En natuurlijk zoveel mogelijk "blingbling" om de zon te reflecteren met als gevolg een nog zwartere neger te wordenquote:Op zondag 17 september 2006 13:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Exact.
Vergeet de kettiingen aan hun broeken niet, en de veiligheidsspelden om de boel bij elkaar te houden
de maker van het woord negerts natuurlijk... wat andersquote:
oh dat..hehehequote:Op zondag 17 september 2006 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
de maker van het woord negerts natuurlijk... wat anders
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef Frappelsien het volgende:
Misschien ligt het wel aan hun enorme piemel?![]()
![]()
Zal ik het maar doen dan.quote:Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul wacht op Dwc_ruffryder dat hij de foto post waar ik lomp op sta
Zeggen al die onschuldig ogende meiskesquote:Op maandag 18 september 2006 09:58 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik heb geen persoonlijke ervaring met neger piemels![]()
Verhalen.. en tv en internet![]()
Niet zoveel over negerpiemels lezen/opzoeken, straks ga je nog opzoek naar een neger!quote:Op maandag 18 september 2006 09:58 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ik heb geen persoonlijke ervaring met neger piemels![]()
Verhalen.. en tv en internet![]()
Ja ik welquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet zoveel over negerpiemels lezen/opzoeken, straks ga je nog opzoek naar een neger!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet zoveel over negerpiemels lezen/opzoeken, straks ga je nog opzoek naar een neger!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |