abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:02:39 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41850970
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op Streamverslagen van vrijdag 15 september

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:06:30 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41851085
Ze denken dat het een uur of half vier 's nachts is.
Egbert: Ah, ga weg! Het is hooguit een uur of twaalf.
Toch besluiten sommigen langzaam aan eens naar bed te gaan.

In de lounge wordt nog over kinderen krijgen, danwel nemen gesproken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:07:12 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41851103
TVscherm: Sabrina waarschuwing! Microfoon gebruiken waar hij voor bedoeld is.

Rick: Heb je het met je microfoon gedaan?
Sabrina roept iets terug.
Hilde vraagt ook of Sabrina het met haar microfoon heeft gedaan.

klokt uit

[ Bericht 27% gewijzigd door Sanne op 16-09-2006 00:14:09 ]
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:14:43 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41851333
Monique ligt toch weer met haar hoofd in Tijn's schoot, afgezonderd van de rest.

nu toch echt weg is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sanne op 16-09-2006 00:25:56 ]
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:41:48 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41851972
Etiënne en Sabrina in het stapelbed.

Etiënne: Heej Saar, ik ben verliefd op je.
Sabrina schiet in de lach.
Etiënne: Zit je me nou gewoon uit te lachen.
Sabrina: Dat wist ik toch al lang.
Etiënne: Nee hoor, ik voel me alleen seksueel tot je aangetrokken.
Sabrina: Ik voel het.
Gelach
pi_41854687
Marlies en Rik waren voor de grap stilletjes in het nest van Tijn en Jeroen gekropen en waren daar aan het kletsen(fluisteren) over Hilde en E10,wie er het eerste eruit moest,Eggie sliep nog niet en begon antwoord te geven tot hun schrik,daarna ging het over de domme uitspraken van Hilde en toen kwam Janine ineens binnen,vergissing dacht ze en ging dat binnen vertellen,alles kwam uit en men dook vanuit de kamer met z'n vieren op het bed waar Marlies en Rik lagen te roddelen waardoor iedereen er nu weer uit is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 16-09-2006 03:35:43 ]
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
  zaterdag 16 september 2006 @ 08:28:31 #7
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41855532
Half 9 en de tuin is open, Monique, Tijn, Jeroen, Etjen en Sab zitten er te ontbijten.
pi_41855613
Tijn : "Ken jij dat nie tff voor mij doen, Monique?"
Monique : "Wat?"
Tijn "Voor mij schijten, en dan mijn jas meenemen."

Het gesprek gaat door over hoe men naar de wc gaat, en de camera daar.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41855728
Etienne zit met zijn hand tussen de benen van Sabrina.

Sabrina : Hoe moet ik dat nu weer verklaren?
Etienne: "Nou, 's nachts heb je er ook geen problemen mee"
Sabrina : "Dat moet je niet zeggen, joh, laat ze maar gissen"

Etienne haalt zijn hand weg.

Etienne : "Rik, wil jij even voor mijn vrouw spelen?"
Rik : "Nee."

[ Bericht 2% gewijzigd door Nostalgist op 16-09-2006 14:15:26 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:24:34 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41860375
Semih tegen Micheline: "Was jij jezelf aan het vingeren gisteren?"
Micheline: "Nee, gisteren niet"
Semih tegen Marcia: "Was jíj jezelf aan het vingeren gisteren"
Marcia: "Nee hoor... Als het zo was zou ik het wel zeggen hoor. Heel Nederland weet het toch al"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41861298
Janine is het regelboek over de kledingvoorschriften aan het lezen, want de bewoners hebben via het plasma-scherm te horen gekregen dat zij dit nog maar eens moesten gaan doen.

Jeroen en Janine hebben het nu over iemand in het huis (ze noemen geen namen)
Janine zegt ongeveer: "Denk je net dat het over is, gaan ze toch weer verder".
Jeroen: "Als ik ergens een hekel aan heb...zijn het dat soort mensen!"
Jeroen: "Ik ga er zo stennis over schoopen hoor"
Janine: "ja, moet je wel doen"
Tijn is inmiddels bij hun in de keuken aanbeland en gaat broodjes smeren.
Janine vertelt dat je binnen het huis niet met je blote bast mag lopen en dat vinden Tijn en Jeroen wel jammer.
Milica is net wakker en loopt ook de keuken binnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door natedanielz op 16-09-2006 13:59:20 ]
pi_41861486
delete

[ Bericht 89% gewijzigd door natedanielz op 16-09-2006 19:14:07 ]
pi_41862067
Micheline is Semih zijn handen aan het masseren.
Op de achtergrond hoor je Tijn klagen over de onregelmatige slaaptijden van enkele bewoners.
De discussie laait even kort op en Micheline zegt tegen Semih: "wat een discussies allemaal weer hè?"

zaterdag 16 september 2006 @ 14:26:12 #14
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_41862124
*klokt in*

Semih & Micheline zitten in de serre. Micheline masseert Semihs schouders. Hij kijkt wat bedroefd.

Tijn: Semih, wat gaan we eten?
Semih: dat interesseert me niet
Ze besluiten pasta bolognese te eten, en Tijn haalt gehakt uit de vriezer.
Geluk is een richting, geen punt
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:30:39 #15
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_41862214
Micheline: is de stofzuiger al teruggezet? Semih weet het niet.
ONdertussen masseert ze door, ze heeft 'witte dingetjes' ontdekt op zijn rug (??)
Micheline peilt of Semih het lekker vindt. Hij zegt van wel, en dat ze nog lang niet klaar is. Mich: dat hoop je ja!

Streams schakelen over naar Egbert die in de zithoek is.
Dan naar Milicia en Hilde die met kleding in de weer zijn in de slaapkamer. Janine kamt d'r haar.
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:36:44 #16
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_41862315
Janine klaagt dat ze overal pukkels heeft. Ze bindt een haarband in.
Milicia smeert een cremetje op haar gezicht. Het is spul voor onder de zonnebank, maar dan zonder UV-filter. Maar voor een uurtje maakt dat niet uit, zegt ze. Volgens mij maakt ze zich dus op om de tuin in te gaan...
Janine klaagt nog even door tegen Milicia. "Nog even en onze kop ziet er niet meer uit jongens!"
Milicia loopt de slaapkamer uit en Janine tut zich verder op.
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:45:08 #17
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_41862504
Janine pakt de gele BBkoffer met rookwaar en haalt er een aantal pakjes shag en sigaretten uit. Ze doet de kist op slot en rommelt wat met de pakjes. Ze stopt sigaretten uit het ene pakje in een ander en verbergt deze bij haar bed. E10, Marcia en Hilde krijgen ieder een pakje waarmee ze tot morgen moeten doen. Egbert krijgt als hij onder de douche vandaan komt.

Hilde, Janine en E10 zijn in de zithoek. Hilde zegt dat ze al een beetje gewend is aan de shag. Janine zegt dat ze 2 dagen met een pakje sigaretten moeten doen, anders heeft Egbert geen shag meer op 't eind. Ze heeft het allemaal goed berekend. Hilde vindt dit te weinig. Janine zegt dat ze dan maar moeten delen, anders is het niet eerlijk.

Iemand niest. Janine: gezondheid. Hilde heeft het over hooikoorts, "het begint weer"
E10 zegt dat hij vannacht niet kon slapen. Hij is in bad gegaan. Klaagt over dat hij niet lekker op de bank kan liggen, daar kan je toch niet op slapen. Hilde zegt dat hij toch ook in zijn bed kan slapen.
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:51:44 #18
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_41862619
De 'niezer' was Marcia. Ze zegt dat ze van hooikoortspillen moe wordt.
Hilde: nou, het is alweer zaterdag he?!
E10 en Marcia vinden het snel gaan.
Ze denken dat het half2/2uur is.
Hilde: "maar ja, het leven gaat ook snel he. Naarmate je ouder wordt gaat het steeds sneller. Ja, da's echt hoor!"
Marcia tegen Janine: "Over 10 dagen is je zus uitgerekend he!"
Janine vindt het spannnend, de zenuwen beginnen al aardig te komen.

Hilde steekt nog een sigaret op. Ze vindt het heeeeeeeerlijk!
Ze vraagt aan Marcia of Egbert chagarijnig is. Marcia vertelt dat toen ze net in bed lagen, Tijn en Marlies kwamen klooien op de slaapkamer. Iedereen werd hier wakker door. Een paar uur later deed Tijn weer iets vervelends en werden ze weer wakker.
Hilde zegt dat ze het wel lachen vond vannacht. E10 zegt dat ze expres eerst naar Hildes kamer gingen, in de hoop dat ze door het lint zou gaan. Hilde is verbaasd. "Ik??? Ik ga nooit door het lint!"

E10 gaat een broodje eten. Hilde en Marcia kletsen nog wat over vannacht. Hilde vond het een echte kwajongensstreek. Ze zegt nog even dat ze verbaasd is dat ze dachten dat ze kwaad zou worden.
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:57:12 #19
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_41862706
Marcia: Tijn heeft wel de nare eigenschap dat als hij wakker wordt, iedereen dat wordt. Hij gaat dan op haar bed springen en wil vertellen wat er gebeurd is. Zij denkt dan; wacht lekker tot morgenvroeg.
Hilde: ja, die stem (van Tijn) hoor je overal doorheen.

Janine komt complimentjes halen over haar haar bij Hilde en Marcia.
Marcia: Ben je ooit wel dikker geweest dan dit? (aan Janine) Nee, ze heeft wel een iets dikkere kont gehad. Hilde meldt dat zij ook nooit dikker is geweest dan nu.
Janine's moeder heeft nu maatje 38-40 maar was vroeger net als zij nu. Toen ze 7 maanden zwanger was geloofde niemand dat (??)

Hilde verbaast zich erover dat Janines familie niet dik is. "En ze houden zo van eten..."
Volgens Janine zit het in de familie. Ze hebben het over snacken. Janine zegt dat ze ook niet veel snoept. Hilde ook niet, soms 1 chippie, want ze zit dan aan haar wijntje. Bij haar is het allemaal vocht, zegt ze (!!)
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:03:09 #20
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_41862809
E10 zit aan een boterhammetje. "Kijken wat de dag van vandaag ons brengt"
Hilde is weg uit de zithoek, E10, Janine en Marcia zitten/hangen daar nu.

Janine vraagt wie er allemaal al gegeten hebben. Ze weten het niet. Volgens Janine is er nog zoveel brood over.

E10: gister hebben we helemaal niks gedaan, of wel? Ook geen envelop gekregen ofzo...
Marcia vindt het typisch dat de rode telefoon er nog staat.
E10 denkt dat ze een dubbele weekopdracht gaan krijgen. Bv; je hebt 3 dagen waarin je een opdracht hebt en ook nog met 'die klok' aan de gang moet. (wat hij met die klok bedoeld weet ik niet)

Er wordt geroepen dat de tuin open is. Ze springen blij op en gaan naar buiten.
Egbert smeert ondertussen rustig een boterhammetje. Marcia niest en egbert zegt "daar kom je ook nooit meer van je leven vanaf he meissie, echt vreselijk" (de hooikoorts dus)
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:17:07 #21
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_41863072
Als Semih aan Egbert vraagt hoe het gaat, zegt hij dat hij slecht geslapen heeft.
Hij praat wat in zichzelf, wast een beker af voor zijn melk en werpt een blik op de stapel afwas.
De melk is op. "Melkmelkmelk... Er is geen melk meer. Shit. Shit."
Hij had een halve beker ingeschonken en die drinkt hij snel leeg.

Terwijl hij op zijn tosti wacht, ijsbeert hij wat en leunt even tegen de pilaar met telefoon.
Hij rommelt in de koelkast; maakt plek voor bier. Hij laadt er flink wat bierflesjes in.
Kijkt in het tosti-apparaat en in zichzelf zegt hij "nou, zo hard gaat hij niet"

Marlies moet haar zender checken.

Ik geloof dat de meesten in de tuin zit nu. Op de stream zijn E10, Rik, Janine, Hilde en Egbert te zien. Rik niest ook al. Hilde "zo, dat lucht op he"
Ze praten over zichtbare bilnaden, 'chauffeursbillen'. Volgens Janine is dat een tijdje in geweest.

E10 tegen Hilde: wie denk je dat eruit gaat?
E10 denkt dat Hilde geen kans maakt tegenover hem.
Hilde: het wordt een meevaller of een meevaller.
Janine en E10 vinden dit een rare uitspraak

Ze paffen vrolijk door. janine wordt moe van al dat roken.
E10: ja, je doet echt niks anders hier he?
Janine zegt dat ze rookt omdat ze niks te doen heeft, thuis rookt ze nooit zoveel.
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:22:32 #22
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_41863168
Er komt een racebak voorbij gereden.
Hilde: "Ik dacht even dat ik mijn eigen autootje voorbij hoorde rijden. Een scootmobiel."
E10: "Wat voor autootje heb je dan?"
Hilde: "Een cinquecen. Een rose."
pi_41866640
Hilde zit aan de tafel naar het schaken van Jeroen en Rik aan het kijken, Egbert staat erbij en Hilde vraagt met een hele omweg: "Eggie', hun zijn druk aan het schaken en niemand wil het voor me doen"
Egbert: "Wat is er dan?"
Hilde: "Ik kan die flessen niet open krijgen, echt waar, ik krijg ze gewoon niet open vandaag"
Egbert is de minste niet en haalt de wijn en schenkt voor iedereen aan de tafel wat wijn in.

pi_41867006
Milica zit met Etienne op de bank. Ze praten over het schaken.
Etienne: "Het is wel goed voor de band om zulke spellen samen te doen"
Milica wil het ook graag leren zegt ze, maar het lijkt haar wel moeilijk al die spelregels.
Etienne legt de stappen van alle schaaksukken uit maar houdt er al snel mee op: "Ik leg het je later wel een keer uit."

Etienne en Milica liggen even te knuffelen en praten over dat hun groepje steeds kleiner wordt.
Als Jeroen heeft verloren met schaken gaan Jeroen en Etienne naar de plee, ze gaan zometeen namelijk eten.

In de keuken staan de borden met eten klaar:

Sabrina moet eerst naar de plee en Etienne en Jeroen gaan, omdat ze schijnbaar nodig moeten, met elkaar sparren, Jeroen maakt hele rare bewegingen en Etienne lacht hem uit.

Als Jeroen de plee induikt, gaan Sabrina en Etienne elkaar uitgebreid staan knuffelen in de gang. Monique loopt langs hun en draait haar hoofd helemaal van hun weg.

pi_41867226
Rik vertelt tijdens het eten over poppers.
Marlies zegt: "dat is toch heel slecht voor je hersenen?"
Rik: "Jah, maar dat heb je met ecstasy en coke ook!"
Rik: "weet je wat ik eens een keer had?" "ik lag met een meisje in bed en liet toen het flesje poppers vallen en toen hebben we het snel van de matras gesnoven."

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')