00:08
Marcia: "Dus je bent niet verliefd op haar?" (op Monique)
Tijn: "Nee, ik ben verliefd op een ander"
Marcia: "O ja, je ex-vriendin"
00:10
Tijn ligt op het podium bij het raam, hij hoopt zo op tijd wakker te zijn voor de tuin. Na een tijdje komt Marcia hem vergezellen. Tijn: hoe vind je het nu om met je vader hier te zijn? Marcia: ja het belemmert me wel, ik wil ook graag meepraten over piemels en sex enz. en dat doe je niet als je vader erbij zit. Thuis praat ik erg veel met vriendinnen over sex, heerlijk. Tijn; ja ik ben meer van daden niet zo van woorden. Marcia: ja tuurlijk ik ook wlel maar toch praat ik er ook graag over. maar voor de rest vind ik het ook wel fijn dat pa er is, alhoewel ik niet zo veel met hem praat hier hoor.
Ze hebben het over hoe het nu met Tijn gaat ivm Monique, het gaat wel met hem maar hij irriteert zich aan het feit dat iedereen nu lol met haar kan hebben en dat hij dat niet kan ofwel is het geforceerd, terwijl zij maar lol maakt en doet, zelfs bij Egbert in bed een knuffel gaat halen, in een string in huis rondloopt. Hij gaat af en toe nog wel een knuffel geven amar daar blijft het verder ook wel bij. Marcia: maar ben je nu verliefd op haar of niet? Tijn nee, ik ben verliefd op iemand anders. Marcia: ja op iemand thuis, je ex? Tijn: ja maar die was ook weer verliefd op iemand anders geloof ik.
Tijn: maar jij hebt ook en relatie, iets wat best moeilijk loopt. Marcia: weet je dat van mijn vader? Tijn: huh, nee ik merk het aan jou, met van die kleine dingetjes. Maar ik geloof wel dat je vader er moeite mee heeft, dat hij iets tegen hem heeft. Marcia: ja en dat is ook wel begrijpelijk maar toch Tijn: ja dat hebben vaders met dochters en moeders met zonen. Marcia: weet je wat het is, ik ben nu dolgelukkig met hem en ik hoop dat mijn vader en andere gewoon zien dat ik gelukkig ben en zich erover heen kunnen zetten. Hoop dat papa en vrienden en zo het in gaan zien en ik vind het ook wel jammer maar ik ben dol op hem en wil met hem zijn en als ze er problemen mee hebben who gives a fuck. En als ik op mijn bek ga met hem dan ga ik maar op mijn bek, ik heb liever dat ik met hem op mijn bek ga dan dat anderen dat voor mij beslissen. Tijn: jij hebt ook een aardig mondje! Marcia: ja maar het komt hier niet zo tot uiting, eerst dacht ik dat het kwam doordat er nog meer dominante mensen zijn, maar langs de andere kant stem ik de dominante mensen er ook niet uit.
Tijn: mijn broertje vind ik grappig en sabrina, mijn broertje en sabrina denk ik dat die erg ver gaan komen. Marcia: ja idd grappig, ik denk het ook. Tijn: maar we zijn allemaal al ver gekomen. Marcia: ja echt wel al een maand.
00:10
Tijn verwacht dat ie na BB beter kan relativeren. Marcia hoopt dat ook en heeft dat ook als een van de doelen opgegeven. Tot nu toe heel stipt op agenda en horloge, dat wil ze wel een beetje laten varen. Geheel loslaten kan niet, maar wel een andere instelling.
Egbert: "Ik blijf op haar stemmen tot ze eruit is. (Hilde) Het is zij of ik"
Tijn: "Ik denk dat Milica dan wel een stuk leuker wordt"
Ook denkt Tijn dat Jeroen stiekem op Hilde heeft gestemd, omdat ie t anders gewoon had kunnen zeggen. Hij denkt dat ie z'n kans afwacht om op de andere kamer te gaan slapen. Anders had ie wel bij E10 gaan slapen nu, denkt hij. Marcia zou dat wel achterbaks vinden. Egb ert denkt dat ie nog niet bij E10 is gaan slapen omdat het nog te kort is nu.
Tijn: "Ik hoop dat we een optreden krijgen"
Marcia: "Van Acda en de Munnink"
Tijn: "Jaaaaaaaa... maar ik denk niet dat zij dat doen. Uit principe"
Tijn: "Als ik nou morgen wakker wordt en ik heb een stijve, moet je niet denken dat ik geil ben, he"
Marcia: "Een odol"
Tijn vindt het nogal grappig dat ze weet wat een odol is...
00:27
E10 en Jeroen hangen wat in de lounge. E10: ik denk dat Tijn de leiding wil hebben over de hele groep, ik irriteer me daar echt aan.
Jeroen: en Rik? E10:ja daar moet je ook voor uit kijken! Ik denk toch dat ik ga voor Tijn. Jeroen: ja die heb ik de laatste keer ook genomineerd. E10: weet hij dat? Jeroen: nee hoeft hij ook niet te weten. E10: eerst maar eens zien of ik er in blijf.
E10: aan wie ik dat geld weggeef moet ik toch pas zeggen nadat ik weet of ik er uit moet.Jeroen:En dan dat geld weg geven, je zal er toch eerst uit moeten zijn aan wie, anders moet je dat dan nog gaan doen en het is toch een som aan geld. E10: ik heb er nog niet echt over nagedacht.
00:44
Als net alles slaapt, zien we ineens weer 2 blonde dames naar de keuken komen. Jawel de zusjes zijn wakker...
ze eten wat fruit, Monique mompelt wat in zichzelf en gaan ook weer meteen terug naar bed.
02:06
Uit de ST:
Vanaf 01.06 uur tot 02.00 uur:
E10 aan het rollebollen met Saar......
E10: "jullie mogen mijn kont insmeren als ik aan jullie tieten mag zuigen..."
E10: "Ik heb zin in een spelletje... kom we gaan tieten sabbelen"
E10: : kom gaan we een spelletje doen". Monique: "nee we gaan jouw kont insmeren (met tandpasta?) en dan mag je Saar haar tiet zuigen".
Sabrina: "nee we gaan geen spelletje doen, ik wil gewoon je kontje insmeren". E10: "nee eerst tieten sabbelen"
Monique: "owh hij wilt ook meteen sabbelen" E10: "nou oke zuigen dan, Monique verzin nou eens wat.."
Sabrina: "auw, hij knijpt in mijn tiet".
E10: "Maar Sabrina... ik ben zo verliefd op je"
E10: "ik ben verliefd op je en je hebt ja gezegd dus mag ik ook alles met je doen" en hij pakt haar nog maar eens vast...
E10 tegen Monique: "Ik ben verliefd op Sabrina... dus jij moet zorgen dat haar relatie kapot gaat"
Monique: "Ja, maar ja... dat is wel een hele barry cade hoor"
E10 tegen Sabrina: "Me niet laten schrikken hoor... ik schop je echt voor je hoofd, nou moet je je bek houden, nu moet je slapen"
Sabrina heeft al een paar keer gezegd en nou moet je mijn bed uit en hij gaat gewoon niet.
E10: "En nou bek houden" Sabrina: "E10 ga nou eens naar beneden"
E10: "nee ga jij maar lekker naar beneden ik blijf hier". Sabrina: "E10 ga nou in je bedje liggen ik heb het bloedheet".
02:06
In de slaapkamer van de zusjes en E10 hebben ze nog de grootste lol. De zusjes willen E10 helpen om van zijn bultjes af te komen, blijkbaar zitten de billen van E10 onder de pukkels. Ze bieden dan ook aan om zijn billen in te smeren met tandpasta, hij gaat er echter niet mee akkoord, ofwel op één voorwaarde dat hij dan aan hun tieten mag sabbelen/zuigen. Uiteindelijk wordt er niet gesmeerd noch gesabbeld.
Monique verteld een eng verhaal en Sabrina heeft het weer te pakken, ze is helemaal bang, E10 maakt meteen gebruik van die angst om nog maar eens dichter bij haar te gaan liggen.
De zusjes vertellen dat ze ooit eens aangerand zijn in een spookhuis op de kermis, ze werden bij hun poesje en borsten gegrepen maar gingen er in eerste instantie vanuit dat dat bij de act hoorde, of dat die spoken door het donker niet in de gaten hadden dat ze op plekken aan het grijpen waren die eigenlijk niet hoorden. Tot ze een paar dagen later in de krant lazen dat er nog meerdere meisjes aangerandt waren in dat spookhuis, die hadden dus wel aangifte gedaan.
Sabrina heeft het bloedheet met E10 in haar bed en vraagt hem een paar keer om in zijn eigen bed te gaan liggen, dit weigert hij echter en maant haar tot stilte door te zeggen: hou je bek en anders ga je zelf maar beneden liggen. Na een stilte van een minuut of 10, op het smakgeluid van E10 die Sabrina een kus geeft na, gaat hij toch maar in zijn eigen bed liggen.
03:04
en het huis is in diepe rust alleen Hilde kan de slaap niet vatten op stream 3, ze blijft maar doelloos rondlopen
03:12
ongeveer 02.05 uur:
Marlies werd wakker en at een peer....
Kwam Hilde onderweg tegen:
En slaapt Marcia op het podium naast Tijn:
Alle bewoners in diepe rust na een enerverende zaterdagnacht!
06:40
Janine is wakker geworden gaat haar haren kammen en loopt naar de lounge om een peuk te roken.
bron:
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=2374