Nou, dat heeft ze nog een lange weg te gaan ben ik bang.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vergeet de morfine niet.
Maar daar is ze niet dol op, ze wil controle over haar geest houden![]()
Ik duik zo ook mn nest in denk ik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef mazaru het volgende:
Hebben we nou echt wel eens een dooiere boel gehad dan deze BB?
Alles ligt op bed of gaat naar bed, het is zaterdagavond, nog geen eens twaalf uur.
Ja....quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef puntoortje het volgende:
wie lag er nou net bij tijn...marcia?
Heel evenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef puntoortje het volgende:
wie lag er nou net bij tijn...marcia?
of Absintquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:49 schreef mazaru het volgende:
O jee, rode wijn helpt niet meer bij Hilde, ruk de flessen rum dan maar uit de kast
Het is wel erg dramatisch gesteld dit jaar. Een schande!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef mazaru het volgende:
Alles ligt op bed of gaat naar bed, het is zaterdagavond, nog geen eens twaalf uur.
Oh nee, das dan de 3e waarvan we de partner aan de poort kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:52 schreef natronic het volgende:
Denk dat Marcia een beetje jeuk heeft gekregen en daarom bij Tijn wil gaan liggen
nog een week en iedereen gaat in de huiskamer slapenquote:
Daar is Floris veel te stoned voorquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nee, das dan de 3e waarvan we de partner aan de poort kunnen verwachten![]()
Dan zijn ze morgen weer vroeg op!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef mazaru het volgende:
ja en rik ligt lekker overal dat ebola virus van m te verspreidenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nog een week en iedereen gaat in de huiskamer slapen
Hij is de nieuwe Andries. Kan straks zijn werk wel vergeten enzo...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nee, das dan de 3e waarvan we de partner aan de poort kunnen verwachten![]()
Bij haar gezicht zelfsquote:
echt wel, wor er trouwens ook beregeil van maar dat is mijn probleemquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij haar gezicht zelfs
Wel schattig.![]()
Dat wiltie nu geloof ik al 2 weken maar tis nog nie echt gelukt.quote:Op zondag 17 september 2006 00:00 schreef pullup het volgende:
Dat gaat stampen worden bij Semih
....jij wordt overal geil van...zelfs van rik onsmakkelijk op de bank..hihihiquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt wel, wor er trouwens ook beregeil van maar dat is mijn probleem![]()
Figures dat jij weer zo'n vreemde fetish hebt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, het is echt feest op de streams. Typisch een zaterdagavond.quote:Op zondag 17 september 2006 00:01 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor Tijn bijna niet.
Ik ga ook maar eens![]()
Michelline wll ook wel neuken. Semih wil t alleen niet zo vol in de camera doen, dan heb je wel een probleem in het BBhuis.quote:Op zondag 17 september 2006 00:04 schreef natronic het volgende:
Semih wil gewoon neuken...en terecht
Denk je echt dat ze gaan naaien? Weinig kans.quote:Op zondag 17 september 2006 00:05 schreef CartWOman het volgende:
Oh God, gaan we sex krijgen? Sla ik die stream lekker over.![]()
Ik ook. Dan maar even naar Tijn en Marcia luisteren.quote:Op zondag 17 september 2006 00:05 schreef CartWOman het volgende:
Oh God, gaan we sex krijgen? Sla ik die stream lekker over.![]()
Neuken in het bed van Marcel en Etiënne? Dat lijkt me niet zon succes.quote:Op zondag 17 september 2006 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom doen mich en Sem het niet onder het stabelbed ?
Je vrouw nog steeds aan het stappenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ONDERquote:Op zondag 17 september 2006 00:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neuken in het bed van Marcel en Etiënne? Dat lijkt me niet zon succes.
quote:Op zondag 17 september 2006 00:07 schreef natronic het volgende:
er zijn zat manieren om het te doen zonder dat men het in de gaten heeft
quote:
hahaha lekker op het kussen van E10 spuiten, goed voor z'n haarquote:Op zondag 17 september 2006 00:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Neuken in het bed van Marcel en Etiënne? Dat lijkt me niet zon succes.
quote:Op zondag 17 september 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
stream 3 nog steeds hetzelfde:
[afbeelding]
Wel uitermate frustrerend dat je je dan moet inhouden.quote:
Bij deze niet: http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zondag 17 september 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
Hoezo moet?quote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel uitermate frustrerend dat je je dan moet inhouden.
Ik denk dat (met de preutsheid van Hummie) ze de camera juist wegdraaien, als ze gewoon uit de kleren gaan en het onbeschaamd gewoon boven op het dekbed gaan doen...quote:Op zondag 17 september 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
. En dan ziet iemand t, so what? We doen t allemaal. Ik snap best dat je niet uitgebreid het Kamustraboek gaat uit proberen in dat huis, maar gewoon de easystandjes. Ach.
Niks moet. Gewoon een beetje creatief wezen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel uitermate frustrerend dat je je dan moet inhouden.
Er blijven mensen op reageren he?quote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Bij deze niet: http://www.radio.nl/bigbrother/
O dat zou ook nog goed kunnen inderdaad. Ik weet niet of ik dát zou doen maar ik zou zeker niet met mn hoofd helemaal onder die dekens gaan liggen, das superbenauwd.quote:Op zondag 17 september 2006 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat (met de preutsheid van Hummie) ze de camera juist wegdraaien, als ze gewoon uit de kleren gaan en het onbeschaamd gewoon boven op het dekbed gaan doen...
Ja goed he?quote:Op zondag 17 september 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er blijven mensen op reageren he?![]()
![]()
Als één van de twee het niet voor de camera's wil doen, zul je dus wel moeten hè.quote:
Nee, maar die zijn allemaal lage kwaliteitquote:Op zondag 17 september 2006 00:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Bij deze niet: http://www.radio.nl/bigbrother/
Ja das ook wel weer zo.quote:Op zondag 17 september 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als één van de twee het niet voor de camera's wil doen, zul je dus wel moeten hè.
Ja wel wat minder. Maar 't is oké hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar die zijn allemaal lage kwaliteit
Semih kan ook een gat in het matras maken.quote:Op zondag 17 september 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als één van de twee het niet voor de camera's wil doen, zul je dus wel moeten hè.
Ja, wanneer doen ze hierquote:Op zondag 17 september 2006 00:10 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
Full screen niet om aan te zien, dus dan kijk ik ook maar naar Hilde.quote:Op zondag 17 september 2006 00:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja wel wat minder. Maar 't is oké hoor.
Geen Hilde 24/7. Wat wil je nog meer?
Dat komt omdat ze zoveel controle over haar geest heeft.quote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
die hilde zit zo vast, die krijg je met een tank nog niet van die stream !
Zware beslissing neem ik aan?quote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Full screen niet om aan te zien, dus dan kijk ik ook maar naar Hilde.
Damn, ik zou er bijna intrappen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:19 schreef HiDiHo het volgende:
is gewoon een nieuwe tactiek van bb om hilde zo altijd nuchter weer te geven !
Verrassing voor de maandag: ze blijven allebei.quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
GEEF JE MENING
Wie moet er blijven?
Etiënne 50%
Hilde 50%
13989 stemmen
Bron: Talpa
laat E10 maar gaan !quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
GEEF JE MENING
Wie moet er blijven?
Etiënne 50%
Hilde 50%
13989 stemmen
Bron: Talpa
inderdaad, ze komt op mij over als de meest stabiele factor in het huis van de laatste dagen!quote:Op zondag 17 september 2006 00:27 schreef ruby het volgende:
Op Hilde kun je tenminste bouwen.
En daarom krijgt Hilde morgen een paar flessen wijn extra. Dat heeft ze dubbel en dwars verdiend.quote:Op zondag 17 september 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
inderdaad, ze komt op mij over als de meest stabiele factor in het huis van de laatste dagen!
kijk je al 2 dagen naar stream 3 ?quote:Op zondag 17 september 2006 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
inderdaad, ze komt op mij over als de meest stabiele factor in het huis van de laatste dagen!
ja en waarom niet? Als er op de andere streams niets gebeurt, start ik s3 overnieuw en hop actie!quote:Op zondag 17 september 2006 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kijk je al 2 dagen naar stream 3 ?![]()
wor ze wel heel agressief van heur:quote:Op zondag 17 september 2006 00:29 schreef ruby het volgende:
[..]
En daarom krijgt Hilde morgen een paar flessen wijn extra. Dat heeft ze dubbel en dwars verdiend.![]()
rustig afwachten tot de kliek naar elkaar gegroeid is...quote:Op zondag 17 september 2006 00:34 schreef Darklight het volgende:
wat is het nut van die telefoon eigenlijk? die is 1x afgegaan in een maand tijd
En dat terwijl dat de nieuwe sensatie zou zijn..quote:Op zondag 17 september 2006 00:34 schreef Darklight het volgende:
Tja, maar hummie kan ze ook niet meer laten feesten. Heb je de twee laatste feetjes gezien.... ? Voorgaande jaren vond ik de feestjes nog wel aardig, nu heb ik alleen nog maar zwaar zitten irriteren. Vooral aan de zingende zusjes met Michelinequote:Op zondag 17 september 2006 00:33 schreef ruby het volgende:
Maakt niet uit. Zolang er maar wat gebeurd in het huis. Deze zaterdag slaat kant noch wal.![]()
Dat sloeg op de eventuele agressie van Hilde na een paar flessen wijn.
Hmmm, ja daar zit wat in. Uitelkaar spelen die kliek dmv de telefoon....Trrrrrrrrrrrriiiiiiiinggggggggg.quote:Op zondag 17 september 2006 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
rustig afwachten tot de kliek naar elkaar gegroeid is...
juist! ze moeten psychologies eerst ff zwakker worden, afhankelijker,...quote:Op zondag 17 september 2006 00:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Hmmm, ja daar zit wat in. Uitelkaar spelen die kliek dmv de telefoon....Trrrrrrrrrrrriiiiiiiinggggggggg.
Zingen moet dan ook verboden worden.quote:Op zondag 17 september 2006 00:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tja, maar hummie kan ze ook niet meer laten feesten. Heb je de twee laatste feetjes gezien.... ? Voorgaande jaren vond ik de feestjes nog wel aardig, nu heb ik alleen nog maar zwaar zitten irriteren. Vooral aan de zingende zusjes met Micheline![]()
Drank doet deze groep ook al geen goeds.
Die heeft dus geen nutquote:Op zondag 17 september 2006 00:34 schreef Darklight het volgende:
Misschien wordt ze wel jaloers nu Tijn en Marcia bijelkaar liggen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:43 schreef Fronsertje het volgende:
Monique lult een beetje tegen derzelf...
pas op he, is wel beschermd diersoort !quote:Op zondag 17 september 2006 00:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[afbeelding]
ja hoor, das lekker, de zussies zijn wakker![]()
Uniek ras!!quote:Op zondag 17 september 2006 00:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pas op he, is wel beschermd diersoort !![]()
Marcia ging bij hem liggen want ze vond het zo zielig dat ie alleen lag.quote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Fronsertje het volgende:
Wat moet tijn nou bij dat muurbloempje dan? zelfbescherming?
Goeie vraag.....................misschien een kleine hoop dat hij BB kan winnen met Marcia...........quote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Fronsertje het volgende:
Wat moet tijn nou bij dat muurbloempje dan? zelfbescherming?
Gelukkig heeft ze E10 bij wie ze aan kan kloppen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:50 schreef Sonique het volgende:
Saartje is misselijk:
'Ik wil ook een broodje roombrie met walnootjes en honing, maar omdat ik misselijk ben wil ik iets hartigs, dus zonder honing.'
Maar das maar een klein borrelhapjequote:Op zondag 17 september 2006 00:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze E10 bij wie ze aan kan kloppen.
Wie het kleine niet eert........quote:Op zondag 17 september 2006 00:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar das maar een klein borrelhapje
Feest is een groot woord in BB6,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op zondag 17 september 2006 00:56 schreef Sonique het volgende:
Waarom liggen ze er allemaal zo vroeg in trouwens?
Was het hoerenfeest niets aan?
Heeft Hummie dan geen enkele fantasie......................................te triest voor woorden..... zo moeilijk is het toch niet om de boel even flink te stangen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:57 schreef ruby het volgende:
Het feest was dramatisch saai...
De bewoners haakten toen maar af.
Hummie is idd fantasieloos toe nu toe.... Gewoonweg jammer.quote:Op zondag 17 september 2006 00:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Heeft Hummie dan geen enkele fantasie......................................te triest voor woorden..... zo moeilijk is het toch niet om de boel even flink te stangen.
En terecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 september 2006 01:01 schreef Zeehond het volgende:
Whaha die zusjes zijn echt briljant. E10 wordt nu vernederd
2 nachten op rij ....echt hoop dat e10 en de zusjes erin blijven...die e10 is op het laatst verminkt, niet normaal!quote:Op zondag 17 september 2006 01:01 schreef Zeehond het volgende:
Whaha die zusjes zijn echt briljant. E10 wordt nu vernederd
Tube tandpasta.quote:Op zondag 17 september 2006 01:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
wat legt die rat nou onder ze matras
Ik zeg, ze moeten allebei blijven.quote:Op zondag 17 september 2006 01:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
ik ben er wel uit nou, hij moet blijven, hoe langer de illusie, hoe harder de klap![]()
Het is ook de manier hoe ze het zeggen. Vrij komisch.quote:Op zondag 17 september 2006 01:09 schreef Sonique het volgende:
Saartje, "ik dacht echt wel dat we je billen mochten insmeren"
Mo: "Ja, ik ook, zeg maar zo aanstippen... Maar nee. "
Er zitten humorelementen in, dus ik zeg: ja.quote:Op zondag 17 september 2006 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft 't zin om de streams aan te slingeren?![]()
Tja, wat heeft zin ?quote:Op zondag 17 september 2006 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft 't zin om de streams aan te slingeren?![]()
Ow my god. Haha, die lui zijn niet goed.quote:Op zondag 17 september 2006 01:13 schreef Sonique het volgende:
e10 : "Jullie mogen bij billen insmeren, als ik op jullie tieten mag zuigen"
Oh, dan wacht ik even op een close-upquote:Op zondag 17 september 2006 01:12 schreef ruby het volgende:
E10 z'n piemie is tussen de bedden klem komen zitten.
kom op he, dat is onmogelijk, dr steekt niks uitquote:Op zondag 17 september 2006 01:12 schreef ruby het volgende:
E10 z'n piemie is tussen de bedden klem komen zitten.
Ik vrees dat dat niet aanwezig was.quote:Op zondag 17 september 2006 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dan wacht ik even op een close-up![]()
Junior wordt wel zo vakkundig in de zeik genomen, ik krijg *bijna* medelijden met hem.quote:Op zondag 17 september 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
We hebben een sabbelaartje in de house![]()
zei ze dat, OMGquote:Op zondag 17 september 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
jij bent niet te vertrouwen junior![]()
![]()
AUW me buihuik!
ja echt, en hij is nog te dom om er een complex aan over te houden!quote:
Jammerquote:Op zondag 17 september 2006 01:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet aanwezig was.
Het was een gedachte van me (hij had ineens zo'n pijn).
Zoveel zoom zit er niet op die camera'squote:Op zondag 17 september 2006 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
JammerZe hadden wel héél erg moeten inzoomen om 't goed in beeld te brengen.
Daar heb je een sterrenkijker voor nodig.quote:Op zondag 17 september 2006 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoveel zoom zit er niet op die camera's
komt wel....buitenquote:Op zondag 17 september 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja echt, en hij is nog te dom om er een complex aan over te houden!![]()
e10 is weer op aanrandingspad, echt ik wou dat ik barry wasquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs met de Hubble kunnen ze hem niet vinden...
[afbeelding]
Graag!quote:Op zondag 17 september 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind echt Etienne veel vermakelijker dan Hilde. Dus nogmaals: Hilde eruit
Precies, we mogen ze dankbaar zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 01:24 schreef scanman01 het volgende:
De meiden zijn zeer komisch iedere keer mét Etienne erbij. Zonder Etienne had iedereen al weer in dromenland gelegen.
Ja die ken zo naar hetquote:Op zondag 17 september 2006 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Graag!Akelig pokkenwijf. Etienne kan altijd nog.
Jeroen voegt idd ook niets toe. Ik heb nog nooit iemand in BB gezien die zo ontzettend behang zat te wezen.quote:Op zondag 17 september 2006 01:24 schreef ruby het volgende:
Ik vind het gewoon jammer Hilde of E10 eruit moet. Egbert of Jeroen waren beter geweest om te vertrekken.
Mwah, tis voornamelijk pubergedoequote:Op zondag 17 september 2006 01:24 schreef PC eend het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan kijken geloof ik
Jeroen, Marlies, Egbert, Marcia.... ze mogen er allemaal eerst uit.quote:Op zondag 17 september 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jeroen voegt idd ook niets toe. Ik heb nog nooit iemand in BB gezien die zo ontzettend behang zat te wezen.
ik loop een beetje achter...maar wat voel ik me weer verlaten...quote:Op zondag 17 september 2006 01:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
e10 is weer op aanrandingspad, echt ik wou dat ik barry was![]()
Hopen dat de telefoon nog ff gaat voor maandagquote:Op zondag 17 september 2006 01:24 schreef ruby het volgende:
Ik vind het gewoon jammer Hilde of E10 eruit moet. Egbert of Jeroen waren beter geweest om te vertrekken.
Nee hoor, ik moet ook om 'm lachen. Hij heeft best humor.quote:Op zondag 17 september 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik nou echt de enige die Etienne op dit soort momenten wél leuk vindt?
Bij gebrek aan beter, misschien jaquote:Op zondag 17 september 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Trieste conclusie eigenlijk....quote:Op zondag 17 september 2006 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, misschien ja![]()
Egbert of Jeroen pakt 'm op (of andere saaie figuren) en die mag vertrekken. Hilde en E10 mogen alsnog blijven.quote:Op zondag 17 september 2006 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopen dat de telefoon nog ff gaat voor maandag
Nee hoor, ik lach meer om de gezustersquote:Op zondag 17 september 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Laten we het hopen en dan het liefst Jeroen. Die man is echt te erg voor woorden om naar te kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 01:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Egbert of Jeroen pakt 'm op (of andere saaie figuren) en die mag vertrekken. Hilde en E10 mogen alsnog blijven.
Groep reageert dolblij.
quote:Op zondag 17 september 2006 01:29 schreef Sonique het volgende:
e10, je gaat nu net even te ver imo
Barrykade die genemen moeten worden.
e10 die zegt verlieft te zijn op saar, en daarom haar huwelijk moet kapot maken, en dit vertellen aan monique...
Het blijft een leeghoofd.
Maar ze heeft wel een vriend en een kind, ik snap haar niet helemaal. Maar goed, WIJ hebben wat te kijkenquote:
Ik denk dat dat haar weekopdracht is.quote:Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef witste het volgende:
Zeg, gaat Hilde vannacht wel slapen? Of blijft ze nog even die mat aantrappen?
En nu al helemaal niet meer !quote:
Dat kind is niet van die vriend, toch. Ze is wel getrouwd geweest.quote:Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een vriend en een kind, ik snap haar niet helemaal. Maar goed, WIJ hebben wat te kijken![]()
En daar gaat het om. We willen tenslotte geëntertaind worden.quote:Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een vriend en een kind, ik snap haar niet helemaal. Maar goed, WIJ hebben wat te kijken![]()
Ze staat stijf van de spanningenquote:Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef witste het volgende:
Zeg, gaat Hilde vannacht wel slapen? Of blijft ze nog even die mat aantrappen?
Tis iig geen geheime opdracht...quote:Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat dat haar weekopdracht is.
Je hebt helemaal gelijk! Die praat alleen maar poepquote:
Precies. Maakt niet uit hoeveel relaties er stuklopenquote:Op zondag 17 september 2006 01:34 schreef ruby het volgende:
[..]
En daar gaat het om. We willen tenslotte geëntertaind worden.
Ah, die heeft dat kinderlijke stemmetje.quote:Op zondag 17 september 2006 01:35 schreef cripplecrow het volgende:
spannend verhaal verteld monique he?
BB is tenslotte keihard dit jaar. En dat zullen we weten.quote:Op zondag 17 september 2006 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Maakt niet uit hoeveel relaties er stuklopen
Als ik E10 al was, werd ik gewoon spontaan impotent van die vrouwenpraat.quote:Op zondag 17 september 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Die Sabrina wordt echt overal bang van. Daarom mag Etienne iedere keer bij haar liggen
Zou het koud zijn gewordenquote:Op zondag 17 september 2006 01:35 schreef cripplecrow het volgende:
spannend verhaal verteld monique he?
Helemaal niet. Hij is best grappig bezig als hij met de zusjes samen is. Allemaal gein. Net ook dat stukje over Barry.quote:Op zondag 17 september 2006 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Die praat alleen maar poep![]()
Denk niet dat ie het verschil opmerktquote:Op zondag 17 september 2006 01:36 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Als ik E10 al was, werd ik gewoon spontaan impotent van die vrouwenpraat.
Die toon waarop Monique vertelt.... ik kan het echt niet volgen.quote:Op zondag 17 september 2006 01:36 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Als ik E10 al was, werd ik gewoon spontaan impotent van die vrouwenpraat.
Sabrina heeft al vaker gezegd dat die relatie eigenlijk al wel stuk was, dus niet veel aan de hand volgens mij.quote:Op zondag 17 september 2006 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Maakt niet uit hoeveel relaties er stuklopen
Die zal zo wel met z'n krulspelden de kamer binnen komen stormen.quote:Op zondag 17 september 2006 01:39 schreef versabommie het volgende:
Eggie morgen weer over de zeik hehehe
Hahahahahahaha, zei de optimist........quote:Op zondag 17 september 2006 01:36 schreef ruby het volgende:
[..]
BB is tenslotte keihard dit jaar. En dat zullen we weten.
quote:Op zondag 17 september 2006 01:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Die zal zo wel met z'n krulspelden de kamer binnen komen stormen.![]()
Jeroen?quote:Op zondag 17 september 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina schrikt zich weer wezenloos van iets wat er niet is![]()
E10 z'n sumpie?quote:Op zondag 17 september 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina schrikt zich weer wezenloos van iets wat er niet is![]()
Batesquote:
Tijdens het verhaal van Monique hield Sabrina Etienne de hele tijd stevig vast.quote:Op zondag 17 september 2006 01:43 schreef KonnieKipke het volgende:
zie die gretige handjes van E10 Sabrina dan bij haar heupen pakken
LOL... nee, Sabrina ziet steeds dingen die er niet zijn. Die meid is echt overal bang voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |