waarom zou ik dat willen, ik hou wel van een running (nou ja running) gag!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bbqs3.asp
Deze neerzetten in de opties bij stream 3. Dan werkt ie weer
Wat ben je ook een wonderkind...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Deze neerzetten in de opties bij stream 3. Dan werkt ie weer
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vond ik ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
sjongejonge jullie waren maar 1 minuut weg van een topic : cos 3261 Versabommies isoleerstreamcommentaarwat duurde het lang zeg!
ben je echt benieuwd naar de verhalen van etienne?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat E10 er niet bij zit. Dan kregen we weer mooie vechtverhalen van hem te horen. Bijvoorbeeld hoe hij in z'n eentje wel 20 man van zich af heeft geslagen...
E10 de Kung-Fu master.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat E10 er niet bij zit. Dan kregen we weer mooie vechtverhalen van hem te horen. Bijvoorbeeld hoe hij in z'n eentje wel 20 man van zich af heeft geslagen...
Ze is in de war met breienquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:57 schreef Verida het volgende:
Hilde: intrekken afzetten doorgaan,
ze zal wel niet zelf veel aanwezig zijn geweest bij de zwemlessen van milica, bij onze kinderen was het gewoon buig, wijd, sluit.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:54 schreef wolferl het volgende:
Even een leuk voorbeeldje:
Semih: Ik vind witte sokken niet mooi.
Marlies: Jaajaja, dat is echt afschuwelijk.
Tijn: Ik ben gek op witte sokken.
Marlies: JAaaaJaaja, ze staan overal goed bij.
Egbert: Het maakt me niet uit welke kleur sokken.
Marlies: Jaaajajaa, Witte sokken, bruine sokken, zwarte sokken, sokken zijn sokken toch.
Monique: Witte sokken zijn ZO afschuwelijk.
Marlies: Ja vertel mij wat, ik heb een hekel aan witte sokken.
Sabrina: Ik draag altijd witte sokken.
Marlies: Jajaja, ik ook hoor, vind ze echt schitterend.
Kortom Marlies is een gladde.
En probeer deze stream eens.
http://www.radio.nl/bigbrother/
Werkt super.
Yes yes, hoe ze vroeger stalen pijpen op z'n six-pack bogen. Hoe hij betonblokken van 50 cm zo doormidden sloeg. Iedereen in de kroeg deinsde dan ook voor hem achteruit, als hij de kroeg in kwam.quote:
slaapverwekkende gozer die Jeroenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
diepgaand gesprek tussen Marlies en Jeroen:
J: Weet je?..ik eehmm .. nou jao dus.. denk ik...
M: Jajaja , Vind ik ook.
J: ja hè.
Ach E10 heeft teveel maffioso films gekeken. Scarface, Goodfellas, Johnny Brasco etcetcetc.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Yes yes, hoe ze vroeger stalen pijpen op z'n six-pack bogen. Hoe hij betonblokken van 50 cm zo doormidden sloeg. Iedereen in de kroeg deinsde dan ook voor hem achteruit, als hij de kroeg in kwam.
Op de tribune?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:06 schreef berney het volgende:
Wat nou als Hilde bij de finale komt.
Ja, ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:03 schreef natronic het volgende:
[..]
slaapverwekkende gozer die Jeroen
wat nou als sinterklaas echt bestaat ne zwarte piet een elf blijkt te zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:06 schreef berney het volgende:
Er was van de week al een heel gesprek gaande tussen Hilde, Milicia en Jeroen. Daarbij probeerde Hilde Milicia en Jeroen met haar mee te krijgen, zodat diegene dan al minstens 3 stemmen zou hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:03 schreef itsme het volgende:
Ik vraag me af of en wanneer ze over de volgende nominaties gaan praten.
verleden keer waren ze nog wat verrast.
zolang het maar niet in de finale isquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:06 schreef berney het volgende:
Vind je het gek. Wij kijken alleen maar slaapverwekkende streams maar hij zit er middenin.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:03 schreef natronic het volgende:
[..]
slaapverwekkende gozer die Jeroen
Hebben ze net gedaan, ze willen Hilde er uit hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:03 schreef itsme het volgende:
Ik vraag me af of en wanneer ze over de volgende nominaties gaan praten.
verleden keer waren ze nog wat verrast.
Als finaliste.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op de tribune?
Dat geeft toch niks?
Wat nou als Hilde bij komt in de finale.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:06 schreef berney het volgende:
Als ze uitgeteld zijn op het aantal tegeltjes in het zwembadquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:10 schreef toxikon het volgende:
neee? gaan ze nu al naar bed ???
wees eerlijk dat mens is toch heerlijk irritant. als zij exit is, kakt het helemaal in.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:08 schreef natronic het volgende:
[..]
zolang het maar niet in de finale is
Stel dat ze wint.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat nou als Hilde bij komt in de finale.
Tanden poetsen... ze zijn pas om 1 uur opgestaan, for crying out loud.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:08 schreef Sanne het volgende:
Het is niet veel he?
kan nog wel ff duren bij henquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze uitgeteld zijn op het aantal tegeltjes in het zwembad![]()
das waar maar van mij mag ze net voor de finale eruit geflikkert wordenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:12 schreef berney het volgende:
[..]
wees eerlijk dat mens is toch heerlijk irritant. als zij exit is, kakt het helemaal in.
Nu kunnen we nog ruzies verwachten
jesus, regie flikker wat testosteron in hummies koffie, krijgt ze mss ballen van en wordt bb eindelijk eens bikkelhard.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze uitgeteld zijn op het aantal tegeltjes in het zwembad![]()
Meld je je dan weer aan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet iets leuks en zeer origineel. Waarom zoekt Hummie geen man voor Hilde?
Dat was vroeger wel anders.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tanden poetsen... ze zijn pas om 1 uur opgestaan, for crying out loud.![]()
Rik lost het nu voor ze opquote:
Toch mag ze van mij maandag exitquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hebben ze net gedaan, ze willen Hilde er uit hebben.
Maar dat hebben hun lekker niet voor het zeggen, dat beslist de beller, en de beller wil een flinke stoorzender in dat huis hebben.
Die lui hebben het veel te goed
Als Hilde weg is, dan valt er helemaal geen reet meer te beleven.
lengte = 206 steentjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:16 schreef wolferl het volgende:
Jeroen gaat straks alle steentjes persoonlijk tellen, anders kan hij NIET slapen.
Hilde wil wel tellen maar heeft geen energie meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
Nog even zo doorgaan en er kijkt geen hond meer...quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel anders.![]()
hoi babe
We hebben een winnaarquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:20 schreef kavu het volgende:
[..]
lengte = 206 steentjes
breedte = 102 steentjes
diepte = 41 steentjes
bodem zwembad = 206 x 102 = 21012 steentjes
lengte zijkanten zwembad = (206x2) x 41 = 16892 steentjes
breedte zijkanten zwembad = (102x2) x 41 = 8364 steentjes
totaal heeft het zwembad dus 46268 steentjes
Bijdehandje, ze hebben daar geen rekenmachine of pen/papier he?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:20 schreef kavu het volgende:
[..]
lengte = 206 steentjes
breedte = 102 steentjes
diepte = 41 steentjes
bodem zwembad = 206 x 102 = 21012 steentjes
lengte zijkanten zwembad = (206x2) x 41 = 16892 steentjes
breedte zijkanten zwembad = (102x2) x 41 = 8364 steentjes
totaal heeft het zwembad dus 46268 steentjes
ik deed het uit het hoofd .. zo moeilijk is die berekening nou ook weer nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bijdehandje, ze hebben daar geen rekenmachine of pen/papier he?
echt die barry moet hem slopen, ik ben bereid om zijn reiskosten te vergoeden als ie het op camera doetquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:24 schreef kukeleku het volgende:
ik word lichtelijk onpasselijk van die Etjen![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
echt die barry moet hem slopen, ik ben bereid om zijn reiskosten te vergoeden als ie het op camera doet![]()
Ik vind de verhalen van E10 toch geloofwaardigerquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:25 schreef kavu het volgende:
[..]
ik deed het uit het hoofd .. zo moeilijk is die berekening nou ook weer niet![]()
nee denk dat Hilde ze meer ellende geeft. is nu ook al zoquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch mag ze van mij maandag exit... Ik gok op wat ellende met Etienne.
UWV, are you watching 2quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
ROB, ARE U WATCHING??????
[afbeelding]
![]()
hey kavu.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:25 schreef kavu het volgende:
[..]
ik deed het uit het hoofd .. zo moeilijk is die berekening nou ook weer niet![]()
Hij is alweer onderweg...quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
ROB, ARE U WATCHING??????
[afbeelding]
![]()
aaaaah tering, de cola komt zojuist door mijn neus weer naar buitenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
UWV, are you watching 2
[afbeelding]
God wat hoop ik dat ie maandag in de uitzending zitquote:
Jep. Door dat stukje weten we nu dus dat het achtergebleven geld idd in een pot gaat en dat is dus voor de uiteindelijke winnaar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:23 schreef Kinga het volgende:
Hmm, wat in die pot zit, toch het uiteindelijke geld voor de winnaar?
Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweestquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:35 schreef kukeleku het volgende:
Marcia en Micheline hebben het over nomineren.....ze denken dat als Hilde eruit gaat maandag dat Milica en Etjen de meeste stemmen krijgen bij de volgende nominatieronde.
wat zei ze dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:37 schreef kukeleku het volgende:
Micheline heeft Sjaan goed door....proberen weer bij het populaire groepje te horen![]()
Mocht Hilde er maandag uitgaan, heeft BB een verassing voor der in de studio.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
UWV, are you watching 2
[afbeelding]
Nog geen Jeroen er bij?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:35 schreef kukeleku het volgende:
Marcia en Micheline hebben het over nomineren.....ze denken dat als Hilde eruit gaat maandag dat Milica en Etjen de meeste stemmen krijgen bij de volgende nominatieronde.
ben benieuwd hoeveel dagen we die nog terug zien komen, aan mij zal t nie liggen iigquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaah tering, de cola komt zojuist door mijn neus weer naar buiten![]()
![]()
"ja ik vind het wel een leuke meid hoor maar eerst was het nee ik voel me goed bij deze mensen(groep hilde) en nu ze ziet dat dat groepje uiteen valt probeert ze het weer bij ons groepje"quote:
Die is de week daarop aan de beurt. Dat hele groepje wordt weggewerkt en dan hebben we allemaal vriendjes over.quote:
en dan moeten ze elkaar nomineren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is de week daarop aan de beurt. Dat hele groepje wordt weggewerkt en dan hebben we allemaal vriendjes over.
Das niet erg want dan zijn het plotseling geen vriendjes meer tochquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is de week daarop aan de beurt. Dat hele groepje wordt weggewerkt en dan hebben we allemaal vriendjes over.
Geen irritante figuren meer... Dus dat wordt dikke pret.
Nog saaier dan ditquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn blijft nog wel even schat. kan jij je nog lekker irriteren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maakt niets uit lijkt me. Als er geen geld wordt gebruikt om jokers van BB te kopen of iets anders, dan zal 4 ton altijd 4 ton blijven. Maakt niet uit hoe de exits verlopen. Er verdwijnt geen geld namelijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
om de pot te spekken is het dus handog om de persoon die net een flinke donatie van een eerder afgevallen kandidaat heeft gekregen de week erna eruit proberen te krijgen. dan groeit de pot voor de winnaar het snelst
Ik wel ja, maar ik dacht even aan jullie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Tijn blijft nog wel even schat. kan jij je nog lekker irriteren.![]()
![]()
Rustig denk aan je bloeddruk...quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:41 schreef wolferl het volgende:
Ik ga dood, E10 rent als een kuttenlikkertje naar Sabrina om haar batterijtje te verwisselen.
Aaaaaaaaaaaaaah, wat een grote smerige slijmnicht.
Die vriend van Sabrine was toch marinier?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:42 schreef wolferl het volgende:
En ik hoor ze toch echt tongen hoor, E10 en Sabrina.
Jep... Helemaal als Janine dan ook nog eens wordt weggestemd.... en die kans is vrij groot.quote:
Ik zie alleen Etienne in de woonkamer zittenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:42 schreef wolferl het volgende:
En ik hoor ze toch echt tongen hoor, E10 en Sabrina.
Aks Sabrina daar dan niet zit, dan wordt het knap lastig inderdaadquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie alleen Etienne in de woonkamer zitten![]()
Niemand, ze mogen niet dronken worden van Hummiequote:Op zaterdag 16 september 2006 22:46 schreef toxikon het volgende:
hoeveel hebben er deze week al gekotst van de drank?
Alleen als er in de eerste 14 dagen iemand vrijwillig uit gaat. Dat gaat dus al niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:46 schreef mazaru het volgende:
Er moet gewoon 1 mens in blijven zitten, dat is dan degene die moet winnen.
En de rest moet uit irritante figuren bestaan.
Wanneer zouden er nieuwe mensen bijkomen?
Ja zie je, dat is typisch E10. Watervlug. Tijdens de batterijwissel zag je Egbert en E10 zitten, E10 hoorde dat ze moesten omgewisseld worden en hij,nou echt hoor, hij vloog richting Sabrina en wilde haar batterij hebben, kort daarna heeft hij haar lopen tongen, althans het waren slobber geluiden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie alleen Etienne in de woonkamer zitten![]()
pardon? je maakt een grapje zeker?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand, ze mogen niet dronken worden van Hummie
Misschien neemt Hummie dat wel over uit het buitenland.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen als er in de eerste 14 dagen iemand vrijwillig uit gaat. Dat gaat dus al niet meer gebeuren.
Nee, en Hummie ook nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:49 schreef toxikon het volgende:
[..]
pardon? je maakt een grapje zeker?
pfft als ik dat had geweten had ik deze week niet eens gekeken.quote:
Dat denk ik ook, zeker als Etjen eruit is maandag en Sjaan ook weer op Marlies gaat stemmen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:51 schreef pullup het volgende:
Tijn is echt tegen marlies aan het stoken. Ik denk dat ze die joker wel eens nodig kan hebben binnenkort
dat bedoel ik, trouwens lekker flugeltje triggeren, want als ik dit post:quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ben benieuwd hoeveel dagen we die nog terug zien komen, aan mij zal t nie liggen iig![]()
Geen idee waarom het niet mag, dat kregen ze te horen in de dagboekkamer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
pfft als ik dat had geweten had ik deze week niet eens gekeken.
waarom mag het niet en wat al het toch gebeurt?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, trouwens lekker flugeltje triggeren, want als ik dit post:
[afbeelding]
post ik eigenlijk een live aangeboden stream die toch al dagen oud is...past precies in het plaatje van cos, ik doe niets fout en trigger moddiemods![]()
Die keer dat het wel gebeurde was er meteen heibel tussen bewoners onderling en vanaf toen moest het minder. Als ik het goed begrepen heb.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
Dat ziet Tijn goedquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:49 schreef Bocaj het volgende:
Tijn heeft het idee dat Marlies iedereen naar de mond praat!
Is ook zo
Wist je trouwens dat ze ook geen ruzie mogen maken van Hummie?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
melk is ook lekker en is goed voor je maag als je die hele kist effe wegwerkt op een avondje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hummie wil waarschijnlijk dat dit de laatste BB wordt
En als ze wel die kist drank leeg zouden drinken in 1 keer, dan zullen ze waarschijnlijk alleen nog maar melk krijgen![]()
Ik denk dat Hilde ook wel te porren is voor een avondje doorzakkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:57 schreef toxikon het volgende:
[..]
melk is ook lekker en is goed voor je maag als je die hele kist effe wegwerkt op een avondje.
wat een mietjes in dat huis, de enige met ballen is sjaan en die heeft... enfin dat is bekend en besproken
ja helemaal niksquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:00 schreef BB6kijker het volgende:
Bijna twee weken weggeweest (vakantie) en niets meegekregen. Kennelijk is er wat gebeurd...
Iedere idioot had hier een betere en veel boeiender BB van kunnen maken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:00 schreef toxikon het volgende:
eigenlijk voel ik me zwaar in de maling genomen door hummie, na die nominatiewissel dacht ik effe van yes het gaat beginnen, niet dus
Dat is heel vreemd, aangezien ze vrij close was met Milica volgens mij. Ze zitten vrijvaak samen te kletsen in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:58 schreef pullup het volgende:
Marcia stemt Hilde of Milica de volgende keer en waarschijnlijk Milica
Jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:03 schreef Inca het volgende:
Komen der ook streams bij de Gouden Kooi?
het kwam er erg overtuigd uit. Had ze haar ook niet de eerste keer genomineerd ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is heel vreemd, aangezien ze vrij close was met Milica volgens mij. Ze zitten vrijvaak samen te kletsen in ieder geval.
Valt me ook zwaar tegen ja. Ik dacht ook dat ze het goed konden vinden nu. Er vallen er steeds meer door de mand. Ik vraag me af wat Milica dan gedaan heeft waardoor ze haar opeens weer wil nomineren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:03 schreef wolferl het volgende:
Marcia is ook schijnheilig, eerst nomineert ze Milica, dan zijn ze ineens hele goede vriendinnen, en nu zt ze eigenlijk Milica zwart te maken. Enigste die ik vertrouw is Semih.
ja, da's een duidelijk tekenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij hebben Semih en Micheline plannen vanacht. Mich heeft geen hemdje of shirtje aan...
[afbeelding]
hehehe daar trap ik niet in. dit was de laatste talpa kans. zelfs exp. Robinson kijk ik niet terwijl het mijn favo programma was toen het nog niet bij jeweetwel zat.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja![]()
En daar komt geen Hummie bij te pas![]()
Ik lees wat terug, maar er is uiteindelijk inderdaad geen hol gebeurd. Hopenlijk was het dreigende vertrek van Monique een beetje spannend in beeld gebracht, want als je het terugleest, gaat het echt helemaal nergens over.quote:
Nu mag Semih van mij winnen. Er is geen ander die zijn plaats kan innemen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt me ook zwaar tegen ja. Ik dacht ook dat ze het goed konden vinden nu. Er vallen er steeds meer door de mand. Ik vraag me af wat Milica dan gedaan heeft waardoor ze haar opeens weer wil nomineren.
Volgens mij hadden ze in het begin helemaal niets met elkaar en zat milica er in hetHilde groepje zonder ook maar met 1 van de andere dames te kletsen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt me ook zwaar tegen ja. Ik dacht ook dat ze het goed konden vinden nu. Er vallen er steeds meer door de mand. Ik vraag me af wat Milica dan gedaan heeft waardoor ze haar opeens weer wil nomineren.
spannend?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:08 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik lees wat terug, maar er is uiteindelijk inderdaad geen hol gebeurd. Hopenlijk was het dreigende vertrek van Monique een beetje spannend in beeld gebracht, want als je het terugleest, gaat het echt helemaal nergens over.
Semih was sowieso al mijn nummer 1. Nummer twee is Milica, maar die wint dus in geen 100 jaar. Ten eerste wordt ze straks massaal genomineerd en ten tweede zat ze in de verkeerde groep en zal er dus snel uitvliegen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nu mag Semih van mij winnen. Er is geen ander die zijn plaats kan innemen.
Nou vlak Milica niet uit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Semih was sowieso al mijn nummer 1. Nummer twee is Milica, maar die wint dus in geen 100 jaar. Ten eerste wordt ze straks massaal genomineerd en ten tweede zat ze in de verkeerde groep en zal er dus snel uitvliegen.
Terwijl hij zelf een nog grotere gluiperd is... iets met waard en gasten... zeg maarquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
Tijn zegt nu eigenlijk de dingen die wij hier al een paar dagen zeggen. Dat Marlies gevaarlijk is enzo...
ik dacht dat dat volgens jou de 'goede' groep wasquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
ten tweede zat ze in de verkeerde groep en zal er dus snel uitvliegen.
Nou vlak Milica niet uit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Semih was sowieso al mijn nummer 1. Nummer twee is Milica, maar die wint dus in geen 100 jaar. Ten eerste wordt ze straks massaal genomineerd en ten tweede zat ze in de verkeerde groep en zal er dus snel uitvliegen.
Maar dan wel een goeie gluiperd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf een nog grotere gluiperd is... iets met waard en gasten... zeg maar
Hij probeert zich in te dekkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:12 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Tijn totaal niet meer relaxt... Hij heeft gelijk als het om Marlies gaat enzo, maar nee, heb geen goed gevoel meer bij hem. Chagrijnige vent dat ie is.
Milica is denk ik de volgende die eruit vliegt, dus de kans krijgt ze niet. Of misschien dat de volgorde Hilde - Etienne - Milica wordt... daarna denk ik Jeroen en daarna Janine.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou vlak Milica niet uit.
Ik denk dat als er bepaalde mensen uitzijn, dat Milica wat losser komt.
Ik zie Milica nog wel December halen in het huis, samen met Semih en Rik.
Tijn begint inderdaad het spel te spelen. Hij maakt tactische keuzes...quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
hey maareh dit zijn toch gewoon allemaal nomineergesprekken die mi erger zijn dan die van e10 en marcel?
Hup heel die slaapkamer op de bank!
E10 en Marcel deden het tijdens een periode dat het níet mocht. Nu mag het wélquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
hey maareh dit zijn toch gewoon allemaal nomineergesprekken die mi erger zijn dan die van e10 en marcel?
Hup heel die slaapkamer op de bank!
Nee Semih is slim, en hij hoeft niet uitzijn rol te vallen want ik denk dat dit Semih ook is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:13 schreef the_witch11 het volgende:
Semih dat is een slimme, maar denk dat ook hij uit zijn rol valt dalijk
Ik doe mee, want dit is me net even te walgelijk allemaal.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:14 schreef toxikon het volgende:
iik stop met kijken , ik doe lekker die streams uit en ga naar het behang kijken, daar zit een mug.
Waarom komt hier geen antwoord op?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht dat dat volgens jou de 'goede' groep was
weinig nut...eentje gaat er maandag uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:15 schreef pullup het volgende:
Marcia is daadwerkelijk omgeluld gisteren door Etienne om niet meer op hem te stemmen de volgende keer![]()
Die gluiperige blik van hem richting Hilde na het gesprek , de duim omhoog van Hilde en de opmerking we pakken ze zo een voor een klopten dus goed![]()
Die zich bij het juiste groepje heeft aangesloten en lekker overal tussendoor rolt. Geen mens die er aan denkt om haar te nomineren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:17 schreef Inca het volgende:
Marcia is een saaie mus
Milica zit goed op haar plek in de verkeerde groep.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
stond geen vraagteken achterquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom komt hier geen antwoord op?
Wacht maar tot het "vriendengroepje'overblijft dan is ze de eerste die vliegt net als Eggiequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zich bij het juiste groepje heeft aangesloten en lekker overal tussendoor rolt. Geen mens die er aan denkt om haar te nomineren.
Ik heb nog steeds het idee dat er wel een derde bijkomtquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:18 schreef natronic het volgende:
[..]
weinig nut...eentje gaat er maandag uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |