en doet exact haar bewegingen mee. Alsof er een spiegel tussen staat....

Jeroen loopt met een slaaphoofd langs en keurt ze geen blik waardig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nostalgist op 17-09-2006 10:09:05 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 17 september 2006 @ 09:59:17 #11
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41881418
Monique lijd de fitness met haar snowboots aan. Ze is hierbij regelmatig best wel streng.
Alle bewoners die meedoen volgen wel netjes en verzaken niet. Al kan Tijn het niet laten om af en toe aan Monique te zitten.
pi_41881576
Jeroen moet naar de DBK komen

Het duurt even voor de deur opengaat. Hij rekt zich nog eens uit...Het lichtje gaat niet branden. Marcia is bang dat er een envelop is, dan moeten ze iedereen wakker maken.

Jeroen blijft nu voor de deur staan, kijkt naar het lampje, en probeert af en toe of de deur open is. Hij gebaart naar de camera.

Hij pakt zijn batterijen weer uit de houder. Correctie : "Negeer de vorige mededeling"

Jeroen loopt weer terug.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 11:03:26 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41882238
Monique is van mening dat Hilde achterbaks is en verteld dat Hilde dan ook.
*Monique: ** kijk als jij mij na wil doen en dan mij neerzet als een hittepetit dan kan ik dat ook hoor, het is voor mij héél gemakkelijk om jou ook na te doen*

Hilde blijft zich verdedigen en zegt * ja maar jij bent héél anders geworden na van de week*

Monique: *ja wat bedoel je dan, nee Hil, als er iemand echt heel anders is geworden dan ben jij het wel, als er iemand loopt te provoceren dan ben jij het wel, je loopt langs en geeft een opmerking en dan loop je snel weg..je bent alles aan het ontkennen*

Monique heeft geen zin in roddelen en gaat liever naar de persoon toe waar het over gaat..

Hilde zou niet weten wat ze daar op moet zeggen en zit klem

Momique heeft door dat er geen eerlijk gesprek zal komen met Hilde en staat op en gaat weg...

Jeroen rekt zich uit en zegt dattie erbuitenblijft...

Hilde begint op fluistergehimzinnige toon * ja en dan klrijg ik het strax weer...*
Jeroen kapt het af en wil terug naar het gesprek vóórdat Monique erbij kwam....Hilde baalt zichbaar en Jeroen wil eigenlijk gaan douchen...
  zondag 17 september 2006 @ 11:05:37 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41882290
Monique confronteert Hilde met haar geklets over haar. Ze vindt het niet leuk dat Hilde haar nadoet. Hilde gaat haar uit de weg. Als jij dat vindt,dan is dat zo... Monique dramt door dat ze antwoorden wil, zij kan ook wel kinderachtig Hilde gaan nadoen omdat ze elkaar niet mogen, maar zij gaat haar gewoon uit de weg. Hilde zegt dat ze Monique niet eens kán nadoen momenteel, omdat ze zo verandert is na alles wat er van de week gebeurt is.

Monique vindt het een beetje jammer dat er alleen ja en nee uit komt bij Hilde.
Ja zo ben ik, ik ben een beetje simpel.
Monique: Dat is het niet. Je bent niet simpel dan was het niet zo erg geweest. Voortaan als er wat is zegt het dan tegen mij en niet tegen de rest.
Hil: Ja...

Monique staat op. Loopt weg. Hilde trekt direct bekken naar Jeroen. Jeroen zegt: Ja Hil.
Hilde: Kan mji het schelen.
Jeroen: Ik blijf er buiten he.
  zondag 17 september 2006 @ 11:08:33 #15
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41882343
Monique: "Waarom doe je mij na dan?"
Hilde: "Nee hoor...ik ben gewoon heel eerlijk ik weet ook niet waar die verhalen vandaan komen."
Monique: "Waarom laat je mij dan niet gewoon met rust...ik doe jou toch ook niet na...waarom kun je mij niet gewoon met rust laten zoals ik jou met rust laat?"
Hilde: "Nah...ik weet niet waar je dat vandaan haalt."
Monique: "Maar waarom doe je mij na dan?"
Hilde: "Nee dat doe ik niet hoor...dat zou ik zelfs geen eens meer kunnen...je bent heel anders geworden...ik zou geen eens meer weten hoe dat moet."
Monique: "Maar wat is dat dan."
Hilde: "Ik zou het niet meer weten...weet je...jij laat mij met rust en ik laat jou met rust."

Ergo...

Monique is heel direct en weet exact hoe ze de dingen moet verwoorden...zelfs na allerlei non-argumenten en ontwijken van Hilde weet ze steeds de draad weer op te pakken zodat Hilde kleur moet bekennen.....ondanks dat Hilde nog steeds blijft doen alsof er niets is gezegd of gedaan heeft Jeroen getuige mogen zijn van een heel zelfbewuste Monique die geen bullshit van Hilde pikt.
Nadat Monique besluit met: "Als er nou volgende keer iets is kom daar dan mee naar mij en niet naar een ander." en wegloopt..is het eerste wat Hilde doet fluisteren tegen Jeroen: "naa...ik word daar toch zo niet goed van he..."
Jeroen zucht eens diep en zegt dan tegen Hilde dat hij zich daar niet in wil mengen.
Hilde gooit het er dan maar op dat ze dit eerst even moet laten bezinken om te weten of ze er nog wel of niet op zal gaan reageren.
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 11:10:14 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41882374
Marlies en Tijn hebben ook een gesprek over het geroddel (o.a. over Janine..)
Janine schijnt aan Tijn te vertellen dat Marlies allemaal dingen over iedereen (en Tijn) zegt maar Marlies weet van niets...
*ik merkte ook al aan Janine...ik merkte al aan Janine dat er iets was...ik dacht al dat er iets was....(het ging over de joker..)en het is al een maand geleden !!*
Tijn zegt dat ie door dat verhaal van Janine echt dacht dat er iets was....
Tijn zit er echt mee en geeft aan dat iedereen met dat verhaal van Janine in het achterhoofd zit....
Marlies is echt helemaal ontdaan door dit...

Nu gaat het plots over het wel en niet roken en het filmavondje..
  zondag 17 september 2006 @ 11:11:25 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41882398
Stream 3 en 4 op Sabrina en Etiënne samen in bed. Etiënne vraagt waarom het zo druk is in het washok. Niet dat hij van plan was op te staan, hij ligt daar veel te lekker.
Dat begrijp ik, zegt Sabrina.
  zondag 17 september 2006 @ 11:13:52 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41882442
Sabrina: Ik spring altijd op Barry zijn nek en dan moet ie me tillen, door de hele stad. Dan ben ik moe.
Etiënne: Jij bent ook net een klein kind. Dan kan je wel 25 zijn, maar....
Sabrina: Dat doe ik echt hoor. Dat is echt waar gebeurd.

...
Sabrina: Ja dat zou leuk zijn naar buiten gaan. Denk niet dat ik dan nog een Barry heb, maar wat geeft het.
Etiënne: Nee, nog niet...
Sabrina: Klootzak.

Etiënne geeft kusjes in Sabrina's nek.

Etiënne: Zal je me nooit meer laten gaan?
Sabrina: Gek. Ik wil wel met je meegaan naar buiten hoor.
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 11:18:13 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41882515
Marlies is helemaal ontdaan door een verhaal van Tijn over het kopen van de jokers en dat iedereen al 4 weken iets tegen Marlies heeft door een foutje...ook de vriendin van Sem komt erbij en verteld wat zij weet.
Marlies snapt het niet dat dat al 4 weken loopt te sudderen, ze vroeg gisteren al aan een aantal mensen wat er toch met Janine is, ja, ik had dus beter gewoon direct naar haar zelf kunnen gaan...dat kan ik nog steeds doen strax...

Vreemd verhaal over roken en fouten die zijn gemaakt en over het kopen van jokers...

In de ogen van BB was Marlies een roker

Tijn vertrekt en na een tijdje zegt Marlies dat ze met strax Janine gaat *praten*
  zondag 17 september 2006 @ 11:19:08 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41882536
Etiënne: Ja hallo ik ben hier de baas.
Sabrina: Ik dacht het niet. De oudste is de wijdste.
Etiënne: Wat zeg je nou? De wijdste?
Sabrina: Wat was het nou, de wijste?

...
Sabrina: Je bent een deugniet.
Etiënne: Ja, maar ik hou wel van je.
Sabrina: Dat is je geraden ook.
Etiënne zegt nog iets.
Sabrina: Dadelijk ga je me missen.
Etiënne: Dan ga ik gewoon internet kijken
Sabrina: Ik heb heel erg dorst in Cola Light.
Etiënne: Ja ik ook.
Sabrina: Ga jij nu ook Cola Light drinken.
Etiënne belooft het.
Sabrina: Dat is gezellig.
Sabrina: Jij bent echt heel erg lief weet je dat?
pi_41882626
Micheline vertelt nu ook aan Marleis dat ze de reactie van marlies niet leuk vond wbt het roken

Marlies is erg geschrokken dat Tijn zo over haar dacht.
ze is blij dat hij het haar verteld heeft

Ze vind het vervelend dat janine zo over haar heeft lopen roddelen
maar volgens micheline is dat niet zo.

marlies gaat even met Janine praten, ze vind het niet normaal dat als iets bij janine dwars zit dat ze dan niet naar haar komt.
pi_41882698
Meld aan:

11:00 Monique gaat een serieus gesprek aan met Hilde . Monique zegt Hilde midden in haar gezicht dat ze vind dat zij 'achterbaks 'is en dat zij de boel loopt te provoceren.
Hilde en Monique zijn er achter dat ze totaal verschillenvan karakter . Hilde heeft geen verweer op de confrontatie van monique en schuild zich achter de zinnen: "Ik ben maar een simpel mens " en " Kan mij het schelen". Jeroen die er bij zit , roept direkt nadat monique weg is "Ik blijf hier buiten hoor".
Hilde zegt: "dat is je maar geraaien ook". Ook zegt Hilde opeens dat ze twijfelde om Monique de oren te wassen tijdens het gesprek.

11:05: Jeroen laat Hilde even afkoelen , want Hilde staat op het punt te ontploffen (dat zal wel gebeuren eerdaags)
In de Keuken wordt geconstateerd dat het halve BB huis aan het douchen is , Egbert zegt: Als je (de streamers) een Pornofilm wil maken , dan is nu het juiste moment ( helaas staat geen enkele camera in de couches aan )

11:10 E10 en Sabrina liggen SAMEN in het stapelbed , Sabrina wil er uit maar vraagt toch aan E10: "Zal ik nog even aan je blijven plakken". E10 vindt dat een goed idee , Sab zegt : "als je van me houdt, waarom zeg je dat dan niet?".

11:15: Marlies , Micheliene , Tijn zitten in de slaapkamer te praten over de de jokers en hoe ze dachten tijdens het inkopen daarvan, Tijn wil uit het gesprek door een kopje tee te gaan zetten .
E10 zegt tegen Sab: "Zal ik jou gewoon aanranden in bed en dan doe jij alsof je het niet leuk vindt" Ook zegt E10 datr hij geobsedeerd is door haar kont en dat hij er een naam voor moet verzinnen.
bel bel "Micheline moet haar zender checken"
Sab zegt tegen E10 : "Jij bent ondeugend ". E10 zegt :"Maar ik hou wel van jou"
"Dadelijk ga je me missen" , zegt Sab ." Dan ga ik elke dag tv kijken" zegt E10 ,
Sab zegt :"Weet je , ik heb echt DORST in cola light ".

11:20 Tijn zoekt de confontatie met Sjaan
Het gaat over de Joker , Roken , en Karnemelk in de koelkast ( hetgeen er eerder in de slaapkamer met marlies en micheline besproken is . hmmmm zitten die 2 tijn te stoken ofzo?)
Jeroen loopt achter Milica aan en roept "He schoonheid "Milica zegt "dat roep je naar iedereen "
Jeroen doet even zijn best haar te overtuigen dat hij dat alleen tegen haar zegt.

* peace out*
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 11:37:29 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41882936
In de huiskamer:(Rik Hilde/dochter/Rik)

Hilde *we gaan er een gesellighe dag van maken...*
Etienne* jij aan de pijnstillers en ik aan de drank*
Hilde* jaja, het gaat een héle gesellighe dag worden...*

Hilde doet een poging om het gesprek positief en gezellig te laten blijven en heeft het over de verfjes in d;r haar en dat als ze eruit gaat ze de eerste weken de deur niet uitgaat, ze zet het spel gewoon door, hier kan ik ur nie uit en dan doe ik dat daar ook maar...blijf ik wel ff een tijdje binnen hè....*
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 11:42:28 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41883049
Tijn en Egbert hebben nu een onderonsje. Ze zijn het eroverheen dat iemand echt de boel onwijs loopt te manipuleren.
Egbert* ik heb in week 1 al gezegd, daar zat je zelf bij, dat die de hele boel loopt te manipuleren, daar was ik toen al achter...
De dochter van Hilde komt als stoorzender ff zeuren dat ze honger heeft en of ze misschien moet wachten tot iedereen gaat eten (ze had dit ook al aan haar moeder en Jeroen lopen vragen maar neemt hun antwoorden kennelijk niet helemaal serieus en trekt het toch ff na bij de rest*

Egbert denkt dat Sjaan niet liegt en dat je veel van haar kan zeggen maar dat ze niet loopt te manipuleren..Tijn denkt dat dus ook..Marlies woorden worden dus wederom in twijfel getrokken door deze twee heren..

Het zou het allemaal veel gemakkelijker maken als zij de joker niet meer heeft..
Tijn: ja maar dan moeten we haar toch allemaal nomineren...*
Egbert en Tijn vinden dat dan pas het spel weer helemaal open is en dat het pas echt eerlijk gaat als zij haar joker definitief kwijt is.De lucht is pas echt helder als zij die joker kwijt is en iedereen weer gelijke kansen heeft.
Einde conclusie.
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 11:56:42 #25
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41883373
De huiskamerploeg heeft het over allerlei programma's waar ze noooooit naar kijken (alleen heel af en toe...) Ze vinden al die dating en eiland programma's dom en achterlijk.
Na een minuut halen ze herinneringen op aan alle recente programma's en gaande het gesprek blijkt dat niemand een uitzending heeft gemist en ze bespreken allemaal situaties over wie het met wie heeft gedaan en p[lots blijkt dat ze elke gebeurtenis uitvoerig kunnen bschrijven. Ze zijn dus allemaal fan van dat soort programma's en missen geen uitzending.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')